Cadeau inspiratie topic

Weet iemand een leuk afscheidscadeau voor een hele lieve leuke jonge collega. Ze is helemaal fashionista en heeft een dure smaak en houdt veel van reizen en uit eten gaan.

Wat is het budget? Ik heb voor mijn afscheid een cadeaubon gekregen van srprs.me en dat vond ik echt geweldig!

2 likes

Bloemenreep moest het zijn

Bekenden van ons zijn 10 jaar bij elkaar en geven feest. Wij kennen ze vooral vanuit het verenigingsleven, privé trekken we niet per se veel met elkaar op. Ze gaan nooit trouwen maar wilde wel een keer feest geven. Nu wil ik wel iets leuks meenemen, maar weet echt niet wat.
Ze leven drukke levens met werk, hobbies en gezin, maar hebben daardoor vrij weinig tijd samen. Hij is meer voetbal, weekendjes met vrienden, bier. Zij: muziek maken, bier/wijn, houdt van (moes)tuinieren, naaien. Ik kan echt niets leuks verzinnen. Ze hebben dus ook geen ‘datum’ dus een houten plank ofzo graveren voelt ook een beetje stom. En kan uit hun hobbies ook niet echt iets leuks gemeenschappelijks halen. Dacht hooguit nog iets om als gezin te doen? Of voor hun samen en dat wij oppassen haha.
Iemand anders nog inspiratie toevallig?

Aangezien ze allebei van bier houden misschien zo’n thuisbrouw-kit, om hun eigen bier te brouwen?

2 likes

Een bedrag voor een leuk restaurant (en dan van tevoren bijvoorbeed een fles wijn ofzo als “voorproefje”, bierproeverij, bonbons maken bij de bonte koe, kaartjes voor een concert/stand-up comedy cafe of een voorstelling in het theater. Of tickets voor een museum waar ze met het hele gezin naartoe kunnen (weet niet hoe oud die kinderen zijn en of dat dan leuk is) of voor naar de dierentuin of iets vergelijkbaars. En wat @Mexi zegt is ook leuk!

5 likes

Ik ben bang niet zoveel :frowning:

Wat gaat ze doen? Ander bedrijf of reizen ofzo? Wellicht een cadeau wat daarbij aansluit. Bijvoorbeeld een mooi notitieboek met een fijne pen en een doosje macarons ofzo. En als ze gaat reizen geef ik vaak een Christoffel munt, dat is de beschermheilige voor reizigers.

2 likes

Thanks, ze gaat naar een andere baan!

3 likes

Weet iemand een leuke gift set met organic verzorgingsproducten als lipbalsem/douchegel etc? Liefst geen shampoo.
Ben zelf niet zo thuis in merken die 100% natuurlijk zijn en die fijn zijn…
Budget ongeveer 25 euro ofzo.

Loveli! Ben zelf van de douche producten, deodorants en lippenbalms.

Een tante van mn vriend is deze week in NL, heb niet veel met dr gekletst of gezien. Maar wil dr nog wel een klein afscheids cadeautje geven. Sowieso een leuk kaartje, maar omdat ik 4 woorden met dr heb gewisseld weet ik niet zo goed wat een leuke souvenir is om te geven.
Misschien heeft iemand wel een leuk en origineel idee? Ze komt uit Amerika :slight_smile:

1 like

Een kaasschaaf. In Amerika bijna niet te vinden en hartstikke handig

2 likes

Bedankt voor het mee denken! Ik heb dit even nagevraagd maar mn vrien gaf aan dat dit niet nodig was en ze er al een hadden van hun.
Inmiddels een klein doosje eitjes van Tony gehaald en een handcrème

3 likes

Ja, echt super verrassend dat porselein kapot kan vallen. Gelukkig doe ik de klantenservice daar niet :laughing:

9 likes

Je kan bij Target gewoon een kaasschaaf kopen dus dat het bijna niet te vinden is klopt niet echt.

4 likes

Maar kopen Amerikanen dan vaak blokken kaas?

1 like

Ja, je hebt allerlei soorten blokken kaas in elke supermarkt. Ook Nederlandse kazen zoals Goudse en Leerdammer al kan niemand het uitspreken.

2 likes

image

Gooo-da.

4 likes

Het bedrijf van mijn ouders bestaat 12,5 jaar en ik wil ze hiervoor wat leuks geven. Beetje vaag maar het bedrijf is een kantoor, maar ze leveren spullen voor de bouw.

Hebben jullie een leuk idee? Ik zat te denken aan iets voor kantoor maar wat? Mooie vulpen oid? Eh fancy muismat? Geen idee.
Ik heb het zaterdag al nodig dus wel handig als het in een winkel te vinden is.