Cadeau inspiratie topic

Ja, eens hiermee @Frapa! Misschien een ballonvaart oid? Is een hele gave ervaring die je nooit meer vergeet (ik heb het met mijn ouders gedaan toen ik nog geen 10 was (ook voor een speciale verjaardag, 35 geloof ik) en kan het me nog steeds herinneren! Of als hij wat avontuurlijker aangelegd is een tandemsprong? Ook zo’n onvergetelijke ervaring :ok_hand:t3:

HELP!! Ik ga begin juni met zwangerschapsverlof en wil mijn collega’s iets geven zodat ze nog een beetje aan mij kunnen denken de komende 4 maanden :innocent:. Ik heb alleen echt 0 inspiratie. Het wordt of één groot cadeau óf kan voor elke collega iets kleins. Het mag ook best een beetje flauw/grappig zijn of over het randje gaan.

2 likes

Dingen met een foto van je hoofd erop? Onderzetters, een mok, een klok, een kalender?

9 likes

een megabak m&m’s met je hoofd er op gedrukt?

10 likes

Haha voor iedereen een T-shirt of sleutelhanger met je hoofd erop. Of fotolijstjes met jouw foto voor op de bureaus. Als het op 't randje mag zijn vallen deze ideeën daar wel onder denk ik. @Mrsyess

1 like

Een plant en op de pot plak je je naam

2 likes

Hahaha gieren om jullie ideeën @Kryptonite @Twijfelaar @keekie Die bak met mijn hoofd er op (en dan vullen met snoep) ga ik doen! Hebben ze een mooi bewaarexemplaar :innocent:

9 likes

Ik wil een vriendin een doe cadeau geven wat we samen kunnen doen. Het mag rond de €35 kosten excl de kosten voor mij.
Zelf dacht ik aan iets creatiefs maar bijvoorbeeld keramieken oid vond ik redelijk prijzig.
We zijn 30+ en het mag overal.

1 like

Wine and paint?

1 like

Een escape room voor 2 personen (De Conciërge) €85 totaal. Hartstikke leuk :grin:

5 likes

Misschien een bak- of kookcursus? Samen bonbons maken oid kan vaak voor ongeveer 30 euro p.p. Ook kan je samen Bossche bollen maken in Den Bosch (bij bakkerij royal is de bekendste) en het combineren met een rondje door de stad wandelen en/of met een boot door de Binnendieze varen.

4 likes

Alleen als je niet net moeder bent geworden :laughing:

1 like

dit is €45 p.p.
wil ik vooral tippen omdat ik dit zelf heel graag een keer wil doen haha

2 likes

Heb al gezocht op jonge vader of vader to be of dat soort dingen haha maar krijg niks gevonden :joy:

Iemand een leuk idee voor een man die 30 wordt en bijna vader wordt (over een paar maanden)?

Zou het leuk vinden om iets te bedenken in dat thema echter zullen zij van mij natuurlijk ook iets krijgen voor de geboorte dus mag wel wel meer gericht op hem zijn

2 likes

Wat is het budget?

Bij mij op de afdeling zijn recent een loopfietsje en een matchende set sokken voor vader/kind aan een nieuwe vader gegeven.

5 likes

Mijn baas trouwt binnenkort. Zo’n workshop Bossche Bollen maken is echt het ideale cadeau. Het stel is namelijk graag toerist in eigen land.

Bossche Bollen maken heeft hij toevallig al gedaan. Weten jullie iets soortgelijks wat we hem kunnen geven? :hugs:

3 likes

Vlaai bakken in Maastricht :grin:

2 likes

Mijn man kan je uittekenen in een bepaalde chilloutfit en ik had (toen ik zwanger was) vorig jaar precies een mini variant daarvan gekocht voor vaderdag. Nu chillen ze samen in die outfit en het is het allerliefste ooit :smiling_face_with_three_hearts:

Of een mooi voorleesboek met een thema dat goed bij hem past?

10 likes

Nog moederdag cadeautips? Ik weet het dit jaar even niet zo goed.

1 like

Bij dezelfde bakkerij kun je ook worstenbroodjes maken

2 likes