Mijn schoonzusje en haar man zijn in verwachting, het is nog heel pril maar we zouden wel iets leuks willen opsturen. Ik/we hebben/weten niets van babies en zwangerschap dus wat is nu leuk? Wel liefst iets voor hunzelf dan de toekomstige baby omdat het nog zo kort is
Een lijstje voor de echo? Of echo bewaardoosje ofzo (prenatal heeft beide), maar ook online te bestellen
Wat is een leuk cadeautje voor iemand die van Marvel houdt? Ik ken deze persoon niet suuuuper goed, dus ik zoek iets rond de €25 of €30. Hoger dan dat is misschien een beetje gek.
Hahaha die laatste zin. Ze houdt wel van spelletjes ja, goed idee! Bedankt
Heeft iemand hier ideeën voor een bedankje voor een collega die weggaat? Ze is mijn mentor geweest en heeft mij door een moeilijke periode heen geholpen. Ik zou mijn dankbaarheid graag in een afscheidscadeau tot uitdrukking brengen.
Een combinatie van taal en kunstvorm past bij haar persoonlijkheid en het werk, dus ik zat zelf te denken aan iets van een dichtbundel of een mooi boek waarin het thema dankbaarheid een rol speelt. Heeft iemand ideeën voor zoiets?
Wellicht iets van keramiek? Dat kan servies zijn, of anders meer een decoratief object
Geen idee of je het niet te voor de hand liggend vijver maar ik heb (veel) therapeuten boekjes gegeven van Toon van Tellegen, werd enthousiast ontvangen!
Ik moet nu denken aan Plint, zij hebben leuke cadeau-artikelen die misschien voldoen aan wat je zoekt
Beetje gek om een cadeausuggestie te vragen voor jezelf haha, maar ik word volgende week 30 en mijn ouders willen me graag een speciaal, blijvend cadeau geven. Ik kan zelf alleen aan sieraden denken, maar hoef niet per se een ketting van een paar honderd euro ofzo. Zijn er anderen die misschien leuke ideeën hebben of die zelf een bepaald mooi cadeau hebben gekregen voor een “grote” verjaardag?
Ik heb 2x een armbandje gekregen, een ring en een schilderij. Maar ook een keer een design meubelstuk, was helemaal niet per see duur maar nog steeds heel blij mee omdat 't ook redelijk tijdloos is. (Heb niet zo veel grote verjaardagen gehad hoor haha, maar ook voor bv afstuderen en trouwen).
Een tas? Of een hangmat
Een dure pan (staub / le creuset) of keukenmachine?
Wat vinden jullie het leukste housewarming cadeau of cadeau voor jullie nieuwe huis die jullie ooit hebben gekregen?
Een creusetpan!
Een schilderij dat mijn vader had hangen en ik sinds ik klein ben geweldig vind, dat kreeg ik toen ik mijn eerste eigen huisje had (niet met huisgenoten) en hangt sindsdien boven mijn bed op elke plek waar ik gewoond heb
Keukenapparatuur (zo heb ik een Kitchenaid Artisan gekregen ooit, en ook mijn Magimix blender), mooie design zonnebril, mooie sjaal, mooie tas, sieraden idd, mooi luxe parfum, iets anders moois voor in huis (mooie print, vaas, glazen etc). Tattoo kan ook mocht je dat willen en je ouders staan er open voor haha.
Koffiepakket van Wakuli?
Bij Dille & Kamille hebben ze zo’n flesjes met kruiden/specerijen waar je zelf nog azijn of olie ofzo bij moet doen en dan heb je na een tijdje een lekkere dressing!
Bv deze en dan een goede olijfolie en lokale honing erbij geven
Mooie kaarsen houders met kaarsen, goeie grote vaas met mooi boeket (of droogboeket), plant, cadeaubonnen voor Hema/Ikea/Intratuin (want je hebt altijd nog wel iets te kopen ;)), mooie glazen/karaf of borrelplank met lekkere dingen.
Ik zoek een alcoholisch drankje (alcohol + mixer mag ook), voor iemand die niet echt van drank houdt en ook geen prik drinkt.
Dus het moet eigenlijk heel makkelijk te drinken zijn en niet te veel naar alcohol smaken, maar ook iet te bitter, zuur of zoet. Ik kan zelf echt niks bedenken. Qua niet-alcohol drinkt diegene graag dubbelfris, vooral die blauwe volgens mij.
Weet iemand misschien iets leuks?