Op de website mymitella.nl kun je ook veel leuke dingen voor zorgmedewerkers vinden. Stethoscoop is (als je een goede wilt) waarschijnlijk buiten budget.
Weet iemand nog een leuk cadeau voor een slimme, stoere meid die 10 wordt? Ze houdt wel van een uitdaging. Heb vorig jaar een mooie legpuzzel en kraaltjes voor armbandjes maken gegeven.
Dacht aan een leuke 3D-puzzel, maar ik vind ze allemaal niet heel erg leuk die ik zo online zie.
Schilderen op nummer?
Tie dye set, klei om zelf bakjes/onderzetters etc te maken (allemaal van die diy tiktoks trends haha)
Het ging hier in het zw/kind deel over. Ik vond het idee van @Suikerklontje met een vakjesbak (wibra) vol met diverse snacks wel een goede. Heb je meteen alle leidsters in 1 keer beloond.
Smartgames heeft leuke spellen. Je kunt (bijv. bij bol) ook op leeftijd filteren. Sommige spellen kun je alleen doen en andere met meer. Bij mijn nichtjes staan elk jaar opnieuw smartgames op het verlanglijstje dus is schijnbaar wel een succes
Het spel Set is wel een aanrader voor haar leeftijd, makkelijk om met vrienden te spelen en echt uitdagend.
Mijn broer promoveert volgende week en ik heb naast een geinige mok (the one where … becomes a doctor, gebaseerd op friends love it) zo geen inspiratie. Ik vlieg al naar een Europese hoofdstad ervoor, dus op zich hoef ik niet nogmaals heel veel geld uit te geven. Ik zou zo graag iets betekenisvols geven, maar ben echt inspiratieloos. Misschien heeft iemand hier ideeen
Een mooie (gegraveerde) pen?
Als die een eigen kantoor heeft straks, een fotolijst met allemaal geinige en mooie foto’s van jullie samen, familie, vrienden etc? En misschien iets wat uit Nederland komt een leuk beeldje van een plek waar jullie /hij wat mee heeft? Ik zat te denken aan iets a la manneke pis of het peerd van ome loeks, maar geen idee of je zoiets hebt voor je broer.
Mega goed idee dit, heb na jouw post meteen m’n andere broer ingeschakeld en we hebben een hele mooie gekocht met z’n nieuwe titel. Thanks!
En @Marquez ook super leuk, ik ga klein pakketje meenemen. Ik zat sowieso te denken aan drie potjes voor op z’n kantoor met P(epernoten) H(agelslag) en D(rop) haha zo cheesy. Thanks voor meedenken!!
Begin oktober krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en zijn ongeveer tegelijk ook 3 jaar getrouwd.
Ik kan echt geen leuk cadeau bedenken. Het liefste wil ik iets wat op allebei slaat, maar zo echt niet weten wat?
Een naambordje hebben we al.
Misschien een lijnportret van jullie met jullie nieuwe huis? Of gewoon een leuk portret van jullie? (Eventueel in bruidskleding?)
Portret.van.tet (insta) vind ik erg leuk of lala.lines (iets heel anders)
Verjaardagspakket? Dus vlaggetjes, slingers en ballonnen om op te hangen als iemand jarig is
- Een bon van een zaak waar jullie in de pauze wel eens koffie of lunch halen
- Kleine handcrèmes voor op ieders bureau
- Iets voor aan de muur, zoals een prikbord of bord om op te schrijven, en daar dan zelf iets op hangen/schrijven (wat ze er dus af kunnen halen of uitwissen zodat ze het bord gewoon kunnen gebruiken), of een leuke scheurkalender, of een mooie foto/afbeelding van bijvoorbeeld de stad waar je werkt
- Voor ieder een pen die je bij diegene vindt passen
Bij ons rookt (bijna) iedereen dus we hebben ooit een “stink niet uit je bek” pot gekregen met allemaal smintjes en pepermuntjes etc erin. Vond ik ergggg grappig en creatief
Weet iemand wie er tekeningen van een huis maken? Ik weet dat er meerdere mensen hier al eens gedeeld zijn maar kan het niet terug vinden. Wil het graag cadeau doen aan m’n moeder.
Wat is een leuk cadeau voor een volwassene in herfst of Halloween thema?
Als diegene een bad heeft, de Halloween collectie van Lush! Er zit een glow in the dark bubble bar bij hahaha