Geeft iedereen dan nog zelf iets naast het cadeau/bedrag/iets dat jullie met z’n allen geven?
Vriendin van mij is aankomende week jarig en ik zie haar dit weekend. Ik wil graag een kleinigheidje geven (het ‘grote’ cadeau doen we met de vriendinnengroep middels een spaaractie voor een weekendje weg), maar kom er echt even niet uit. Ze hebben een mooi en compleet huis, ze werkt in beauty wereld dus heeft wat dat betreft alles en meer haha en is bezig zwanger te worden dus een mooie fles wijn of drank durf ik ook niet te geven. Bos bloemen is mijn back-up optie, maar hoop op een leukere optie.
Ze houdt dus van beauty en ook van sporten (vooral hardlopen) en uitgebreid koken.
Een tijdschrift van runners world met wat lekkers erbij? Kan ze die lezen met het weekendje weg
Bioscoopbon voor Datenight of een lunchbon van lokale horeca?
Voor mensen die van koken houden vind ik een Microplane rasp altijd een goed cadeau! Dat zijn hele fijne super scherpe raspen. Anders is de Boska kaasschaaf ook een tip, of een mandoline (Bernriner is het beste merk). Daarnaast vind ik Dille & Kamille ook altijd een leuke winkel voor cadeaus, dan kun je bijvoorbeeld voor een mooi tafelkleed of stoffen servetten gaan. Qua nieuwere kookboeken vind ik La table de Caron een aanrader.
Ik lees nu pas dat je een kleinigheidje wil doen, dan zou ik voor de stoffen servetten gaan, of de Boska kaasschaaf (Monaco+).
Ooh die microplane vind ik ook echt een goeie! Heb al een cadeau gekocht maar zet deze op de lijst.
Tis goeie olijfolie geworden, met goeie gedroogde pasta & saus.
Oh ja, die Boska Monaco+ zou ik aan iedereen die van kaas houdt cadeau geven! Echt een topding.
Onze oude buurman komt binnenkort langs en is dan net jarig geweest. We kennen hem niet heel goed maar omdat hij altijd zo vriendelijk was en zijn vrouw onlangs is overleden wilden we hem toch een keer uitnodigen en contact behouden. We vinden het leuk om wat te geven maar omdat ik hem niet goed ken heb ik geen idee wat. Hij is in de 80. Een standaard cadeau mag best, maar ik ken geen mensen van in de 80 dus ik vind het lastig om te bedenken wat die leuk vinden.
Ohhh wat lekkers qua eten is wel een goede! Dankje.
Mijn schoonzusje en haar man zijn in verwachting, het is nog heel pril maar we zouden wel iets leuks willen opsturen. Ik/we hebben/weten niets van babies en zwangerschap dus wat is nu leuk? Wel liefst iets voor hunzelf dan de toekomstige baby omdat het nog zo kort is
Een lijstje voor de echo? Of echo bewaardoosje ofzo (prenatal heeft beide), maar ook online te bestellen
Wat is een leuk cadeautje voor iemand die van Marvel houdt? Ik ken deze persoon niet suuuuper goed, dus ik zoek iets rond de €25 of €30. Hoger dan dat is misschien een beetje gek.
Hahaha die laatste zin. Ze houdt wel van spelletjes ja, goed idee! Bedankt
Heeft iemand hier ideeën voor een bedankje voor een collega die weggaat? Ze is mijn mentor geweest en heeft mij door een moeilijke periode heen geholpen. Ik zou mijn dankbaarheid graag in een afscheidscadeau tot uitdrukking brengen.
Een combinatie van taal en kunstvorm past bij haar persoonlijkheid en het werk, dus ik zat zelf te denken aan iets van een dichtbundel of een mooi boek waarin het thema dankbaarheid een rol speelt. Heeft iemand ideeën voor zoiets?
Wellicht iets van keramiek? Dat kan servies zijn, of anders meer een decoratief object
Geen idee of je het niet te voor de hand liggend vijver maar ik heb (veel) therapeuten boekjes gegeven van Toon van Tellegen, werd enthousiast ontvangen!
Ik moet nu denken aan Plint, zij hebben leuke cadeau-artikelen die misschien voldoen aan wat je zoekt
Beetje gek om een cadeausuggestie te vragen voor jezelf haha, maar ik word volgende week 30 en mijn ouders willen me graag een speciaal, blijvend cadeau geven. Ik kan zelf alleen aan sieraden denken, maar hoef niet per se een ketting van een paar honderd euro ofzo. Zijn er anderen die misschien leuke ideeën hebben of die zelf een bepaald mooi cadeau hebben gekregen voor een “grote” verjaardag?
Ik heb 2x een armbandje gekregen, een ring en een schilderij. Maar ook een keer een design meubelstuk, was helemaal niet per see duur maar nog steeds heel blij mee omdat 't ook redelijk tijdloos is. (Heb niet zo veel grote verjaardagen gehad hoor haha, maar ook voor bv afstuderen en trouwen).
Een tas? Of een hangmat