Een wijnspijs/bierspijs wandeling?
Edit: oh haha nee dat is niet van het niveau kitesurfen
Een wijnspijs/bierspijs wandeling?
Edit: oh haha nee dat is niet van het niveau kitesurfen
Ooit gekregen als cadeau. Zou nooit in me op komen om dit voor iemand als cadeau te halen, maar hier haal ik oprecht veel plezier en voldoening uit.
Wat is het?
edit: oh is het zo’n verbind de stipjes en dan krijg je een tekening puzzel? Sorry ik kreeg de afbeelding eerst niet goed vergroot en dacht dat er gewoon streepjes stonden
Yes, connect the dots! Maar dan niet die we van de basisschool kennen: in dit boek gaan sommige puzzels over de 1000 stippen.
Wow heb nu helemaal zin om dit te doen
Het is ‘Dot to Dot puzzelboek 2, super challenge’. Ze hebben verschillende moeilijkheidsgraden.
Voor de geïnteresseerden: onderstaand het resultaat na 1347 punten te hebben verbonden.
Ik zal de toekomstige creaties in het Omatopic delen
Wat leuk! Is het ook van wat dikker papier zodat je het met stift zou kunnen inkleuren of dat niet?
Wooow ik wil dit
Het is nét niet dik genoeg helaas: je gaat stift er wel op de achterkant doorheen zien.
Ah jammer, maar alsnog wel heerlijk ontspannend om te doen lijkt me.
Ik heb niks met en weet niet zoveel van baby’s.
Wat is een leuk cadeau voor een nog ongeboren kindje/de ouders van? Geslacht is bekend maar ouders zijn type vrije school en genderneutraal dus daar wil ik wel graag op inspelen.
Ik had deze destijds gekocht voor mijn broer en vriendin. Het is een boek met allerlei kinderliedjes en er zit ook een QR code op. Die leidt naar een Spotify playlist met die liedjes
Want kinderliedjes worden weer dagelijkse kost voor de meeste ouders
(Prenten)boeken, cadeaubon van een speciale kinderwinkel (geen prenatal oid, maar vaak heb je in een stad wel een kneuterig winkeltje), klikkie.
En een afrader: knuffels en kleding.
Een massage voor mama (zwangerschap of postpartum), een bon voor een Babymassage of babyspa voor als de beeb er straks is, mooi duurzaam speelgoed (van Grimms bijv) voor de wat langere termijn, mooie wat duurdere inbakerdoeken of wikkeldoeken, badjasje of handdoek met mutsje eraan oid?
Dit zou ik iig allemaal leuk vinden om te krijgen
Knuffels en kleding wilde ik inderdaad niet doen, dat geeft iedereen al en moet je smaak zijn. (hoorde eens van iemand dat ze twee van die enorme metershoge nijntjes had gekregen echt why?). Een bon van een speciaal winkeltje vind ik wel tof, ga eens kijken wat er in hun woonplaats zit. En boeken altijd goed. En ik hoor graag nog extra ideeën, want bij de geboorte wil ik ook nog iets geven!
Ik heb een heel mooi, dik sprookjesboek gegeven
Een aanrader voor na de geboorte voor de ouders is eten. Cadeaubon van thuisbezorgd maar ook vooral bakjes met eten waardoor ze niet zelf hoeven te koken. Dat schiet er de eerste tijd er nogal eens bij in.
Palais de l’eau omknoop handdoek of die van Noppies (wearable badcape), echt een top ding. Kleding vond ik ook niet zo leuk om te krijgen maar wollen rompertjes van Joha of Dilling had ik wel een leuk cadeau gevonden. Een zilveren spaarpotje of bestek met naam erin gegraveerd, houten speelgoed, een grote hydrofiele doek, houten beestjes van Holtziger (ik vond die zelf niet zo leuk maar ben geloof ik de enige en past ook wel bij type vrije school hehe), oli and carol bijtspeeltje.
Je kan ook hier even rondkijken bij baby en dreumes: https://reigerenderaaf.nl/