Cadeau inspiratie topic

Voor een collega die F1 als enige grote hobby heeft, ben ik op zoek naar ideeën voor een afscheidscadeau. Hij volgt vooral Lewis Hamilton en houdt met name van het racen zelf (hij zou bijv niet naar de F1 film gaan).

Ik dacht zelf aan een ad-free abonnement op zijn favoriete F1 podcast of het Tazio auto blad, maar mijn andere collega vindt dat te praktisch. Wat hebben jullie aan F1 gegeven of als je zelf F1 fan bent, wat zou je willen ontvangen?

Racen op Zandvoort als er genoeg budget is, een circuit van hout @Lulu_danger

Je hebt Lego sets en andere bouwpakketten van hout met raceauto’s. En deze van Assembli is heel laagdrempelig

1 like

Geen tips verder want ik vind de feedback van je collega gewoon niet relevant ? Nét goed dat het praktisch is, dan wordt er waarschijnlijk echt iets met het cadeau gedaan. Een bouwpakket bv kan leuk zijn maar als diegene zich er niet toe aan kan zetten het te bouwen, is het ook maar een doos met losse stukken… een abo is gewoon een code ingeven en meteen resultaat

3 likes

Ja inderdaad, hij houdt vooral van racen zelf en niet al die poespas eromheen, klinkt als iemand die juist een praktisch cadeau wil.

Ik vind jouw opties goede ideeën! @Lulu_danger Abonnement op Viaplay of die andere die het uitzendt zal hij al wel hebben. Tickets voor een race zijn bizar duur.

Als je weet of hij van miniaturen / bouwen houdt kan je wel zo’n legopakket doen, of proberen de miniatuur van de auto van Lewis Hamilton te kopen. Weet niet of hij Ferrari of Mercedes fan is, afhankelijk daarvan een oude of nieuwe auto haha

Hebben op werk een collega die F1 fan is ooit een shirtje van zn favoriete coureur, een minatuur van de auto en wat andere goodies (pet, tasje en nog wat spullen).
Dit was wel echt iemand die specifiek voor 1 coureur was, weet niet of jouw collega dat ook geeft met Hamilton of dat hij meer casual fan is. Als dat logisch klinkt

1 like

De shirts zijn vaak vrij duur, maar nu wel bij de TK maxx te vinden @Lulu_danger

Ik heb voor een vriendin ook wel eens F1 totebag, een F1 sleutelhanger en drinkfles (via Etsy) gekocht. Of een abonnement op F1 magazine, of een boek over F1, deze heb ik van afgelopen jaren gehad, van 2026 komt nog uit:
https://www.bol.com/nl/nl/p/de-nieuwe-formule-1/9300000247482338/?Referrer=ADVNLGOO002008J-S--9300000247482338-PMAX-C-22291013264&gad_source=1&gad_campaignid=22284337389&gbraid=0AAAAAD5OnmP2y6k2kCcFbofHlkVeO0Xs5&gclid=Cj0KCQiAk6rNBhCxARIsAN5mQLvuqAD57FZH720pi2OkSpzO-ElU7lYEYMRVgTRjY7P8Ab3YGXh9Tj4aAqmeEALw_wcB

Of van Hamilton:
https://www.bol.com/nl/nl/p/sir-lewis/9300000196849327/?Referrer=ADVNLGOO002008J-S--9300000196849327-PMAX-C-22284330447&gad_source=1&gad_campaignid=22284335670&gbraid=0AAAAAD5OnmPLCU7DMBYqyDnHHSQPFT4xE&gclid=Cj0KCQiAk6rNBhCxARIsAN5mQLufn_Rp8uuo6syPYZBmKQKqtgmQ_J20ANK_GdHNHpuI5D6_qyAoZMEaAm68EALw_wcB

Er zijn ook race theatershows, ik weet niet of die momenteel ook loopt

En je hebt ook thermobekers van de teams, is ook soort van praktisch maar vooral leuk als iemand fan is van een bepaald team/driver