Een dure pan (staub / le creuset) of keukenmachine?
Wat vinden jullie het leukste housewarming cadeau of cadeau voor jullie nieuwe huis die jullie ooit hebben gekregen?
Een creusetpan!
Een schilderij dat mijn vader had hangen en ik sinds ik klein ben geweldig vind, dat kreeg ik toen ik mijn eerste eigen huisje had (niet met huisgenoten) en hangt sindsdien boven mijn bed op elke plek waar ik gewoond heb
Keukenapparatuur (zo heb ik een Kitchenaid Artisan gekregen ooit, en ook mijn Magimix blender), mooie design zonnebril, mooie sjaal, mooie tas, sieraden idd, mooi luxe parfum, iets anders moois voor in huis (mooie print, vaas, glazen etc). Tattoo kan ook mocht je dat willen en je ouders staan er open voor haha.
Koffiepakket van Wakuli?
Bij Dille & Kamille hebben ze zo’n flesjes met kruiden/specerijen waar je zelf nog azijn of olie ofzo bij moet doen en dan heb je na een tijdje een lekkere dressing!
Bv deze en dan een goede olijfolie en lokale honing erbij geven
Mooie kaarsen houders met kaarsen, goeie grote vaas met mooi boeket (of droogboeket), plant, cadeaubonnen voor Hema/Ikea/Intratuin (want je hebt altijd nog wel iets te kopen ;)), mooie glazen/karaf of borrelplank met lekkere dingen.
Ik zoek een alcoholisch drankje (alcohol + mixer mag ook), voor iemand die niet echt van drank houdt en ook geen prik drinkt.
Dus het moet eigenlijk heel makkelijk te drinken zijn en niet te veel naar alcohol smaken, maar ook iet te bitter, zuur of zoet. Ik kan zelf echt niks bedenken. Qua niet-alcohol drinkt diegene graag dubbelfris, vooral die blauwe volgens mij.
Weet iemand misschien iets leuks?
Weekendje/avondje weg met je ouders? Ik ben een keer met m’n vader bij Herman den Blijker wezen eten. Is al heel lang geleden, maar we hebben het er nog over! De herinnering is blijvend ipv iets materieels
Baileys is ook wel makkelijk te drinken
Misschien een stomme vraag… wat maakt dan dat je iets qua alcohol zoekt voor deze persoon als die niet graag alcohol drinkt? Is alcoholvrij dan geen beter alternatief?
Diegene heeft aangegeven wel iets te willen proberen, dus nu wil ik iets zoeken wat misschien wel een succes is
Oooh op die fiets! Zijn van die voorgemaakte cocktails dan niets? Je hebt nu ook van die glazen flesjes van Bacardi volgens mij. Of seltzer?
Oeh goede suggestie! Dan kan ik ook gewoon wat verschillende opties geven. Ook @DahliaDavin en @Erato
Ja ik had al een keukenmachine voorgesteld, want de mijne is kapot maar ook dat vonden ze al niet speciaal genoeg haha…
De rest ook bedankt voor de suggesties!
Heeft iemand een idee voor een cadeau voor een meisje dat twaalf wordt? Ze zit in groep 8.
Ze is wel creatief, maar geen idee wat leuk knutselspul is voor die leeftijd. Verder heb ik eigenlijk geen idee wat ze leuk zou vinden…
Misschien een bullet journal of pennen/stickers daarvoor? Creachick heeft ook wel leuke knutseldingen uitgebracht wat bij die leeftijd past!
Iemand een idee voor een kleinigheidje voor mijn nichtje? Ze is 20 en geslaagd voor de koksopleiding. Gaat hier echter verder niks mee doen want gaat opleiding onderwijsassistent volgen. Woont nog thuis en drinkt bijvoorbeeld geen alcohol.
Ik dacht misschien iets leuks voor haar nieuwe opleiding? Maar wat dan? Een kaars, bloemen of fles wijn maak je haar dus niet blij mee bijvoorbeeld.