Cadeau inspiratie topic

Of: gewoon kledingmaker. Maar inderdaad zonder “.

6 likes

Zo bedoelde ik het niet. Excuses zal er op letten.

1 like

Turkse wou ik erbij zetten omdat ik op zoek was naar Turks bedankje.

2 likes

Ja, in deze context snap ik het wel.

Maar goed. Ik zou gewoon een leuk presentje kopen. Wel lief bedoeld van je!

1 like

Wij hebben toen hun trouwkaart op een borrelplank laten graveren.
Was een erg geslaagd cadeau.
Was via hout-plank.nl en iets van €35.
We hadden er van alles bij, maar dat was onze keuze

2 likes

Even een ongevraagde tip, maar ik heb vandaag een gepersonaliseerd voorleesboek gegeven aan iemand die net vader is geworden. Het verhaal gaat over een kind wat naar het bos gaat met een volwassene. Kan je zelf invulling aan geven voor een vader/moeder/partner/vriend(in) etc. Hij was er heel blij mee!

4 likes

Mijn broer en ik zijn op dezelfde dag jarig, niet dezelfde leeftijd. Nu wil ik hem eens in het zonnetje zetten door ervoor te laten zorgen dat de dag alleen voor hem is ( ipv te delen met mij zeg maar). Alleen ik weet niet zo goed hoe? Iemand misschien tips?

1 like

Door met iedereen af te spreken dat jouw verjaardag ervoor/daarna pas wordt gevierd.
Alleen maar zijn lievelings dingen eten, kopen.
‘S ochtends al iets qua ontbijt laten komen of bestellen. Zijn favoriete uitje/plek bezoeken etc.

1 like

Oeh dat ontbijt laten bezorgen is een leuk idee. En idd even de rest op de hoogte stellen dat het zijn dag moet worden! Best voor de hand liggend eigenlijk. Dankjewel!

5 likes

Ik zoek een cadeautje voor de verjaardag van een goede vriendin.

Ze zit in een vervelende situatie; haar relatie van een aantal jaar is net uit, en het is nog onzeker waar ze nu gaat wonen. Iets voor in huis wil ik daarom vermijden.

Verder houdt ze van reizen, en is ze ook into wellness, maar ze heeft al best veel spullen in die richting (bv een yogamat en een geurolie verspreider, dat zou ik anders leuke cadeaus vinden).

Heeft iemand een idee? Ik zat zelf te denken aan een activiteit in plaats van spullen, om haar een beetje afleiding te geven.

1 like

Een saunabon? Of een behandeling boeken via Treatwell?

3 likes

Oh dat is inderdaad leuk! Ik zal eens zoeken wat er te vinden is :blush:

Sommige schoonheidssalons bieden een duo behandeling aan, misschien is dat leuk?

1 like

@Revelry zeker ook leuk! Zouden dat soort dingen (of een saunabon) ook in een fysieke winkel te koop zijn? Ik ben eigenlijk te laat om iets te bestellen en wilde vandaag even de stad in om een cadeau te halen.

1 like

Bij Primera en ah hebben ze wel veel verschillende bonnen, maar weet niet of dat ook geldt voor kleinere salons

3 likes

Als de Salon in de buurt zit, en vandaag open is kan je daar vaak ook een bon halen

We wonen best ver uit elkaar :frowning: Als ik een salon zou kiezen, zou ik gaan voor iets bij haar in de buurt!

@Rilah Ook ooit eens zo een situatie gehad en toen had die vriendin gebeld naar de winkel waarvan ze de bon wou kopen. Ze had het geld overgeschreven naar de winkel en ik kreeg een kaartje waar op stond waar ik m’n cadeau mocht afhalen, vond ik wel leuk!

1 like

Ik zoek kindercadeautjes maar zit zelf helemaal niet in de kinderen dus weet het niet zo goed. De kinderen worden 1 en 3. Ik heb al vaker boekjes en zo’n puzzel waar je figuurtjes in moet doen gegeven. Iemand nog een leuk idee? Zelf vind ik het leuk om dingen van natuurlijke materialen te geven, iets educatiefs en het moet online te bestellen zijn.

1 like

Wat ideetjes:

7 likes