Een xylofoon is ook leuk!
Of Duplo, puzzel van vormpjes, boekje, blokken.
Ik had dezelfde vraag laatst aan iemand en die tipte het boekje ‘Beers dikke billen’. Dus die ga ik wss kopen voor de baby van 1.
Sowieso vind ik het op die leeftijd helemaal prima on kadotjes ‘op de groei’ te krijgen. De fases duren dan zo kort, dat het leuk is om iets achter de hand te hebben.
Als toevoeging op de tips die je al hebt: houten speelgoed van bijv little Dutch. Blijft lang leuk!
Green toys heeft hele leuke boten voor in bad. Laatst gekocht voor de zoon van een vriendin. Was echt een dikke hit.
Dank nog voor deze specifieke tip! Ze waren er heel blij mee
Heeft iemand tips voor een meisje dat 12 wordt? Zit in de brugklas, houdt vam knutselen/ diy. Is sociaal-emotioneel iets jonger.
Dacht zelf aan wat spullen bij de Hema: washitape, mooie pennen, notitieboekje, etc.
Heb geen idee wat leuk en ‘in’ is op die leeftijd.
Heeft ze tik tok? Ik las hier laatst volgens mij iemand een pakketje had gemaakt met dingen die daar momenteel populair zijn.
Oh, denk wel dat ze dat heeft! Goed idee!
Ik heb dat zelf alleen niet, haha.
Haha ik ook niet! Maar er zijn online genoeg lijstjes te vinden en bijvoorbeeld een Xenos heeft tegenwoordig ook een stelling in de winkel met tik tok hits.
Denk dat wat je noemt al heel leuk is! Op TikTok is er nu ook een hele trend gaande met vriendschapsarmbandjes maken, dus misschien iets van een doosje met kralen? Zeker als ze van knutselen/DIY houdt is dat misschien nog leuk. Action heeft daar ook veel van op dit moment.
Hema heeft ook leuke pakketjes om armbandjes te maken!
Tegenwoordig (bijvoorbeeld xenos en flying tiger) kun je overal borduur pakketjes kopen die niet zo duur zijn.
Zou denk ik niet voor kruisteken gaan voor haar
Jaaa mee eens! Toevallig gisteren een cadeaubon gekocht voor mijn moeder bij een klein bakwinkeltje waar ze graag komt. Werd ook met de hand geschreven en kreeg er nog een jutenzakje en lintjes bij zodat ik het leuk kan inpakken.
De reden dat ik ook graag op Etsy leuke dingetjes koop. Zoals een mooie kaart. Het wordt zo leuk ingepakt. En je maakt iemand heel blij met een aankoop
Misschien een beetje een long shot, maar een vriendin is dinsdag jarig en ik wil haar graag een cadeautje sturen. Ze woont in Philadelphia en ik vroeg me af of iemand hier misschien een leuke semi-lokale winkel/bakkerij/chocolatier/traiteur/slijterij kent waar ik iets voor haar zou kunnen bestellen met een leuk kaartje erbij? Ik heb helaas geen contactgegevens van haar vriend of andere vrienden daar, maar dit lijkt me zoveel leuker dan Amazon…
Weet je of ze die dag thuis is? Je zou iets kunnen bestellen via ubereats ofzo, bijvoorbeeld taart of cookies.
Sorry late reactie! Geen idee helaas, want ik vind het wel een hele goeie! Al kan er dan weer geen kaartje bij denk ik…
Een goede fles wijn met een luxe chocola of een hapjespakket van de traiteur doet het bij altijd wel goed.
Wat ik me zo herinner dat ik aan mijn man heb gegeven afgelopen jaren: whisky proeverij, mooie trui, merino wollen sokken/chill broek, koffietafelboek (ik heb bijv Lonely Planet epic hikes of the world een keer gegeven), messenslijper, elektrische koffiemolen, goede koffie, gadgets voor kamperen, eerste druk van een boek.
Misschien een bijzonder soort diner? Dus dineren in het donker, Dinner in Motion, de Dinnertrain of Hoftramm?
Edit: o sorry zie dat je budget 100 is, denk dat je veel van deze opties niet gaat redden daarmee