Een rolodex
Te last minute maar je kan ook vanalles personaliseren qua kantoorartikelen: muismat, mokken, zo’n onderlegger voor onder je computer (geen idee hoe dat heet ;)).
Anders een mooi kunstwerk of plakkaat met naam, datum, ter ere van 12,5 jarig bestaan?
Ik vind die metalen beeldjes soms heel leuk! Volgens mij kan je er ook nog iets in laten graveren. Dit bedoel ik. Zijn vast veel meer aanbieders van.
Oh wat zijn deze leuk zeg!
Wat leuk dit! Nog nooit eerder gezien ook. Je brengt me gelijk op ideeën voor als mijn vader 40 jaar in dienst is volgende maand!
Ja leuk hè! Toevallig op mijn eigen werk gezien dat een klant dit gaf toen ons kantoor 10 jaar bestond. Vond het toen zo leuk gebaar. Weet dus ook niet of dat beeldje van dezelfde site komt hoor.
Volgend weekend wordt mijn man 30 maar ik heb geen flauw idee voor een cadeautje. Hij heeft alles al en als hij iets wilt of nodig heeft gaat ie er zelf om.
Ik wil graag iets geven vanuit ons dochtertje van 1 en mij maar vind het zo lastig.
Misschien niet denken aan een item maar aan een ervaring? Iets leuks doen samen met hem en jullie dochter.
Je laat je dochter een mooie tekening maken, maakt daar een waardebon van en plant het op zijn verjaardag of kort daarop.
Ik heb mijn man toen een mooie grove zilveren armband gegeven met in de sluiting de naam van onze zoon. Hij draagt nooit sieraden maar vond dit echt geweldig en de armband is 24/7 om. Is dat misschien nog iets?
Ja, eens hiermee @Frapa! Misschien een ballonvaart oid? Is een hele gave ervaring die je nooit meer vergeet (ik heb het met mijn ouders gedaan toen ik nog geen 10 was (ook voor een speciale verjaardag, 35 geloof ik) en kan het me nog steeds herinneren! Of als hij wat avontuurlijker aangelegd is een tandemsprong? Ook zo’n onvergetelijke ervaring
HELP!! Ik ga begin juni met zwangerschapsverlof en wil mijn collega’s iets geven zodat ze nog een beetje aan mij kunnen denken de komende 4 maanden . Ik heb alleen echt 0 inspiratie. Het wordt of één groot cadeau óf kan voor elke collega iets kleins. Het mag ook best een beetje flauw/grappig zijn of over het randje gaan.
Dingen met een foto van je hoofd erop? Onderzetters, een mok, een klok, een kalender?
een megabak m&m’s met je hoofd er op gedrukt?
Haha voor iedereen een T-shirt of sleutelhanger met je hoofd erop. Of fotolijstjes met jouw foto voor op de bureaus. Als het op 't randje mag zijn vallen deze ideeën daar wel onder denk ik. @Mrsyess
Een plant en op de pot plak je je naam
Hahaha gieren om jullie ideeën @Kryptonite @Twijfelaar @keekie Die bak met mijn hoofd er op (en dan vullen met snoep) ga ik doen! Hebben ze een mooi bewaarexemplaar
Ik wil een vriendin een doe cadeau geven wat we samen kunnen doen. Het mag rond de €35 kosten excl de kosten voor mij.
Zelf dacht ik aan iets creatiefs maar bijvoorbeeld keramieken oid vond ik redelijk prijzig.
We zijn 30+ en het mag overal.
Wine and paint?
Een escape room voor 2 personen (De Conciërge) €85 totaal. Hartstikke leuk
Misschien een bak- of kookcursus? Samen bonbons maken oid kan vaak voor ongeveer 30 euro p.p. Ook kan je samen Bossche bollen maken in Den Bosch (bij bakkerij royal is de bekendste) en het combineren met een rondje door de stad wandelen en/of met een boot door de Binnendieze varen.