Cadeau inspiratie topic

Een mooi prentenboek voor op haar stage. Of een mooie balpen/vulpen met haar naam er op gegraveerd. een theedoos met allemaal smaakjes. Je kunt ook allemaal soorten koekjes kopen en daar een leuke taart/toren mee bouwen Een leuke mok, ook handig voor op school. Mooi notitieboek.

5 likes

En @anon3219017 dit is allebei echt al heel leuk! Precies zoals ik zocht. Ik ben normaal zelf best creatief met cadeautjes maar kreeg echt even niks bedacht op het moment en heb nu weer 20 ideeen. Ga inderdaad een ehbo tas maken met van alles er in en inderdaad ook thee of zo dat drinkt ze wel graag. Bedankt!

5 likes

Een leuk klein tasje (voor mobiel en portemonnee)
Iets van make up
Leuke waterfles
Ingelijste poster van iets wat ze mooi vindt/gerelateerd aan hobby
Goede fineliners of stiften

3 likes

Heeft iemand suggesties voor een kleinigheidje voor de dag van de pedagogische medewerker?
Voor de leidsters bij de opvang van mn zoon?

1 like

Mijn schoonzusje is afgestudeerd als verpleegkundige. Heeft ook direct werk. Wil haar graag een cadeau geven, maar weet het echt even niet.
Ze houdt van verzorging, make-up, hockey, muziek, uitgaan, lekkere drankjes. Maar wil niet weer met een fles drank of rituals pakket aankomen haha. Wie o wie heeft een leuk idee? Met de zoekfunctie kwam ik er niet uit.

3 likes

Puur gedacht vanuit het afstuderen: een verpleegkundig horloge met haar naam er op gegraveerd?

2 likes

Oh wat leuk! Zat nog aan zo’n klokje te denken van de week, maar met gravure is wel extra leuk natuurlijk.

2 likes

Waar gaat ze werken en waar heeft ze gewerkt?
Ik weet niet of een klok veel gebruikt wordt nog eigenlijk maar als ze nog geen/weinig praktijkervaring heeft dan kan je ook denken aan een stethoscoop. Die kan je ook graveren.
Een notitieblok is ook handig (kan je een lieve tekst in schrijven) en een werk waterfles is ook leuk voor in haar locker.

Misschien is een locker pakket wel leuk, wat crackers die ze snel kan eten. Lipverzorging, een lekkere deo/bodymist. Handcreme!!
Als ze nachten moet draaien extra warme sokken.

2 likes

Aah wat een goeie input! Ze werkt nu in het ziekenhuis, groot academisch ziekenhuis. Wordt ze eerst nog 2 maanden getraind voor de specifieke afdeling en dan zelfstandig aan de slag. Stethoscoop heeft ze denk ik niet nodig…

3 likes

Op de website mymitella.nl kun je ook veel leuke dingen voor zorgmedewerkers vinden. Stethoscoop is (als je een goede wilt) waarschijnlijk buiten budget.

2 likes

Weet iemand nog een leuk cadeau voor een slimme, stoere meid die 10 wordt? Ze houdt wel van een uitdaging. Heb vorig jaar een mooie legpuzzel en kraaltjes voor armbandjes maken gegeven.

Dacht aan een leuke 3D-puzzel, maar ik vind ze allemaal niet heel erg leuk die ik zo online zie.

Schilderen op nummer?

4 likes

Tie dye set, klei om zelf bakjes/onderzetters etc te maken (allemaal van die diy tiktoks trends haha)

5 likes

Het ging hier in het zw/kind deel over. Ik vond het idee van @Suikerklontje met een vakjesbak (wibra) vol met diverse snacks wel een goede. Heb je meteen alle leidsters in 1 keer beloond.

1 like

Smartgames heeft leuke spellen. Je kunt (bijv. bij bol) ook op leeftijd filteren. Sommige spellen kun je alleen doen en andere met meer. Bij mijn nichtjes staan elk jaar opnieuw smartgames op het verlanglijstje dus is schijnbaar wel een succes

3 likes

Het spel Set is wel een aanrader voor haar leeftijd, makkelijk om met vrienden te spelen en echt uitdagend.

5 likes

Mijn broer promoveert volgende week en ik heb naast een geinige mok (the one where … becomes a doctor, gebaseerd op friends love it) zo geen inspiratie. Ik vlieg al naar een Europese hoofdstad ervoor, dus op zich hoef ik niet nogmaals heel veel geld uit te geven. Ik zou zo graag iets betekenisvols geven, maar ben echt inspiratieloos. Misschien heeft iemand hier ideeen :slight_smile:

1 like

Een mooie (gegraveerde) pen?

3 likes

Als die een eigen kantoor heeft straks, een fotolijst met allemaal geinige en mooie foto’s van jullie samen, familie, vrienden etc? En misschien iets wat uit Nederland komt een leuk beeldje van een plek waar jullie /hij wat mee heeft? Ik zat te denken aan iets a la manneke pis of het peerd van ome loeks, maar geen idee of je zoiets hebt voor je broer.

1 like

Mega goed idee dit, heb na jouw post meteen m’n andere broer ingeschakeld en we hebben een hele mooie gekocht met z’n nieuwe titel. Thanks!

En @Marquez ook super leuk, ik ga klein pakketje meenemen. Ik zat sowieso te denken aan drie potjes voor op z’n kantoor met P(epernoten) H(agelslag) en D(rop) haha zo cheesy. Thanks voor meedenken!!

12 likes