Ik heb in deze winkel in Deventer ooit een mooi houten cadeau gekocht. Je kunt er bijvoorbeeld houten zonnebrillen, oordopjes, sieraden, wereldkaart, horloges, woonaccessoires, enz. kopen. Misschien zit er wat voor hem tussen. Ze hebben een webshop.
Ukelele met lessen, lego boom?
Dit was ik nog helemaal niet tegengekomen, wat leuk!
@Ferngully @banksy @Chesirecat @Max ook leuke tips!
Er is ook een houten lepel snij workshop van 1 dag, Bv Workshop Lepelsnijden - Carolina's Slöjd
Je hebt woodenblocks. Zij maakt bijvoorbeeld foto’s op hout.
Wij gaan zoiets doen voor mijn zwager die zijn houten huwelijk viert dit jaar.
Wij hebben een stel wat ging trouwen toen een borrelplank gegeven met hun trouwkaart erop gegraveerd. Heb ik toen laten maken via houtplank.nl
Ik ga binnenkort naar vrienden in het buitenland en wil graag iets voor ze meenemen als bedankje dat ik daar mag slapen. Zij is binnenkort uitgerekend en ze hebben al een dochter van 2 jaar.
Ik neem sowieso stroopwafels mee. Ik dacht aan iets van Nijntje voor als de baby er is. Iemand die nog een leuk typisch Nederlands cadeautje weet voor het meisje van 2? Ze zijn niet-Nederlands trouwens.
Ik heb dit boek cadeau gedaan aan een vriendin in Amerika. Haar zoontje vond het erg leuk.
Ah wat een top idee! Dank je wel!
Weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen haha, maar vanaf welke leeftijd geef je een kind een kaart naast het cadeautje op de verjaardag? Misschien een stomme vraag haha, maar ik heb het vaker wel gedaan en dan keken ze er helemaal niet naar dus nu denk ik, heeft het eigenlijk wel zin en doe je dat niet gewoon pas vanaf een latere leeftijd.
Onze oudste is net 4 geworden en nu heeft ze de gekregen kaarten een mooi plekje op haar kamer gegeven. Eerdere jaren werd er alleen naar de kaarten net zon muziekje als je ze opent omgekeken.
Ik geef meestal iets van jip en janneke memory of jip en janneke houten speelgoed, allebei van Hema. Maar een vertaald boekje is natuurlijk ook heel leuk als je dat in de juiste taal kunt vinden!
Ik doe dat altijd! Vaak vinden kindjes het ook leuk als een soort boekje.
En geluidskaarten zijn altijd een hit.
Maar ik zit in de kaarten wereld dus ik vind sowieso dat iedereen meer kaarten moet geven en sturen.
Mijn broer zei laatst dat zijn kinderen altijd alleen verjaardagskaarten van mij krijgen per post. Ik was in shock en voor mij een nog grotere reden om ze te blijven sturen. Nooit genoeg kaarten.
Ik stuur ook graag kaartjes. Vind het gewoon leuk om een passend kaartje te vinden voor iemand.
En dan vaak een flauwe tekst van mij erop haha
Ik wil iemand een (brievenbus)pakketje sturen en ik heb ooit op het forum gelezen over lekkere vegan baksels per post. Ik kan het alleen niet meer terugvinden. Of heeft iemand nog andere tips?
Blokarten?
Een horror escape room
Hmm indoor skydiven misschien?
Als het iets met een overnachting mag zijn; dan bijv. Hihahut? Je fietst of loopt dan naar de plek waar je slaapt. Er zijn ook andere hutten/plekken/concepten met ditzelfde idee.
Ohh dit is echt zo leuk, ik kende het niet. Maar ze zijn gesloten :(.
Oh dat is zonde! Cabiner is beetje vergelijkbaar. Misschien zoiets?