Cadeau inspiratie topic

Ik zoek een cadeautje voor de verjaardag van een goede vriendin.

Ze zit in een vervelende situatie; haar relatie van een aantal jaar is net uit, en het is nog onzeker waar ze nu gaat wonen. Iets voor in huis wil ik daarom vermijden.

Verder houdt ze van reizen, en is ze ook into wellness, maar ze heeft al best veel spullen in die richting (bv een yogamat en een geurolie verspreider, dat zou ik anders leuke cadeaus vinden).

Heeft iemand een idee? Ik zat zelf te denken aan een activiteit in plaats van spullen, om haar een beetje afleiding te geven.

1 like

Een saunabon? Of een behandeling boeken via Treatwell?

3 likes

Oh dat is inderdaad leuk! Ik zal eens zoeken wat er te vinden is :blush:

Sommige schoonheidssalons bieden een duo behandeling aan, misschien is dat leuk?

1 like

@Revelry zeker ook leuk! Zouden dat soort dingen (of een saunabon) ook in een fysieke winkel te koop zijn? Ik ben eigenlijk te laat om iets te bestellen en wilde vandaag even de stad in om een cadeau te halen.

1 like

Bij Primera en ah hebben ze wel veel verschillende bonnen, maar weet niet of dat ook geldt voor kleinere salons

3 likes

Als de Salon in de buurt zit, en vandaag open is kan je daar vaak ook een bon halen

We wonen best ver uit elkaar :frowning: Als ik een salon zou kiezen, zou ik gaan voor iets bij haar in de buurt!

@Rilah Ook ooit eens zo een situatie gehad en toen had die vriendin gebeld naar de winkel waarvan ze de bon wou kopen. Ze had het geld overgeschreven naar de winkel en ik kreeg een kaartje waar op stond waar ik m’n cadeau mocht afhalen, vond ik wel leuk!

1 like

Ik zoek kindercadeautjes maar zit zelf helemaal niet in de kinderen dus weet het niet zo goed. De kinderen worden 1 en 3. Ik heb al vaker boekjes en zo’n puzzel waar je figuurtjes in moet doen gegeven. Iemand nog een leuk idee? Zelf vind ik het leuk om dingen van natuurlijke materialen te geven, iets educatiefs en het moet online te bestellen zijn.

1 like

Wat ideetjes:

7 likes

Bedankt! Hier staan zeker wat leuke dingen tussen.

1 like

In dit boek zitten verschillende reliëfs in, meestal vinden kinderen dat leuk om aan te raken.

2 likes

Iemand een idee voor een leuk uitje met een man van 71? Mn vader is bijna jarig en ik wil graag wat leuks samen met hem gaan doen.

Een Happen en trappen arrangement? Heb je op verschillende plekken in Nederland.

4 likes

Jaa heel leuk! Heb een cadeaubon van Happen en Trappen besteld. Dankjewel!

1 like

Heeft iemand ideeën voor twee juristen van de vakbond die me hebben bijgestaan tijdens een rechtszaak? 1 heb ik alleen telefonisch gesproken maar heeft wel maanden uitgebreid onderzoek gedaan en 1 was bij de zaak aanwezig.
Het zal waarschijnlijk per post moeten gaan, ik zat te denken aan iets lekkers maar geen idee of ze een bepaald dieet hebben + nu niet zo handig met smeltgevaar.

2 likes

https://www.chocoladebezorgd.nl/bonbons/bonbon-doosje-5-stuks/

En als ze niet van chocolade houden, zijn er vast collega’s die het afhandig willen maken

3 likes

Ik vind de brievenbus friandises van patisserie simone wel lekker! Zie dat ze nu ook een cadeaupakket met prosecco, bonbons en truffelchips erbij heeft als je alleen de friandises te weinig vindt. Er zit ook meteen een kaartje bij:

Volgende week wordt het 22-24 graden dus dan moet dat wel kunnen denk ik

4 likes

Zouden ze het wel mogen aannemen?

1 like