Cadeau inspiratie topic

Ik ga een kleurplaat inkleuren en dan de andere helft moet mijn broer doen.

12 likes

Ik heb een starterset voor gellak zet gekocht voor mijn moeder, hier begon ze steeds over. Wel kleine sidenote: ze is ook jarig die dag dus de prijs van het cadeautje ligt wat hoger t.o.v. wat ik normaal alleen aan Moederdag zou doen. Vorig jaar heb ik haar een high tea op mijn kosten gegeven.

2 likes

Vorig jaar is er in Gouda echt een geniaal moederdag cadeau gegeven dat er nog steeds staat èn voor een flinke afname in boetes heeft gezorgd.

21 likes

Ik zoek een megaaa last minute cadeau voor een vriendin. Ik probeer al een maand iets te bedenken, maar ik weet het gewoon niet.

Ze wil niet per se iets hebben, heeft ook geen specifieke hobby’s. Houdt op zich wel van lezen, spelletjes en muziek, maar ik geef al zo vaak boeken en spellen dat dat een beetje stom voelt om nu weer te doen. Een activiteit mag ook, ik woon in den haag en zij in Groningen dus dat is ook beetje onhandig maar iets in een van die steden kan wel

1 like

Samen naar een tentoonstelling? In het Forum is er nu een over Disney, maar dan moeten jullie dat wel allebei leuk vinden.
En anders een dagje weg? High tea/beer/wine?

5 likes

Oooooh is dat het! Ik vraag me echt elke keer af waar dat op slaat! Aan de andere kant is het papa.

3 likes

Wat te geven aan beste vriendin die 35 wordt en eigenlijk alles al heeft? Iemand ideeën? Ik heb het al aan haarzelf gevraagd maar zelf weet ze het ook niet.

Een uitje (maar wel echt al gepland, niet alleen zeggen ‘we gaan daarheen’ en het vervolgens nooit doen’ - en ja, daar zit frustratie, heb nog flink wat etentjes, een fotografiecursus en een paardrijtocht tegoed :roll_eyes:)

6 likes

@kika @Shadina THANKS! Het wordt een dag vol activiteiten!

3 likes

Wat is een gepast kleinigheidje voor een collega die langdurig ziek is? Ik ken de persoon in kwestie verder niet zo goed.

Tijdschrift? Puzzelboekje? Grappige sokken? Een kruik? Ligt misschien ook beetje aan mentaal of fysiek ziek zijn

1 like

Late reactie maar deze flitser is wel ook echt kut :joy: maar heb dit bord nog nooit gezien, ga volgende keer eens opletten haha

3 likes

In eerste instantie fysiek, maar daardoor ook mentaal. Dat maakt het wel lastig, zeker in combinatie met dat ik de persoon in kwestie niet zo goed ken. Iets in de richting van puzzelen is wel een goede! En ook wel veilige optie, denk ik. Dankjewel voor het meedenken!

Puzzelboekje lijkt me idd altijd goed. Of anders iets lekkers (per post), ook een veilige keuze denk ik.

1 like

Het is volgende week Vaderdag, maar ik heb géén idee wat ik mijn man moet geven. Ik wil hem laten zien wat voor een fantastische vader voor ons kind ik hem vind, maar ik vind alles al gauw te afgezaagd. We hebben een zoon van 2,5 jaar en nummer 2 wordt in juli geboren. Er staat niks op z’n verlanglijst. Als hij iets wil, koopt hij het vaak zelf. Budget is ongeveer € 100,-

Edit: hij houdt van sport, gadgets en is echt een familieman in hart en nieren

2 likes

Misschien heel cheesy maar ik heb een tekening laten maken van een foto van hem plus kind. Via Etsy!

Edit: link:

Is alleen nooit meer op tijd binnen realiseer ik me nu

2 likes

Zo’n digitaal fotolijstje en die alvast volzetten met fotos van jullie gezin?

3 likes

Haha ik snap je. Ik bedoel meer: als je Googelt op vaderdagcadeaus krijg je standaard dingen met barbecue of bier te zien. Dat vind ik echt enorm afgezaagd. Maar zelf vind ik het ook weer moeilijk om een beetje out-of-the-box te denken. Daar zijn jullie dan weer heel goed in :blush:

4 likes

Als hij echt een familieman is dan is tijd met de familie toch het leukst om te geven > uitje met jullie gezin? Ergens koffie drinken & taart eten, of pannenkoekenrestaurant, dagje Waddeneiland, zoiets. Of matchende happy socks voor hemzelf+peuter+baby!

1 like

Dit doen wij altijd voor moederdag en werkt altijd. Geef er dan op de dag zelf iets lekkers bij.

1 like