M’n ouders zijn binnenkort 40 jaar getrouwd. We willen ze een mand met spulletjes cadeau doen. Iemand nog leuke ideeen om er in te doen?
Ik heb dit gedaan voor het 50-jarig jubileum van mijn opa en oma. Heb gezocht op dingen die in hun trouwjaar populair waren. Snacks uit die tijd, bepaalde drankjes, een boekje waar mensen die op de bruiloft waren een leuke herinnering aan opa en oma in hadden geschreven. Chocolaatjes besteld met hun trouwfoto erop. Was een groot succes.
Ik weet niet of ze wel eens kaarten, maar ik heb iemand wel eens een kaartspel gegeven met daarop persoonlijke foto’s (elke kaart heeft een andere foto) Dat kun je laten maken bij o.a. de Hema.
@Chesirecat dat is echt leuk! Ik heb dit ook wel eens gedaan maar dan met dingen uit elk verstreken jaar, maar dat waren wel minder jaren dan 40 haha
Hahaha ik ga het volgend jaar voor mijn moeder en stiefvader idd per jaar doen. Dan zijn ze 20 jaar getrouwd dus valt nog te overzien.
Oh mijn ouders zijn binnenkort ook 40 jaar getrouwd dus ik pik dit idee misschien wel haha. Heb je al veel bedacht om er zelf in te doen?
Wat geef je aan een baby die 1 wordt? een knuffel vind ik saai (en zijn er al in overvloed), net als kleding. Boekje lijkt me wel leuk maar ja, welke?
Blokken kun je ook nog altijd geven. Alles wat beweegt en/of geluid maakt vinden ze op die leeftijd leuk
O, en mijn nichtje vond dribbel boeken leuk
Mijn dochter van 1 vindt deze leuk:
-
100 eerste woordjes, Edward Underwood | 9789025771218 | Boeken | bol.com
-
De wereld van Gonnie & vriendjes, Olivier Dunrea | 9789025772222 | Boeken | bol.com
-
Rupsje Nooitgenoeg Voelboek vol dieren, Eric Carle | 9789025777098 | Boeken | bol.com
Of anders boekjes met flapjes/geluidjes zijn nu wel een hit met deze leeftijd heb ik het idee.
En ze is heel fanatiek met een simpele houte blokkendoos van kruidvat.
Dit is bij mij tot nu toe wel een succes geweest als cadeautje voor 1-jarigen:
Duplo viel hier erg in de smaak.
100 eerste woordjes idd!
En deze was hier ook een groot succes
Een xylofoon is ook leuk!
Of Duplo, puzzel van vormpjes, boekje, blokken.
Ik had dezelfde vraag laatst aan iemand en die tipte het boekje ‘Beers dikke billen’. Dus die ga ik wss kopen voor de baby van 1.
Sowieso vind ik het op die leeftijd helemaal prima on kadotjes ‘op de groei’ te krijgen. De fases duren dan zo kort, dat het leuk is om iets achter de hand te hebben.
Als toevoeging op de tips die je al hebt: houten speelgoed van bijv little Dutch. Blijft lang leuk!
Green toys heeft hele leuke boten voor in bad. Laatst gekocht voor de zoon van een vriendin. Was echt een dikke hit.
Dank nog voor deze specifieke tip! Ze waren er heel blij mee
Heeft iemand tips voor een meisje dat 12 wordt? Zit in de brugklas, houdt vam knutselen/ diy. Is sociaal-emotioneel iets jonger.
Dacht zelf aan wat spullen bij de Hema: washitape, mooie pennen, notitieboekje, etc.
Heb geen idee wat leuk en ‘in’ is op die leeftijd.
Heeft ze tik tok? Ik las hier laatst volgens mij iemand een pakketje had gemaakt met dingen die daar momenteel populair zijn.
Oh, denk wel dat ze dat heeft! Goed idee!
Ik heb dat zelf alleen niet, haha.
Haha ik ook niet! Maar er zijn online genoeg lijstjes te vinden en bijvoorbeeld een Xenos heeft tegenwoordig ook een stelling in de winkel met tik tok hits.