Ik woon helemaal niet in Breda in de buurt maar ben hier 1x geweest en is echt mijn favoriete speelgoedwinkel geworden, zoveel mooie leuke dingen
Ja! En ook leuk om op instagram te volgen, onder de FAQ leeftijden highlight staan tips voor alle leeftijden. Ook kraamcadeautjes en 0-1 jaar. Alles staat op mijn kind (okee mijn) verlanglijstje.
Ik vind dit dus zo’n onding . En het was ook nog eens echt heel duur. Maar vind het echt niet fijn werken.
Zwart-wit babyboekje (bijvoorbeeld Baby ziet kijkboekje), Hey Baby kalender (Hey baby - 52 weken kalender | bol.com), of een gepersonaliseerd cadeau
Dure cadeau ideeën hahah
Zo’n rubber slab van Mushie. Is gewoon de beste die er is omdat die bak echt open blijft staan en is hier denk ik het meest gebruikte kraamcadeau.
Idd Baby ziet kijkboekje was hier een grote hit en ook sock ons waren lifesavers hier! Die voorkomen dat de sokjes steeds afglijden.
Misschien dat ik dit eerder heb gevraagd (voor een ander stel) -
Wat is écht een leuk huwelijkscadeau? Ik kan me voorstellen dat 300 gegraveerde dingen je neus uit kunnen komen als getrouwd stel.
Nee zou zelf ongekend ongelukkig worden van creatieve dingen of zooi voor in huis. Hoorde laatst iemand die een koppelmassage cadeau gaf zodat ze ergens na alle hectiek dat konden doen.
Een bijdrage voor de huwelijksreis.
Cadeaubon voor een restaurant waarvan je weet dat ze er graag heen gaan (maar niet zo een generieke horeco cadeaukaart oid want die kun je vaak maar bij bepaalde zaken gebruiken).
Zelf zou ik geen fysieke spullen geven, tenzij ze er specifiek om hebben gevraagd.
Echt leuk is denk ik gewoon geld. Ken geen stel volwassenen die het niet goed zouden kunnen gebruiken. Zelf doe ik het in een extra mooie kaart, met luxere koeken en chocola oid. Misschien cadeaubon voor bloemist uit de buurt erbij. Maar ja 300 x een superleuk cadeau zit je wel met veeel spullen waar je niet op wacht…
Gewoon geld
Geld of een bon voor een leuke date/uitje.
Weet iemand een leuk brievenbuscadeau voor een ex-collega die net vader is geworden? Zijn vriendin ken ik niet, maar wil toch graag iets sturen
Een prentenboek! (Roep maar als je specifieke titels wilt). Vind ik het beste kraamkado, hoeft niet heel duur te zijn en is makkelijk via Bol te bestellen en bezorgen.
Deze! De preview is raar maar deze flapjesboeken zijn top. Achterin zit een spiegeltje en dat is al heel snel leuk voor een baby. De vilten flapjes zijn ook hufterproof.
Thanks, zelf dacht ik aan eten maar dit is natuurlijk leuker.
@DelilahBard bij Bol kun je geen kaartje meesturen toch? Of tenminste: ik heb 2x iets ontvangen zonder kaartje dn iemand aan wie ik ooit iets stuurde is ook lang in het ongewisse geweest van wie her afkomstig was
Als jullie nog specifieke titels kunnen aanraden, let me know!
Oh, Ja dat weet ik niet… zou goed kunnen, maar geen ervaring mee. Via een lokale boekhandel of gewoon een webshop waarbij ze wel kaartjes regelen, is dan misschien handiger.
Aanraders wat mij betreft:
- De gele ballon van Charlotte Dematons
- De jongen en de walvis van Linde Faas
- Mama kwijt van Chris Haughton
- Ssst de tijger slaapt van Britta Teckenturp
- In de maneschijn van Britta Teckenturp
- Ik zou wel een kindje lusten van Sylviane Donnio
- Coco kan het van Loes Riphagen
En vast nog meer als ik langer na mag denken
@pluis, Alfabet van Charlotte Dematons is ook echt super leuk! Heel mooi getekend en m’n nichtje en neefje vinden het echt fantastisch.
Als je nog niet besteld hebt. Via libris.nl kan je een boekhandel selecteren. Dan steun je een boekhandel maar wle het gemak van online bestellen.