dit voor je broer: Snijplank graveren | Bestel nu online | PersonalSurprise
Iemand nog een idee voor een kindje van 1 en 4? Ik wil mijn nichtjes graag een persoonlijk en liefs een ‘‘doe-cadeau’’ geven i.p.v. materialistisch cadeau (ze worden al zó verwend met allerlei spullen…). Ik dacht misschien een kindertheatervoorstelling of iets.
Dankjewel voor alle leuke tips die ik kreeg! Much appreciated!
Ik ben in oktober met mijn nichtje naar een theater voorstelling geweest en elke keer als ik haar zie begint ze er weer over. Een herinnering is vaak veel leuker dan een cadeau. Misschien ook leuk om daarna een slaapfeestje te houden bij je thuis als je daar de plek voor hebt om de dag leuk af te sluiten. Al weet ik niet wat je met een kind van 1 kan doen, theatervoorstelling is wel leuk voor een 4 jarige
Ik geef 't liefst voorlees/prenten boeken want daar kan je nooit genoeg van hebben. Theatervoorstelling klinkt ook heel leuk, goed idee! Misschien is 1 nog net iets te klein daarvoor?
Ik geef inderdaad ook vaak prentenboeken, daar hebben ze jaren plezier van!
Favorieten zijn Monkie, over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft, raad eens hoeveel ik van je hou, Dikkie Dik, Lieve woordjes
Je hebt Nijntje de musical en in sommige steden ook wat kleinere theater voorstellingen.
Of naar het Nijntjes museum in Utrecht, het kinderboekenmuseum in Den Haag of naar een binnen speeltuin.
Kookboek, leuke plant, geurkaars, droogbloemen, pakket speciaalbier/wijn met wat lekkers.
Van Hoorne entertainment heeft leuke voorstellingen!
Er zijn ook voorstellingen speciaal voor jonge kinderen. Sommige hebben wel een max leeftijd van 2 tot 2.5 jaar, maar misschien sommige ook niet? (Hier in B heb je De Spiegel of Klanken.nest bv). Met het kindje van 4 is samen koekjes of taart bakken,en dan versieren met allemaal speciale decoratie, ook leuk, maar met je nichtje van 1 gaat dat mss nog niet. Als een bib-abo voor kinderen betalend is, zoiets, en dan samen boekjes gaan kiezen en lezen?
Of een uitstapje naar een mooie kinderboekenwinkel en hen allebei een boek laten kiezen en dan samen lezen?
Misschien is iets van baby zwemmen nog leuk? Dat kan je dan ook eventueel cadeau geven aan de moeder. Of je gaat gewoon gezellig samen een dagje zwemmen met z’n vieren. (als dat kan ivm corona. weet ik niet eigenlijk.)
Het idee van secret santa op werkvind ik erg leuk totdat ik nu daadwerkelijk een cadeautje moet verzinnen voor een veertiger. We doen niet aan verlanglijstjes en werd net al semi-geshamed dat ik (anoniem) via de site om een verlanglijstje had gevraagd. Die zijn nu dus verboden .
Hij houdt van voetbal, F1 en auto’s, denk ik, maar geen idee welke team oid. Vorig jaar kreeg hij een een standaard voor zijn telefoon en daar was hij blij mee. Dus iets van een gadget? Maar dan weet ik het ook niet zo goed, het wordt zo snel een prul. Iemand ideeën? Budget is ongeveer 10 euro.
Happy socks met auto’s erop? En weet je of hij drinkt? Misschien whiskeystenen (om je whiskey koud te houden), of speciaalbier glazen?
Misschien zo’n stopcontact dat je met je telefoon aan/uit kan zetten of phillips hue lampen van de action met een bijbehorende app?
Is dat omdat het moeilijk is of omdat je ongebruikelijke ingrediënten nodig hebt?
Ah lastig! Misschien staat hier nog wat leuks tussen.
Beide! Vaak specifieke ingrediënten langere bereidingswijze!
Ik gooi deze top website er maar weer een keer in
Dat is nog erger.
Bedankt @Max @Mazikeen @LaPetiteRobeNoire @anon42887991 @Miep42.
Ik woon helaas niet in Nederland, maar dit helpt enorm en ik ga morgenavond de linkjes even bekijken.
Oké goed dat je het zegt, ik ga het boek even inkijken in de winkel voordat ik het haal als cadeau