Ik wil iemand een (brievenbus)pakketje sturen en ik heb ooit op het forum gelezen over lekkere vegan baksels per post. Ik kan het alleen niet meer terugvinden. Of heeft iemand nog andere tips?
Blokarten?
Een horror escape room
Hmm indoor skydiven misschien?
Als het iets met een overnachting mag zijn; dan bijv. Hihahut? Je fietst of loopt dan naar de plek waar je slaapt. Er zijn ook andere hutten/plekken/concepten met ditzelfde idee.
Ohh dit is echt zo leuk, ik kende het niet. Maar ze zijn gesloten :(.
Oh dat is zonde! Cabiner is beetje vergelijkbaar. Misschien zoiets?
Een wijnspijs/bierspijs wandeling?
Edit: oh haha nee dat is niet van het niveau kitesurfen
Ooit gekregen als cadeau. Zou nooit in me op komen om dit voor iemand als cadeau te halen, maar hier haal ik oprecht veel plezier en voldoening uit.
Wat is het?
edit: oh is het zo’n verbind de stipjes en dan krijg je een tekening puzzel? Sorry ik kreeg de afbeelding eerst niet goed vergroot en dacht dat er gewoon streepjes stonden
Yes, connect the dots! Maar dan niet die we van de basisschool kennen: in dit boek gaan sommige puzzels over de 1000 stippen.
Wow heb nu helemaal zin om dit te doen
Het is ‘Dot to Dot puzzelboek 2, super challenge’. Ze hebben verschillende moeilijkheidsgraden.
Voor de geïnteresseerden: onderstaand het resultaat na 1347 punten te hebben verbonden.
Ik zal de toekomstige creaties in het Omatopic delen
Wat leuk! Is het ook van wat dikker papier zodat je het met stift zou kunnen inkleuren of dat niet?
Wooow ik wil dit
Het is nét niet dik genoeg helaas: je gaat stift er wel op de achterkant doorheen zien.
Ah jammer, maar alsnog wel heerlijk ontspannend om te doen lijkt me.
Ik heb niks met en weet niet zoveel van baby’s.
Wat is een leuk cadeau voor een nog ongeboren kindje/de ouders van? Geslacht is bekend maar ouders zijn type vrije school en genderneutraal dus daar wil ik wel graag op inspelen.
Ik had deze destijds gekocht voor mijn broer en vriendin. Het is een boek met allerlei kinderliedjes en er zit ook een QR code op. Die leidt naar een Spotify playlist met die liedjes
Want kinderliedjes worden weer dagelijkse kost voor de meeste ouders