Cadeau inspiratie topic

Alleen als je niet net moeder bent geworden :laughing:

1 like

dit is €45 p.p.
wil ik vooral tippen omdat ik dit zelf heel graag een keer wil doen haha

2 likes

Heb al gezocht op jonge vader of vader to be of dat soort dingen haha maar krijg niks gevonden :joy:

Iemand een leuk idee voor een man die 30 wordt en bijna vader wordt (over een paar maanden)?

Zou het leuk vinden om iets te bedenken in dat thema echter zullen zij van mij natuurlijk ook iets krijgen voor de geboorte dus mag wel wel meer gericht op hem zijn

2 likes

Wat is het budget?

Bij mij op de afdeling zijn recent een loopfietsje en een matchende set sokken voor vader/kind aan een nieuwe vader gegeven.

5 likes

Mijn baas trouwt binnenkort. Zo’n workshop Bossche Bollen maken is echt het ideale cadeau. Het stel is namelijk graag toerist in eigen land.

Bossche Bollen maken heeft hij toevallig al gedaan. Weten jullie iets soortgelijks wat we hem kunnen geven? :hugs:

3 likes

Vlaai bakken in Maastricht :grin:

2 likes

Mijn man kan je uittekenen in een bepaalde chilloutfit en ik had (toen ik zwanger was) vorig jaar precies een mini variant daarvan gekocht voor vaderdag. Nu chillen ze samen in die outfit en het is het allerliefste ooit :smiling_face_with_three_hearts:

Of een mooi voorleesboek met een thema dat goed bij hem past?

10 likes

Nog moederdag cadeautips? Ik weet het dit jaar even niet zo goed.

1 like

Bij dezelfde bakkerij kun je ook worstenbroodjes maken

2 likes

Ik ga een kleurplaat inkleuren en dan de andere helft moet mijn broer doen.

12 likes

Ik heb een starterset voor gellak zet gekocht voor mijn moeder, hier begon ze steeds over. Wel kleine sidenote: ze is ook jarig die dag dus de prijs van het cadeautje ligt wat hoger t.o.v. wat ik normaal alleen aan Moederdag zou doen. Vorig jaar heb ik haar een high tea op mijn kosten gegeven.

2 likes

Vorig jaar is er in Gouda echt een geniaal moederdag cadeau gegeven dat er nog steeds staat èn voor een flinke afname in boetes heeft gezorgd.

21 likes

Ik zoek een megaaa last minute cadeau voor een vriendin. Ik probeer al een maand iets te bedenken, maar ik weet het gewoon niet.

Ze wil niet per se iets hebben, heeft ook geen specifieke hobby’s. Houdt op zich wel van lezen, spelletjes en muziek, maar ik geef al zo vaak boeken en spellen dat dat een beetje stom voelt om nu weer te doen. Een activiteit mag ook, ik woon in den haag en zij in Groningen dus dat is ook beetje onhandig maar iets in een van die steden kan wel

1 like

Samen naar een tentoonstelling? In het Forum is er nu een over Disney, maar dan moeten jullie dat wel allebei leuk vinden.
En anders een dagje weg? High tea/beer/wine?

5 likes

Oooooh is dat het! Ik vraag me echt elke keer af waar dat op slaat! Aan de andere kant is het papa.

3 likes

Wat te geven aan beste vriendin die 35 wordt en eigenlijk alles al heeft? Iemand ideeën? Ik heb het al aan haarzelf gevraagd maar zelf weet ze het ook niet.

Een uitje (maar wel echt al gepland, niet alleen zeggen ‘we gaan daarheen’ en het vervolgens nooit doen’ - en ja, daar zit frustratie, heb nog flink wat etentjes, een fotografiecursus en een paardrijtocht tegoed :roll_eyes:)

6 likes

@kika @Shadina THANKS! Het wordt een dag vol activiteiten!

3 likes

Wat is een gepast kleinigheidje voor een collega die langdurig ziek is? Ik ken de persoon in kwestie verder niet zo goed.

Tijdschrift? Puzzelboekje? Grappige sokken? Een kruik? Ligt misschien ook beetje aan mentaal of fysiek ziek zijn

1 like