Cadeau inspiratie topic

Bedankt! Hier staan zeker wat leuke dingen tussen.

1 like

In dit boek zitten verschillende reliëfs in, meestal vinden kinderen dat leuk om aan te raken.

2 likes

Iemand een idee voor een leuk uitje met een man van 71? Mn vader is bijna jarig en ik wil graag wat leuks samen met hem gaan doen.

Een Happen en trappen arrangement? Heb je op verschillende plekken in Nederland.

4 likes

Jaa heel leuk! Heb een cadeaubon van Happen en Trappen besteld. Dankjewel!

1 like

Heeft iemand ideeën voor twee juristen van de vakbond die me hebben bijgestaan tijdens een rechtszaak? 1 heb ik alleen telefonisch gesproken maar heeft wel maanden uitgebreid onderzoek gedaan en 1 was bij de zaak aanwezig.
Het zal waarschijnlijk per post moeten gaan, ik zat te denken aan iets lekkers maar geen idee of ze een bepaald dieet hebben + nu niet zo handig met smeltgevaar.

2 likes

https://www.chocoladebezorgd.nl/bonbons/bonbon-doosje-5-stuks/

En als ze niet van chocolade houden, zijn er vast collega’s die het afhandig willen maken

3 likes

Ik vind de brievenbus friandises van patisserie simone wel lekker! Zie dat ze nu ook een cadeaupakket met prosecco, bonbons en truffelchips erbij heeft als je alleen de friandises te weinig vindt. Er zit ook meteen een kaartje bij:

Volgende week wordt het 22-24 graden dus dan moet dat wel kunnen denk ik

4 likes

Zouden ze het wel mogen aannemen?

1 like

Dit is altijd groot succes!

4 likes

Ik zou denken van wel als het niet te duur is. Ik ga sowieso bellen om te checken of ze niet op vakantie zijn dus dan kan ik het ook direct vragen

Dat is wel een goeie!

En als het niet persoonlijk mag dan mag het vaak wel aan het team worden gegeven.
Denk aan een agent die persoonlijk geen taart mag krijgen maar wel als hij voor het team is.

3 likes

Ja goeie tip! Als het alleen voor het team is dan zal ik m’n bedankje ook iets aanpassen.

1 like

Wat voor bedrag geven mensen gebruikelijk een collega cadeau voor een bruiloft? Ik heb echt geen idee wat te veel of te weinig of gebruikelijk is. :sweat_smile:

3 likes

Pfoe, hangt er voor mijn gevoel heel erg vanaf hoe goed je die collega kent en hoe groot het bedrijf is waar je werkt. Doe je gezamenlijk iets geven of alleen? Ben je uitgenodigd voor de bruiloft?

3 likes

Een relatief klein bedrijf, we geven al wat namens het bedrijf. Alle collega’s zijn uitgenodigd voor het feest (na alle officiële dingen, tot hier mijn kennis over bruiloften haha).

tips voor een echte Volvo fan? Een boek?

1 like

Een klassieker huren om een dagje mee te touren? (Of uurtje zie nu dat dat best kan oplopen in de kosten). Miniatuur kopen van een favoriet model. Sleutelhanger (m’n broertje en ik hebben ooit een pook van een alfa Romeo voor m’n vader gekocht was ook een hit).

2 likes

30€

5 likes

Wij deden €25 per persoon en daar met het groepje een cadeau aan gekocht.

4 likes