Late reactie maar deze flitser is wel ook echt kut maar heb dit bord nog nooit gezien, ga volgende keer eens opletten haha
In eerste instantie fysiek, maar daardoor ook mentaal. Dat maakt het wel lastig, zeker in combinatie met dat ik de persoon in kwestie niet zo goed ken. Iets in de richting van puzzelen is wel een goede! En ook wel veilige optie, denk ik. Dankjewel voor het meedenken!
Puzzelboekje lijkt me idd altijd goed. Of anders iets lekkers (per post), ook een veilige keuze denk ik.
Het is volgende week Vaderdag, maar ik heb géén idee wat ik mijn man moet geven. Ik wil hem laten zien wat voor een fantastische vader voor ons kind ik hem vind, maar ik vind alles al gauw te afgezaagd. We hebben een zoon van 2,5 jaar en nummer 2 wordt in juli geboren. Er staat niks op z’n verlanglijst. Als hij iets wil, koopt hij het vaak zelf. Budget is ongeveer € 100,-
Edit: hij houdt van sport, gadgets en is echt een familieman in hart en nieren
Misschien heel cheesy maar ik heb een tekening laten maken van een foto van hem plus kind. Via Etsy!
Edit: link:
Is alleen nooit meer op tijd binnen realiseer ik me nu
Zo’n digitaal fotolijstje en die alvast volzetten met fotos van jullie gezin?
Haha ik snap je. Ik bedoel meer: als je Googelt op vaderdagcadeaus krijg je standaard dingen met barbecue of bier te zien. Dat vind ik echt enorm afgezaagd. Maar zelf vind ik het ook weer moeilijk om een beetje out-of-the-box te denken. Daar zijn jullie dan weer heel goed in
Als hij echt een familieman is dan is tijd met de familie toch het leukst om te geven > uitje met jullie gezin? Ergens koffie drinken & taart eten, of pannenkoekenrestaurant, dagje Waddeneiland, zoiets. Of matchende happy socks voor hemzelf+peuter+baby!
Dit doen wij altijd voor moederdag en werkt altijd. Geef er dan op de dag zelf iets lekkers bij.
Recent ben ik van werkgever veranderd waar ik twee jaar in dienst ben geweest. Ik wil graag een kleinigheidje aan m’n consultant en arbeidscoach geven. Echter, ze werken thuis en ik heb hun adres niet. We hebben altijd telefonisch contact gehad of via Teams. Een fles wijn, chocolaatjes of taart opsturen, gaat dus niet. Hebben jullie ideeën? Alleen een e-card vind ik weer zo suf. Wat zou ik erbij kunnen doen wat origineel is, maar tegelijkertijd ook wel bij iedereen in de smaak valt (ik ken ze op privévlak namelijk niet)? Ik zat te denken aan een budget van 25 euro per persoon. Inmiddels bijna twee weken nadat ik uit dienst ben en ik heb ze nog niet eens bedankt
Een cadeaubon die je online kan verzenden, voor bijv een lokale chocolatier, wijnhandel of kaasboer oid
Of misschien een cadeaubon van Plantsome? Zodat ze zelf een kamerplant uit kunnen kiezen. En dan iets erbij dat je ze graag bedankt had voor de prettige samenwerking met een grote bos bloemen, maar dat je liever een duurzamer bedankje geeft dat niet na twee weken verwelkt is.
Gewoon even vragen om hun adres omdat je ze een bedankje wilt sturen? En dan een van je eigen suggesties nemen. Denk dat veel mensen dat wel kunnen appreciëren.
Iemand toevallig nog inspiratie voor een last minute cadeau voor een goede vriendin? Ik dacht aan een nachtje ergens heen, maar dat is net een beetje buiten mn budget
Als je in regio Tilburg woont: misschien Doloris?
High tea of high wine? Of misschien een dagje sauna. Of gewoon een leuk pakketje met leuke dingen uit bijv de Hema.
Wij hebben binnenkort ons houten huwelijk, en we geven elkaar graag een cadeautje dat met het thema te maken heeft. Maar ik weet echt even niet wat ik kan geven.
Ik dacht aan een houtbewerkingscursus maar dat is allemaal meteen minstens acht weken en 300 euro, daar heeft hij geen tijd voor en ik vind het ook wel wat duur. Misschien weet iemand hier een eendaagse cursus in het midden van het land of de randstad? En ja ik heb op Google gekeken maar kon niks vinden.
Een mooi houten schaakbord heb ik al met kerst gegeven, had eerder moeten checken wat voor huwelijk dit was anders had ik die nu gegeven. En verder heeft hij geen hobby’s die met hout te maken hebben.
Iemand tips? Alles voor in de keuken valt sowieso af, die tips mogen naar hem door voor een cadeautje voor mij haha.
Een houten vogelhuisje? Voor jullie als ‘love birds’? haha
Oooh en heeft hij niet net zijn inburgeringsexamen gehaald? Een sjoelbak!
Misschien iets totaal anders (leuk etentje ofzo) en dat op een houten kaartje schrijven?
Haha, ik wilde net een borrelplank van Noest voorstellen.
Ik heb ook wel eens een Zweedse fakkel voor een houten huwelijk gegeven, met een flauw tekstje dat ze nog steeds in vuur en vlam staan voor elkaar, maar dat is wel wat suf voor je partner.
Edit: Bij Buurman zie ik wel verschillende workshops voor 1 of 2 dagen, zit daar niks tussen? Bijvoorbeeld de wallart of plantentafel.