Cadeau inspiratie topic

Wel meer dan 5 euro, maar samen met een andere collega is dan misschien een optie: een wasbare zwemluier.Komt altijd wel een keer van pas en zitten allemaal drukknoopjes op zodat je deze kan aanpassen aan de maat van het kind, gaat dus ook best lang mee.
Baby olie van neutral is ook erg fijn, zit ook geen geurstoffen enzo in dus die kan eigenlijk iedereen wel gebruiken.
En van een hele boel leesboeken en prentenboeken zijn ook mini versies, die kan je wel voor 5 euro kopen. Of dat boek wat nu voor 2.50 bij de boekhandels te koop is: ik zou wel een kindje lusten.
En dit lijkt heel random, maar vinden mijn baby’s heel leuk: een bellenblaas pistool :joy:
En een vreetjurk/slab met mouwen kan ook handig zijn. Of een siliconen slab met opvang bakje (wij hebben die van mushie, maar is ook meer dan 5 euro dus ook een optie als je nog samen met een collega een cadeautje in de mand wil doen).

2 likes

Een boeket met witte bloemen. Het glas wat ik besteld heb is nog niet binnen, die krijgt hij als het binnen is. En ik had twee taarten gebakken voor daarna om het te vieren bij de kerk.

Hij vond het ontzettend leuk dat wij er waren heeft dat meerdere keren uitgesproken. Je zag hem ook stralen, dat was heel mooi om te zien. Grootste cadeau vond hij dat wij er waren en als wij niets gegeven hadden was het volgens hem ook goed.

6 likes

En @Marquez de orchideeënhoeve ziet er leuk uit! Heb een arrangement besteld daar! Leuk iets, was ik zelf nooit op gekomen.

2 likes

Hebben jullie misschien nog leuke ideeën voor een vrouw van 29 die dit jaar moeder is geworden. Ze is stewardess, ze hebben net een huis gekocht. Ik zat zelf te denken aan een mini fotoboekje, voor als ze aan het werk, op reis is. Maar verder kan ik ook niet echt iets bedenken.

Een boek is altijd goed! Ben nog steeds heel blij met alle boeken die we hebben gekregen. Deze week is het prentenboek ‘Ik zou wel een kindje lusten’ bij veel boekhandels voor 2,50 te koop.

2 likes

Heeft iemand een idee voor iets kleins voor een jongen van 18. Zelfs zn moeder weet niks. T is een excollega die ook weg gaat nu en heb fijn met hem gewerkt altijd en ben zelf ook net pas weg dus wil iets niet te duurs maar wel zo van yo ik heb je gezelschap gewaardeerd.

Ik weet niet of hij het zou waarderen maar bij mijn broertjes was/is een cadeaubon van de McDonalds altijd een enorm succes.

7 likes

Een paar biertjes van een lokale brouwerij?

2 likes

Hele leuke cadeaus :smile: En wat een leuke enthousiaste reactie ook van je vader. Het wordt erg gewaardeerd dus, super lief.

3 likes

Matching t-shirts/zwembroek/sokken o.i.d. met je zoontje?

1 like

Een leuke sleutelhanger met iets persoonlijks er op (geknutseld met bijvoorbeeld strijkkralen, of gekocht), of je gezin in Lego? Of een bijzondere onderzetter voor zijn kop thee of koffie?
Of sokken, of een fotolijst.

1 like

Oh mijn vriend ook hoor. Ik probeerde al voorzichtig te peilen wat hij zou willen maar er komt niks uit? Vaak zegt hij dan ook ‘als ik iets echt wil koop ik het zelf wel’. Oke ja is goed, gezellig ook :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ziet er wel als duurzaam speelgoed uit.
Als je dat los zou kopen kom je denk ik hetzelfde uit.

Je zou ook nu bij de kits van juiste leeftijd kunnen kijken en dat los kopen. Of inspiratie uit halen.

2 likes

Hahaha die ga ik ook gebruiken, geen idee wat ik ga geven maar deze tekst komt sowieso op de kaart.

1 like

Mooi gereedschapskoffer misschien?

5 likes

Of een mooie portemonnee? Zoiets als secrid?

Wel lastig hoor! Snap dat je ook eens wat leuks wil geven. Maar met een uitje zit je ook altijd goed!

4 likes

2ehands scheelt wel met geld inderdaad.
Mooiste zou zijn als je deze boxen had en dan je na 3 maanden inlevert en weer nieuwe krijgt. Voor lagere prijs.

Zelf ben ik impulsaankoper en vind ik (en mijn man ook) veel speelgoed zelf ook leuk. Dus dat kind van ons heeft veel.
We zijn nu aan het minderen en rouleren.
We zien nu ook dat speelgoed die te vroeg is gekocht nu pas echt mee wordt gespeeld.

Oh herkenbaar dit hoor, die van mij drinkt wel graag een biertje maar iedere speciale gelegenheid een bierpakket wordt ook zo afgezaagd. Sieraden, parfum etc etc doe ik hem echt geen plezier mee. Zijn werk is echt zijn hobby (of zijn hobby zijn werk). Als hij iets nodig heeft koopt hij het ook altijd meteen. Ik vind praktische cadeaus geven echt niet erg, fijn juist als iemand het goed kan gebruiken maarja die kans krijg ik ook niet. En soms kan iets ook best een paar weken wachten toch ipv dat je het meteen koopt.

Ik vroeg nu ook met zijn verjaardag is er iets wat je graag wilt hebben? Ik heb alles al zegtie dan. Ben heel tevreden. Super fijn hoor, maar maakt het zo lastig af en toe. Heb hem ook wel eens verboden iets te kopen, had ik eindelijk iets bedacht en gekocht, wilde hij het 2 weken voor zn verjaardag zelf kopen. NEE!

Ik heb een keer voor vaderdag een boekje gemaakt bij boekjevankarton.nl, met foto’s van hem en K. en dan een verhaaltje erbij. Relatief simpel verhaaltje, want k. was toen nog jong (11 maanden). Mijn papa en ik en dan dingen die ze samen doen “kunnen heel goed samen delen” “knuffelen kan papa als de beste” “bovenop papa slaapt het allerlekkerste”. Dat soort dingen. Vond hij erg leuk en het boekje ziet er na bijna 2 jaar intensief gebruik en gesleep ook nog super goed uit. Zou nu wel echt een verhaal bij de foto’s bedenken.

Wat we vorig jaar hebben gedaan voor vaderdag weet ik eigenlijk niet eens meer haha :joy: voor dit jaar ga ik een mok bestellen met een tekening van ons gezin. Hij neemt sochtneds in de auto altijd een grote mok koffie mee en dan heeft hij mooi zijn eigen mok ipv dat ik steeds goede mokken mis en 75% nog in zijn bus staat.

3 likes

Klinkt als een mooi concept voor de speelotheek. Speelgoed pakket voor 0-3, 3-6, 6-9 etc en dan gewoon elke drie maanden een ander pakket

4 likes

Balen dat het dan weer duur moet zijn. Zou juist goedkoper moeten zijn.

@Fishing ja idd, beetje als die tijdschriften die je bij de dokter had /hebt.

4 likes