Ik wist niet wat ik moest kopen voor een vriendin die in het buitenland woont. Nu heb ik in haar naam een kat geadopteerd bij https://dierenthuis.nl/ en nu hebben we samen een kat waar we elke maand een nieuwsbrief over krijgen! Ze vond het echt een super leuk kado en als ze weer eens in NL is kunnen we samen het dierentehuis bezoeken om “onze” kat te aaien.
Dit is dus “onze” kat; Bouron en dan het stukje tekst over hem wat we deze maand kregen;
Beste adoptant,
Met Bouran gaat het goed. Ze is een gezellige kat die graag (veel) aandacht krijgt. We zien haar overal. Graag op tafel haar pootje naar je uitstrekken, zo van “Aai me even”. Dit keer wilde ze niet op de foto, ze wilde alleen maar knuffelen. Iedere keer als we wilden afdrukken, liep ze alweer naar je toe of draaide ze haar koppie om omdat er elders wat gebeurde. Wat kan ze toch beweeglijk zijn.
Uiteindelijk is ze maar opgetild en het resultaat ziet u hierbij.
OMG zo leuk, ik kende dit niet 🥹
het Dierenthuis! Ik doneer nog altijd sinds ik daar jaren geleden een zwerfkater heb gebracht. Echt heel bijzonder ook om eens te bezoeken!
Mijn ouders zijn binnenkort 50 jaar getrouwd en ik heb echt geen idee wat ik moet geven als cadeau haha. We gaan al uit eten etc. Hoeft ook niet heel duur te zijn, maar ook geen prul. Wil geen alcohol geven, want dat drinken ze ook bijna alleen maar buiten de deur.
Waarschijnlijk iets te kortdag, maar de vader van mijn vriend wordt binnenkort 80 en voor zijn verjaardag hebben ze georganiseerd dat zijn kinderen + zijn broers en zussen allemaal 2 à 3 foto’s hebben gestuurd met een anekdote, daar maken ze dan een album van en dat is dan een gezamenlijk cadeau.
Vind zoiets opzich wel een leuk idee!
Oh wel echt een leuk idee! Alleen mijn vaders broer is echt heel recent overleden (en hij zou met mijn tante een maand later 50 jaar getrouwd zijn) dus zou me heel bezwaard voelen om nu een leuke quote etc te vragen.
Een gele rozenstruik? Gele rozen kunnen symbolisch worden gegeven bij een 50 jarig huwelijk.
Misschien een route uitstippelen naar plekken met herinneringen, bijv plek waar ze elkaar ontmoetten, eerste woning samen, favoriete restaurant etc. Evt in een mooie gehuurde auto als ze daar van houden haha
Ik zoek iets kleins voor bij een cadeau voor een vriendin. Twintiger.
Ik heb het originele cadeau wat ze had gevraagd al gekocht (slippers), maar er zat een paar euro korting op. Ik wil er dus graag nog iets kleins bij kopen.
Doen jullie wel eens een extraatje bij een cadeau?
Normaalgesproken laat ik het bij één cadeau en eventueel een kaart.
Maar als het om een paar euro gaat die je per se nog uit wil geven, dan zou ik er eerder iets om te eten ofzo bijgeven. Voor chocolade is het helaas een beetje warm op dit moment.
Leuk tijdschrift misschien of een puzzelboekje?
Tijdschriften zijn tegenwoordig ook een tientje ![]()
Ja zo vaak, soms iets lekkers zoals chocola, of lekkere thee, ander speciaal iets waar ik aan ze denk als ik het zie.
Ja ik doe dit ook vaak. Onlangs nog naast het hoofdcadeau een setje Plaktattoos gedaan als grapje omdat de vriendin in kwestie vlak voor haar verjaardag een tattoo ging laten zetten maar de afspraak werd verplaatst. Soms is het echt een soort grapje dat ik erbij doe of iets wat me aan die persoon doet denken
Tattoo’s is leuk inderdaad! Ga ff kijken waar je een beetje goede kan vinden
Ik heb de mijne bij Ava besteld, maar woon wel in België dus wellicht niet zo toegankelijk in NL ![]()