Cadeau inspiratie topic

Uiteraard nog een pakje stroopwafels erbij :sparkles:

3 likes

(mini) Stroopwafels, Hollandse hopjes en drop in een snoepzak.

2 likes

Vergeet niet De Ruijter hagelslag!

6 likes

Een VanMoof fiets :stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 likes

Ik vind de samenvatting van Nederlandse cultuur zoals ie hierboven word geschetst toch wel heel mooi hoor hahaha

14 likes

Iemand nog een goed cadeau voor mijn moeder? Ze werkt in de zorg, heeft een grote tuin en houdt sowieso van wandelen in de natuur. Maar verder geen specifieke hobbies ofzo.

Ik kom al snel op de standaard plant/bloemen of verzorging uit

1 like

Iets van een insectenhotel oid? Of een vogelbadje, vind ik altijd zo leuk om naar te kijken bij mijn moeder in de tuin.

4 likes

Een egelhuis :hedgehog:

4 likes

Boek met wandelroutes?

2 likes

Ik heb die mini kaasschaaf aan een Amerikaanse vriendin gegeven
Ze haalt hem dus elke keer trots tevoorschijn als ze kaas heeft.
Love it

2 likes

Een geadopteerde egel :smiling_face_with_three_hearts: maar dat volgt dan pas in de winter haha

2 likes

Ik heb moeite om dit te geloven.

6 likes

Dan wel het liefst in een kring gaan zitten met hapjes uit het worst-kaas topic :smile:

En misschien nog leuk om te geven: cadeaubon om samen te gaan wadlopen?

2 likes

Er zullen er wel meer zijn, maar deze is in elk geval ook echt leuk.

2 likes

En als die houdt van geschiedenis dan is dit boek leuk

Er is ook een kookboek over de snack cultuur van Nederland zodat je zelf al die frituur dingen kunt maken. Is ook echt heel leuk.

Voor bakken kun je deze overwegen

En nog twee stamppot opties

Je kunt in de plaatselijke vvv wel een provincie kookboekje vinden denk ik.

1 like

Dat eerste boek wil ik zelf haha, verder kan ik mijn man echt niet blij maken met een kookboek. Maar wel vet leuke tips voor mensen die er wel van houden :grimacing:

Hij houdt trouwens ook van de geschiedenis (ook van Nederland) dus aanraders voor dat soort boeken zijn ook welkom!

3 likes

Zit er ook een waterpomptang in je tas?

5 likes

Van Nul tot Nu stripboeken ?

3 likes

Ik vond dit boek leuk, het is geschreven door een Engelsman die in Nederland is gaan wonen maar is denk ik leuk voor iedereen die in Nederland woont/komt wonen (of juist weg gaat uit Nederland. EIgenlijk iedereen dus):

2 likes

Ik vind het slim! Ik ben net terug uit Spanje. We hadden een appartement met keukentje. Er was geen kaasschaaf maar er was ook geen snijplank…. Geen theedoek en de enige messen die er waren, waren broodmessen :smiling_face_with_tear:

On topic:
Ik ga voor vaderdag denk ik kaartjes kopen voor een voetbalwedstrijd. We doen echt te weinig samen. Hebben andere mensen al iets?

1 like