Erg hè
Ergens gun ik het hem echt wel. En hij gaat uit de collectie geloof ik, maar zooooveel geld.
Haha ik zou het denk ik wel kopen met als voorwaarde dat die NIET in de woonkamer komt te staan
Een zelfgebreide trui. Helaas niet af met kerst, maar dat maakt hem niet zoveel uit.
Een boska kaasschaaf, goede rasp, rvs zeepje of een set mooie wijnglazen.
Ik las laatst een leuk idee: iets lekkers voor de volgende ochtend! Dus dat de host na de drukke voorbereidingen en het diner de volgende ochtend in een rustig huis lekker aan het ontbijt of de brunch kan. Ik lees weleens dat Crisp heel goede croissants en diepvriesproducten etc heeft om af te bakken, en dan doe je er wat andere lekkere dingen bij.
Wij hebben nieuwe buren die ons uitgenodigd hebben voor een borrel, iemand een idee? Bloemen / drank kan altijd maar dacht misschien wat orginelers.
Wij hebben dit ook gedaan en leukste wat we gekregen hebben was een vogelhuisje, verder ook veel chocolade, bloemen, snackpakket met pathe bon etc.
Weet je of ze al uit je stad/dorp komen of hier naar toe zijn verhuisd? Een lokale specialiteit is wel leuk.
Ze verhuizen binnen dezelfde stad!
Wat is een leuk doe-cadeau om met een vriendin te doen? Ik wil graag dat het iets geks/unieks is, alleen ik heb niet het budget voor de dingen die ik in mijn hoofd had (trapeze of clown-workshop hahaha), dus het moet wel betaalbaarder zijn.
Volle maan wandeling in de duinen (die worden dacht ik 1x in de maand door Staatsbosbeheer georganiseerd) natuurlijk niet super spectaculair maar vaak wel leuke ervaring
Niet echt de tijd van het jaar maar strand jutten/wadlopen in de zomer
Pottenbakken
Klimbos
Naailes
Boogschieten
Karten
Een wildplukwandeling? Rolschaatdisco? Proefles sportschieten oid?
Rage Room?
Vaak staan er op social deals ook wel leuke activiteiten voor weinig geld.
Verder: Vision board / collage maken, elkaar na schilderen tegenover elkaar, schaatsen? Je hebt ook escape room achtige speurtochten in bepaalde steden, gewoon in een app. Die koop je dan en dan is er een hele puzzeltocht uitgezet in een stad naar keuze, ook heel leuk.
Geitenyoga
Ging een x met een vriendin naar een vette kringloopwinkel en dan als challenge een outfit voor elkaar zoeken. Was ook heel leuk!
High tea met alpaca’s
Ik wil een cadeaumandje maken voor mijn beste vriendin voor tijdens haar verlof/kraamtijd (eerste kindje). Ik heb al een prentenboek en een rompertje in een iets grotere maat en dacht nog aan chocola en thee voor haarzelf, maar verder? Iemand ideeën, mag voor zowel haar als de baby zijn. Ze heeft alle “basis dingen” en kleertjes in de kleinste twee maten al. En ook al wel wat boekjes, knuffels, rammelaar etc. Wil haar liever geen “onzin” dingen geven.