Mijn broer komt weer terug naar Nederland en heeft in het buitenland (hopelijk, het is nog een beetje onzeker) zijn studie afgerond. Nu zoek ik daar een leuk cadeau voor. Niet een al te groot cadeau want het is nog onzeker of hij het echt haalt en grote kans dat het hem niet zoveel boeit. Maar ik zou het wel leuk vinden iets te geven, heb alleen geen idee wat. Eerder in dit topic werd een pen benoemd, maar dat is echt niets voor hem. Iemand een idee? Hij gaat nu iets economisch doen, maar om hem nou geld of crypto te geven vind ik ook zo wat haha
Wow ik heb me veel te lang afgevraagd of je het dier das bedoelde. Ik moet beter leren lezen.
Heeft hij voor z’n aankomende werk niet iets nodig? Een tas? Zo’n map waarbij aan de ene kant papieren kunnen en aan de andere kant een notitieblok? Laptophoes? Een portemonnee vind ik ook erg leuk!
Ik ben uitgenodigd voor een doop, maar heb daar helemaal geen ervaring mee verder. Is het de bedoeling dat je ook een cadeau geeft achteraf? En zo ja, wat zou gepast zijn? Ik wil niet iets geven met een religieus element ofzo
Is het een kinderdoop of volwassendoop? Bij een kinderdoop gebeurd het beetje 50/50 is mijn ervaring. Je zou dan een prentenboekje kunnen doen of een schattig tasje voor mee naar de kerk waar een bijbel in kan bijv. Een volwassendoop is iets meer als een belijdenis en meestal krijgen ze dan wel een cadeau.
Vaak is het een boekje over de bijbel (bijbelsdagboek ofzo) of religie wat je dan krijgt. (waarvan de helft vaak niet gelezen wordt, haha) ik snap dat je dat niet wilt geven. Bloemen of een plant zijn ook goed!) iets van een mooi notitieboek en pen zijn ook leuk. Of een mooie kaart met een spreuk. Iets lekkers, bonbons, zijn ook goed met een kaart. Je kan ook wierook/kaars geven.
Als je niets geeft is ook goed, dat je er bent is al mooi en fijn!
Ah dank je wel, fijn deze reactie! Hier kan ik zeker wat mee. Top!!
Met Moederdag ben ik er dit jaar niet maar ik wil bij mijn moeder iets lekkers laten bezorgen. Het moet dus door de brievenbus kunnen. Belangrijk detail: ze houdt niet van chocolade. Heeft iemand een leuk idee?
Niet helemaal wat je zoekt, want niet iets lekkers, maar past wel door de brievenbus: een pakketje droogbloemen met klei om zelf in elkaar te zetten.
Bij brownies per post heb je allerlei varianten, ook blondies met frambozen, etc. Misschien zit daar nog iets tussen wat ze toch lekker vindt?
Je hebt ook bloemen die als brievenbus pakketje verzonden kunnen worden.
Of taart. Of een boek wat ze nog wilt lezen.
Brownie box maar dan kiezen voor alleen blondies?
Fudge of noga?
Een friandises box van patisserie simone?
Ik vind bloompost ook altijd erg leuke opties hebben, maar dat is geen eten. Brownies per post heeft ook verschillende soorten Blondies en Veelliefsvoorjou ook andere lekkernijen dan chocola.
Ik heb ooit bij een vriendin een brievenbuspakketje met theebloemen latem bezorgen via www.bloeminjethee.nl en daar was ze heel blij mee!
Volgens mij had Pippi Langkous ook een keer zo’n theebloem
Leuke ideeën allemaal! Heel origineel ook zo’n doosje bloementhee @Lepelsteeltje. En bloompost kende ik ook nog niet @Suikerklontje, ook heel leuk! Die ga ik gebruiken voor mijn vader want die houdt dus daar heel erg van en ik moet ook nog wat voor zijn verjaardag haha. Voor nu heb ik Patisserie Simone gesponsord, Thanks @Depeche! Echt heel mooi die doosjes dus hopelijk ook lekker
De koekfabriek!
Leuke tip, heb de noga besteld voor mijn moeder!
Jaaah die had Pipi idd! Ik vond dat echt magisch altijd. Toen ooit eens een jasmijn bloembolthee gekocht en het is net zo leuk als in de film.
Edit: ik kan de scène alleen niet terug vinden. Wel iets van een Chinese schelp maar ze had volgens mij ook echt een theepot met een bloem erin.
Qua kaartspelletjes vind ik Lost Cities heel leuk! Beetje patience-achtig maar dan voor meerdere spelers en leuler haha
Nog meer moederdaginspiratie hier? Mijn moeder is twee dagen na moederdag jarig, en ik koop ook cadeautjes voor mijn broertje om aan haar te geven. Maar na al die jaren zijn mijn ideeën nu echt op geloof ik.