Onze overburen brachten met een bord vol lekkers voor Suikerfeest! Echt heel lief en lekker.
Ik krijg wel meteen het gevoel iets terug te willen geven. Iemand een idee wat? Eten hebben ze denk ik vandaag al genoeg haha.
Onze overburen brachten met een bord vol lekkers voor Suikerfeest! Echt heel lief en lekker.
Ik krijg wel meteen het gevoel iets terug te willen geven. Iemand een idee wat? Eten hebben ze denk ik vandaag al genoeg haha.
Misschien het boek Moeders van Herman van Veen?
Tijdschriftabo
Samen ergens high tea/borrelen
Bioscoop/sauna/boekenbon
Thee of koffiepakket (of iets van wijn of bier ofzo als ze daar meer van houdt)
Mooie lippenstift van Chanel, of een ander merk wat ze zelf niet zou kopen want te duur
Dit zijn dingen waar ik mijn moeder blij mee maak iig
Ik heb een lijntjestekening laten maken
Ik kwam dit gister tegen en vond dit zo’n leuk cadeau voor bijvoorbeeld iemand haar zwangerschapsverlof. Of voor een partner die van knutselen/Lego houdt.
Leuk inderdaad! Waar verkopen ze dit?
Ik zag het bij BoerStaphorst, dat is een meubelwinkel/bouwmarkt.
Ah, ik zie dat ze het ook online verkopen.
https://www.boer-staphorst.nl/merk/producten/robotime
Of bij bol.com
https://www.bol.com/nl/nl/s/?searchtext=robotime%20muziekdoos&suggestFragment=robotime%20mu
Wij hebben vrienden een borrelplank gegeven. Evt met dinerbon erbij?
Ze denken dat we geen geld hebben?
Kaartjes voor het theater, dinerbon, een overnachting ergens…
Je kan zo’n plank een eventueel ook laten graveren als dat iets voor hen zou zijn.
Ja dat hebben wij ook laten doen. Met hun trouwkaart ontwerp. Toch wat persoonlijker dan een standaard borrelplank
Wij hebben dit voor vrienden laten doen toen ze 5 jaar waren getrouwd en daarom en feestje gaven (5 jaar wordt ook wel een houten huwelijk genoemd namelijk) en viel echt goed in de smaak. Hebben hun trouwdatum en Mr & Mrs achternaam (dat hadden ze toen ook op de kaarten staan) laten graveren.
Afhankelijk van het budget wat er dan nog over is kun je er eventueel een pakket van maken met wat eten erbij en bv een klein schaaltje waar een dip in kan etc.
Heel random, maar drinkt ze koffie of thee? Misschien een Ember mok? Die houdt je drinken 1,5 uur warm en je kunt zelf instellen op welke temperatuur je je koffie/thee het liefst drinkt, dan gaat het lampje branden als je koffie/thee die temperatuur heeft bereikt.
https://www.coolblue.nl/product/867441/ember-mug-2-white.html
Misschien kun je een lekkere luxe lunch oid laten bezorgen, als je bij haar op bezoek gaat.
Of je gooit het meer in de richting van groot-moederdag, een leesboek/prentenboek in het thema van kleinkinderen en oma die ze met jullie kindje kan voorlezen.
Ik weet niet in hoeverre ze beperkt is in uitjes, wellicht is samen naar een dayspa oid voor een pedicure of massage nog een idee.
Mijn schoonvader was 2 weken geleden jarig, 65 werd hij en hij vond het niet leuk hahaha. Hij wilde geen cadeaus, alleen met zijn allen bowlen en eten voor zijn verjaardag.
We hebben op zijn verjaardag helium ballonnen laten bezorgen en een mega grote kaart, met aan de binnenkant een foto van de kleinkinderen (die had ik een beetje bewerkt met een feesthoedje op hun hoofd haha). En hij was echt zo blij en verrast. Dus misschien nog een tip voor mensen waar je geen cadeau voor kan verzinnen of die aangeven niks te willen: helium ballonnen laten bezorgen!!!
Misschien is dit boek wat? Het gaat over een verzetstrijdster
Echt niet moederdag-achtig, maar ik geef (samen met sibling) draadloze oordopjes die ik zelf ook heb. Had ze geleend en die vond ze ook fijn. En dan geven we met haar verjaardag binnenkort een activiteit om met de fam te doen, pottenbakken ofzo.
Stoov is geweldig, maar helaas wel aan de prijs
Misschien vind je het een te ‘oude mensen’ cadeau maar gezien ik hieronder lees dat ze geen mobiel of tablet heeft: zo’n digitale fotolijst waarbij je als familie/vrienden middels een app foto’s kan toevoegen die voorbij komen. Kun je nu mooi foto’s van je kindje ect invoegen en nieuwe die je anders in een groepsapp zou sturen bv. Bij een vriendin van mijn moeder is dit echt een succes. Steeds foto’s van de kinderen & kleinkinderen, al is het maar dat je op uitje bent of iets.