Dit is altijd groot succes!
Ik zou denken van wel als het niet te duur is. Ik ga sowieso bellen om te checken of ze niet op vakantie zijn dus dan kan ik het ook direct vragen
Dat is wel een goeie!
En als het niet persoonlijk mag dan mag het vaak wel aan het team worden gegeven.
Denk aan een agent die persoonlijk geen taart mag krijgen maar wel als hij voor het team is.
Ja goeie tip! Als het alleen voor het team is dan zal ik m’n bedankje ook iets aanpassen.
Wat voor bedrag geven mensen gebruikelijk een collega cadeau voor een bruiloft? Ik heb echt geen idee wat te veel of te weinig of gebruikelijk is.
Pfoe, hangt er voor mijn gevoel heel erg vanaf hoe goed je die collega kent en hoe groot het bedrijf is waar je werkt. Doe je gezamenlijk iets geven of alleen? Ben je uitgenodigd voor de bruiloft?
Een relatief klein bedrijf, we geven al wat namens het bedrijf. Alle collega’s zijn uitgenodigd voor het feest (na alle officiële dingen, tot hier mijn kennis over bruiloften haha).
tips voor een echte Volvo fan? Een boek?
Een klassieker huren om een dagje mee te touren? (Of uurtje zie nu dat dat best kan oplopen in de kosten). Miniatuur kopen van een favoriet model. Sleutelhanger (m’n broertje en ik hebben ooit een pook van een alfa Romeo voor m’n vader gekocht was ook een hit).
30€
Wij deden €25 per persoon en daar met het groepje een cadeau aan gekocht.
Geeft iedereen dan nog zelf iets naast het cadeau/bedrag/iets dat jullie met z’n allen geven?
Vriendin van mij is aankomende week jarig en ik zie haar dit weekend. Ik wil graag een kleinigheidje geven (het ‘grote’ cadeau doen we met de vriendinnengroep middels een spaaractie voor een weekendje weg), maar kom er echt even niet uit. Ze hebben een mooi en compleet huis, ze werkt in beauty wereld dus heeft wat dat betreft alles en meer haha en is bezig zwanger te worden dus een mooie fles wijn of drank durf ik ook niet te geven. Bos bloemen is mijn back-up optie, maar hoop op een leukere optie.
Ze houdt dus van beauty en ook van sporten (vooral hardlopen) en uitgebreid koken.
Een tijdschrift van runners world met wat lekkers erbij? Kan ze die lezen met het weekendje weg
Bioscoopbon voor Datenight of een lunchbon van lokale horeca?
Voor mensen die van koken houden vind ik een Microplane rasp altijd een goed cadeau! Dat zijn hele fijne super scherpe raspen. Anders is de Boska kaasschaaf ook een tip, of een mandoline (Bernriner is het beste merk). Daarnaast vind ik Dille & Kamille ook altijd een leuke winkel voor cadeaus, dan kun je bijvoorbeeld voor een mooi tafelkleed of stoffen servetten gaan. Qua nieuwere kookboeken vind ik La table de Caron een aanrader.
Ik lees nu pas dat je een kleinigheidje wil doen, dan zou ik voor de stoffen servetten gaan, of de Boska kaasschaaf (Monaco+).
Ooh die microplane vind ik ook echt een goeie! Heb al een cadeau gekocht maar zet deze op de lijst.
Tis goeie olijfolie geworden, met goeie gedroogde pasta & saus.
Oh ja, die Boska Monaco+ zou ik aan iedereen die van kaas houdt cadeau geven! Echt een topding.
Onze oude buurman komt binnenkort langs en is dan net jarig geweest. We kennen hem niet heel goed maar omdat hij altijd zo vriendelijk was en zijn vrouw onlangs is overleden wilden we hem toch een keer uitnodigen en contact behouden. We vinden het leuk om wat te geven maar omdat ik hem niet goed ken heb ik geen idee wat. Hij is in de 80. Een standaard cadeau mag best, maar ik ken geen mensen van in de 80 dus ik vind het lastig om te bedenken wat die leuk vinden.
Ohhh wat lekkers qua eten is wel een goede! Dankje.