Cadeau inspiratie topic

Ik zoek een cadeau voor mijn broer. Een dertiger die net voor het eerst vader is geworden. Voor zo ver ik weet hebben ze zo goed als alles al voor de baby.

Ik zoek een cadeau dat we met de hele familie aan hem kunnen geven, of gewoon iets van mijzelf.

Hij is zijn haar aan het uitgroeien, dus dacht voor de grap een curly girl pakket, alleen is dat ook wel weer een beetje te stom misschien. Zie het hem niet gebuiken.

1 like

Als hij geen hobby’s heeft waar je iets voor kunt kopen zou ik een lunch bon aanschaffen van een leuke zaak in zijn woonplaats.

Ik vond het zelf stom om iets voor mn baby te krijgen op mn eigen verjaardag :grimacing:

6 likes

Jezelf aanbieden als oppas :grimacing:

3 likes

Daar hoeft hij niet jarig voor te zijn haha kan niet wachten tot ik mag oppassen!

@itakepictures Snap ik! Dacht zelf ook al aan een bon, maar voelt toch wat onpersoonlijk misschien. Verder goed plan B altijd! Dankje!

1 like

:hugs: lief

1 like

Als je iets gerelateerd aan de baby wil geven:

• Zwembroek met matchende zwembroek/badpak voor de baby
  • Mooie voorleesbundel met een thema dat echt iets voor je broer is
  • Een outfit waar je hem in kan uittekenen maar dan in babyformaat

Anders een chillpakket met Pathé thuisbon (zit nu zelf iig een stuk meer thuis op de bank, zeker s avonds met een kleine baby).

Oh of een koffie pakket/abonnement! Met een newborn vliegt de koffie er hier doorheen.

2 likes

Heeft iemand nog een leuk cadeau idee voor de bruiloft van mijn beste vriendin? Budget rond de 200-250 euro. Ik dacht misschien een cursus van het een of ander, maar wat dan? Een weekendje weg misschien, weet iemand een bijzonder hotel/huisje? Een boom voor in de tuin? Geen idee wat zoiets kost ook eigenlijk. Live schilderij van de bruiloft laten schilderen dacht ik nog maar dat is weer wat duurder.

Misschien heeft een van jullie nog het perfecte idee :blush:

2 likes

Wij hebben eens een cadeaubon gegeven voor blokhutboot.nl

2 likes

Een collega van mij geeft mij ieder jaar een cadeautje. Nu is hij pas jarig geweest en wil ik hem ook wat geven. Laatste keer heb ik een rituals bon gegeven. Ben op zoek naar iets originelers. Hij heeft een motor, houdt van auto’s en eet graag zoete dingen. Iemand nog een leuke tip?

In welk budget zoek je iets?

2 likes

Als hij van zoete dingen houdt een doos goeie bonbons? Wij krijgen van ons werk altijd brownies per post, die zijn ook lekker. Je hebt ook zoiets met boterkoek volgens mij.

4 likes

€10 - €15 zoiets

1 like

Een vriendin van me is alleenstaande moeder en in mei is haar eerste moederdag. Ik ben zelf dat weekend weg, maar ik wil wel graag iets voor haar doen. Wat is leuk? Wat geven/doen mensen meestal op moederdag? Haar kindje is nog heel klein, dus hij kan verder niet echt iets ‘doen’ haha.

2 likes

Een pakketje met lekkere dingen voor haar? Goede bonbons, fijne handcrème, favo mascara etc. En misschien een kaartje vanuit haar kindje geschreven, als je haar daar goed genoeg voor kent.

@jahoor autodrop natuurlijk

2 likes

Ik weet niet of het kindje naar de opvang gaat, maar meestal wordt daar al wel iets geknutseld of zo’n hand/voetafdruk ding gemaakt voor moederdag geloof ik?
Dus ik zou gewoon iets leuks/lekkers opsturen voor je vriendin zelf met een kaartje! Goede bonbons, bosje bloemen, thusibezorgdbon, beetje afhankelijk van waar je denkt dat zij blij van wordt? Of een pakketje maken zoals @Kauai zegt ook leuk

1 like

Lief dat je dit doet!
Aanvullend op de leuke ideeën hierboven: een ontbijtje laten bezorgen door een lokale bakker?

10 likes

mijn vader gaat binnenkort met pensioen en m’n zus en zwager en ik willen hem wat leuks cadeau doen. m’n zus dacht aan een pot met grappige maar ook serieuzere klussen/taken die hij kan doen als hij zich verveelt, bijv. bij m’n zus het gras maaien :joy: maar ook naar de kinderboerderij met z’n kleinkinderen. en aan die briefjes zitten dan een entreeticket voor de kinderboerderij, of een bon van een café om wat te drinken. ik ben nog niet heel enthousiast maar heb verder ook weinig inspiratie merk ik. en als ik google vind ik alleen afgezaagde bierpakketen en bbq dingen want nu kan hij elke dag bier drinken en bbqen want hij werkt niet meer!!! hihaho. dussss wie helpt mij :smiley:

1 like

Iets gerelateerd aan een hobby van hem? Of is er een activiteit o.i.d. wat hij nog graag wil doen nu hij met pensioen is?

2 likes

Misschien een mooi leeg boekje kopen en daar met de familie iets leuks van maken. En dan op de voorkant iets zetten zoals “Help ‘Pietje’ zijn pensioen door”, “Pensioen voor dummies”, etc. Daar kan iedereen in schrijven en zijn creativiteit in kwijt. Bijvoorbeeld met tips voor pensioen, anekdotes over werkende ‘Pietje’, foto’s van ‘toen en nu’, tekeningen van de kleinkinderen, etc. Die klussen/taken kan je dan daarin verwerken, zodat je vader ze eruit kan halen en inleveren.

2 likes

Ik zie al genoeg tips maar wil wel zeggen dat ik dit heel lief vind.

4 likes