Cadeau inspiratie topic

Denk dat wat je noemt al heel leuk is! Op TikTok is er nu ook een hele trend gaande met vriendschapsarmbandjes maken, dus misschien iets van een doosje met kralen? Zeker als ze van knutselen/DIY houdt is dat misschien nog leuk. Action heeft daar ook veel van op dit moment.

1 like

Hema heeft ook leuke pakketjes om armbandjes te maken!

4 likes

Tegenwoordig (bijvoorbeeld xenos en flying tiger) kun je overal borduur pakketjes kopen die niet zo duur zijn.

Zou denk ik niet voor kruisteken gaan voor haar

3 likes

Jaaa mee eens! Toevallig gisteren een cadeaubon gekocht voor mijn moeder bij een klein bakwinkeltje waar ze graag komt. Werd ook met de hand geschreven en kreeg er nog een jutenzakje en lintjes bij zodat ik het leuk kan inpakken.

3 likes

De reden dat ik ook graag op Etsy leuke dingetjes koop. Zoals een mooie kaart. Het wordt zo leuk ingepakt. En je maakt iemand heel blij met een aankoop :heart:

3 likes

Misschien een beetje een long shot, maar een vriendin is dinsdag jarig en ik wil haar graag een cadeautje sturen. Ze woont in Philadelphia en ik vroeg me af of iemand hier misschien een leuke semi-lokale winkel/bakkerij/chocolatier/traiteur/slijterij kent waar ik iets voor haar zou kunnen bestellen met een leuk kaartje erbij? Ik heb helaas geen contactgegevens van haar vriend of andere vrienden daar, maar dit lijkt me zoveel leuker dan Amazon…

2 likes

Weet je of ze die dag thuis is? Je zou iets kunnen bestellen via ubereats ofzo, bijvoorbeeld taart of cookies.

2 likes

Sorry late reactie! Geen idee helaas, want ik vind het wel een hele goeie! Al kan er dan weer geen kaartje bij denk ik…

2 likes

Een goede fles wijn met een luxe chocola of een hapjespakket van de traiteur doet het bij altijd wel goed.

2 likes

Wat ik me zo herinner dat ik aan mijn man heb gegeven afgelopen jaren: whisky proeverij, mooie trui, merino wollen sokken/chill broek, koffietafelboek (ik heb bijv Lonely Planet epic hikes of the world een keer gegeven), messenslijper, elektrische koffiemolen, goede koffie, gadgets voor kamperen, eerste druk van een boek.

3 likes

Misschien een bijzonder soort diner? Dus dineren in het donker, Dinner in Motion, de Dinnertrain of Hoftramm?

Edit: o sorry zie dat je budget 100 is, denk dat je veel van deze opties niet gaat redden daarmee

Hotel bij het concert?

2 likes

Fine dining? Zit je wel boven de 100 euro voor 2 personen.

Massage, sauna, floaten, wijn&spijs route, high wine/beer/cocktail/whisky, meergangen lunch?
Mijn vriend houd van koken en was bijv heel blij met een koksmes van opinel. Dingen die hij veel gebruikt waar je een goed merk van kunt kopen?

5 likes

Mijn oma wordt binnenkort 80 en geeft daarvoor een feestje (brunch). Maar wat geef je iemand die alles al heeft? :exploding_head:
Ik vind het echt zo lastig om iets te bedenken. We doen het samen met andere familie dus mag ook wel wat meer kosten maar dan nog :sweat_smile: iemand nog ideeën? Ze is nog behoorlijk fit voor haar leeftijd, wandelt iedere dag, gaat er regelmatig op uit met bus/trein naar familie enz

2 likes

Wij hebben mijn oma vorig jaar voor haar 85e verjaardag een digitale fotolijst gegeven, waar wij via een app foto’s op kunnen uploaden. Dus af en toe stuur ik daar leuke foto’s heen van ons en de (achterklein) kinderen. Vindt ze helemaal geweldig en je hebt tegenwoordig qua uiterlijk van die lijsten heel veel keuze.

13 likes

Oh dit is een leuk idee!! Ze houdt enorm van foto’s ook. Met zo’n lijst heeft ze altijd recente foto’s “aan de muur” :hugs:

2 likes

Samen iets leuks doen met oma, zeker omdat ze nog fit is en het dus nog goed kan :smiling_face:
Wat mijn oma leuk vond: kasteeltuinen in arcen. Mondo verde (zijn ook allemaal verschillende tuinen). Met een stoomtrein (miljoenenlijn in limburg, of hoorn-medemblik).
Wat mij zelf ook leuk lijkt met oma’s: Openlucht museum in arnhem of enkhuizen.
Museum van 20e eeuw in Hoorn, heeft allemaal kamers ingericht in een decennium 1900-1990. Vooral leuk als oma het leuk vindt om te vertellen over ‘vroeger’.
Naar de efteling! De oma van mijn partner hield altijd van achtbanen, dus die ging tot op hoge leeftijd graag mee naar de efteling haha.

6 likes

Wow met je oma naar een pretpark. Geweldig! Dat zie ik mijn oma dan weer niet doen :joy:

6 likes

Ik heb mijn oma deze een paar jaar terug gegeven, meer voor mezelf en de rest van de familie/kleinkinderen dan voor haar eigenlijk, maar ze vond het wel heel leuk

5 likes