Cadeau inspiratie topic

Een vriendin van mij heeft haar vriend onlangs een proefles vrachtwagen rijden gegeven (is gewoon een uitje die je kan boeken). Wellicht leuk? Omdat het Dana ook specifiek voor hem alleen is en hem dan in het zonnetje te zetten

2 likes

Dit klinkt echt 100% als mijn stiefvader. Die heeft ook geen hobby’s, wil alleen maar functionele of praktische cadeaus (voor kerst had hij een regenpak en een fietstas op zijn lijstje, want hij moet tegenwoordig wat vaker naar werk fietsen). Hij heeft een grote verjaardag dit jaar, en we geven hem nu een uitje, ik ben heel benieuwd hoe dat aan gaat komen :sweat_smile:

Linesbyesmee op instagram!

2 likes

lala.lines op insta maakt ook hele leuke!

3 likes

Klinkt alsof je voldoende keuzes hebt.

2 likes

Ik kom net op instagram toevallig juliablauwillustraties tegen

3 likes

Oh die onthoud ik ff. M’n vriend vind dat mega vet.

1 like

Wat leuk dat hij zo enthousiast is! Hopelijk smaakt dit naar meer en gunt hij zichzelf ook dit soort dingen bij niet praktische zaken. :smile:

2 likes

Mijn zus gaat trouwen en ik weet echt geen huwelijkscadeau. Ik wil maximaal ongeveer 100 euro uitgeven denk ik en mijn gevoel zegt dat het leuk is iets blijvends te geven, maar ben ook bang dat veel dingen erg smaak gevoelig zijn.

2 likes

Een mooie vaas?

1 like

Is het een oud huis? Van het huis van mijn ouders heb ik de oude bouwtekeningen etc kunnen opvragen bij de gemeente. Daar zat ook een hele toffe tekening bij van het vooraanzicht van het huis toen de dakkapel moest worden goedgekeurd, kwam uit 1932.

2 likes

Mijn man is officieel Nederlander gevonden en nu wil ik hem een leuk pakket geven met Nederlandse dingen. Sowieso klompen, maar heeft iemand nog tips voor dit soort dingen die je wel gaat gebruiken? Die Nederlandse sokken van Happy Socks zijn bijvoorbeeld leuk, maar die heeft hij al gekregen toen hij slaagde voor zijn inburgeringsexamen. Ik wil dus geen houten tulpen of andere onzin, want dat staat toch maar te verstoffen.

10 likes

Een paar schaatsen, stampotstamper (met ingredienten), pannen/flessenlikker, zelfmaakpakket tompouces?

4 likes

Een pot mayonaise voor bij de p.atat

3 likes

Oh jongens wat een leuke ideeën al!

@Falafel oh goeie ideeën, we gaan nog een feestje vieren waarschijnlijk dus dan komt dat sowieso op tafel.

7 likes

Oeh of een poffertjespan!

5 likes

Een kaasschaaf? Ik ben Belgische en hier is dat bv niet gebruikelijk om je kaas te schaven dus ik vind dat iets typisch Nederlands :smiley:

6 likes

Uiteraard nog een pakje stroopwafels erbij :sparkles:

3 likes

(mini) Stroopwafels, Hollandse hopjes en drop in een snoepzak.

2 likes

Vergeet niet De Ruijter hagelslag!

6 likes