Wooow ik wil dit
Het is nét niet dik genoeg helaas: je gaat stift er wel op de achterkant doorheen zien.
Ah jammer, maar alsnog wel heerlijk ontspannend om te doen lijkt me.
Ik heb niks met en weet niet zoveel van baby’s.
Wat is een leuk cadeau voor een nog ongeboren kindje/de ouders van? Geslacht is bekend maar ouders zijn type vrije school en genderneutraal dus daar wil ik wel graag op inspelen.
Ik had deze destijds gekocht voor mijn broer en vriendin. Het is een boek met allerlei kinderliedjes en er zit ook een QR code op. Die leidt naar een Spotify playlist met die liedjes
Want kinderliedjes worden weer dagelijkse kost voor de meeste ouders
(Prenten)boeken, cadeaubon van een speciale kinderwinkel (geen prenatal oid, maar vaak heb je in een stad wel een kneuterig winkeltje), klikkie.
En een afrader: knuffels en kleding.
Een massage voor mama (zwangerschap of postpartum), een bon voor een Babymassage of babyspa voor als de beeb er straks is, mooi duurzaam speelgoed (van Grimms bijv) voor de wat langere termijn, mooie wat duurdere inbakerdoeken of wikkeldoeken, badjasje of handdoek met mutsje eraan oid?
Dit zou ik iig allemaal leuk vinden om te krijgen
Knuffels en kleding wilde ik inderdaad niet doen, dat geeft iedereen al en moet je smaak zijn. (hoorde eens van iemand dat ze twee van die enorme metershoge nijntjes had gekregen echt why?). Een bon van een speciaal winkeltje vind ik wel tof, ga eens kijken wat er in hun woonplaats zit. En boeken altijd goed. En ik hoor graag nog extra ideeën, want bij de geboorte wil ik ook nog iets geven!
Ik heb een heel mooi, dik sprookjesboek gegeven
Een aanrader voor na de geboorte voor de ouders is eten. Cadeaubon van thuisbezorgd maar ook vooral bakjes met eten waardoor ze niet zelf hoeven te koken. Dat schiet er de eerste tijd er nogal eens bij in.
Palais de l’eau omknoop handdoek of die van Noppies (wearable badcape), echt een top ding. Kleding vond ik ook niet zo leuk om te krijgen maar wollen rompertjes van Joha of Dilling had ik wel een leuk cadeau gevonden. Een zilveren spaarpotje of bestek met naam erin gegraveerd, houten speelgoed, een grote hydrofiele doek, houten beestjes van Holtziger (ik vond die zelf niet zo leuk maar ben geloof ik de enige en past ook wel bij type vrije school hehe), oli and carol bijtspeeltje.
Je kan ook hier even rondkijken bij baby en dreumes: https://reigerenderaaf.nl/
Ik woon helemaal niet in Breda in de buurt maar ben hier 1x geweest en is echt mijn favoriete speelgoedwinkel geworden, zoveel mooie leuke dingen
Ja! En ook leuk om op instagram te volgen, onder de FAQ leeftijden highlight staan tips voor alle leeftijden. Ook kraamcadeautjes en 0-1 jaar. Alles staat op mijn kind (okee mijn) verlanglijstje.
Ik vind dit dus zo’n onding . En het was ook nog eens echt heel duur. Maar vind het echt niet fijn werken.
Zwart-wit babyboekje (bijvoorbeeld Baby ziet kijkboekje), Hey Baby kalender (Hey baby - 52 weken kalender | bol.com), of een gepersonaliseerd cadeau
Dure cadeau ideeën hahah
Zo’n rubber slab van Mushie. Is gewoon de beste die er is omdat die bak echt open blijft staan en is hier denk ik het meest gebruikte kraamcadeau.
Idd Baby ziet kijkboekje was hier een grote hit en ook sock ons waren lifesavers hier! Die voorkomen dat de sokjes steeds afglijden.
Misschien dat ik dit eerder heb gevraagd (voor een ander stel) -
Wat is écht een leuk huwelijkscadeau? Ik kan me voorstellen dat 300 gegraveerde dingen je neus uit kunnen komen als getrouwd stel.
Nee zou zelf ongekend ongelukkig worden van creatieve dingen of zooi voor in huis. Hoorde laatst iemand die een koppelmassage cadeau gaf zodat ze ergens na alle hectiek dat konden doen.