Oh ja goeie en leuke lijst! Hier waren de krasloten, handige bakjes van Ikea (Mengkom, UPPFYLLD, gemengde kleuren, 18 cm - IKEA) en thee adventkalender vorig jaar heel populair.
oja leuke lijst!
ik heb toevallig al 2 cadeaus gekocht en er nog 1 op een lijstje staan om te kopen:
- hamamdoek
- kaarsenhouder (heb nu deze: Spiegelglas waxinelichthouder: oneindig effect | Action.com love dit effect)
- leuke kerstbal/ornament
Een paar kleine cadeaus die ik wel eens gezien/gekregen heb
-
koffiesiroop
-
melkopschuimer
-
cadeaukaart
-
bioscoopbon
-
tote bag
-
happy socks
-
pyjama
-
elk jaar ook weer een agenda
-
bullet journal
Ik heb straks een bruiloft en het bruidspaar wil graag gewoon geld cadeau hebben. Ik vind het alleen zo lullig om enkel met een envelopje aan te komen zetten dus wil het nog wat leuker aankleden, maar dat bedenk ik me natuurlijk best laat. Heeft er iemand nog leuke last minute ideetjes? Ik kan evt. ook nog wel iets kopen als kleinigheidje of aankleding erbij, maar ben echt een beetje inspiratieloos…
Plantje? Maak je er een geldboom van.
Iets wat snel en gemakkelijk is is een speelgoed autootje pakken
Daarop kan je just married schrijven en de namen en dan geld erachter hangen
money wedding gifts don’t have to be boring 😎🤑 mini Tesla for the wi... | TikTok iets in deze richting
Weet iemand een leuk cadeau voor een meisje die 6 wordt? Ik heb echt geen idee wat ik moet kopen.
Of ze oud genoeg is weet ik niet, maar zelf hield ik vrieger altijd van lego en playmobil
En due zijn er nu ook in alle soorten en maten. Lego fruends etc
Of houdt ze van poppen/barbies
Ik vond altijd leuk om dingen voor mijn speelgoed keukentje te krijgen.
Helaas houdt ze nog niet van barbies haha, hopelijk komt dat nog. Lego is idd wel een idee!
Ik kwam dit tegen en vind en leek me misschien ook wel wat.
Of anders iets van knutselspullen of een spelletje? Of een kinderbakboek?
Een mooi boek of van die boekjes waar ze zelf leert lezen. Of verkleedkleding?
Boeken heeft ze al heeeeel veel. Verkleedkleding is idd wel een leuk idee. Was vroeger zelf 1 van mn favoriete dingen om te doen. Ik zag een leuk zeemeerminnenpak maar met die staart kan je dus niet eens lopen haha.
Op Amazon heb je mooie Elsa verkleedsets voor minder dan 20 euro, ik heb die nu een paar x cadeau gegeven aan verschillende nichtjes/vriendinnetjes en het blijft een hit
Niet echt cadeau-, maar meer verpakkingsinspiratie: ik geef op werk kort voor kerst aan iedereen uit mijn team een persoonlijk kaartje met daarbij een kerstchocolaatje, kersttheezakje en een candy cane, dus echt een kleinigheidje. Hoe kan ik dat leuk bij elkaar bundelen? Als ik niks kan bedenken wordt het denk ik een cadeautasje maar eigenlijk vind ik dat al te groot voor wat het is
Er zijn hele kleine cadeautasjes toch? Of bedoel je dat het dan spannender lijkt dan je denkt dat de inhoud is? Ik vind een klein tasje gewoon schattig hoor!
Of in zo’n stocking, zo’n kerstsok!
Haha ja dit bedoel ik idd!
Zoiets ook leuk, of dan pak je alleen de kaart in een mooie envelop in en dan doe je de thee, chocolade en candycane met een mooi touwtje eraan vastbinden.
En van die organza zakjes? De kaart er los bij dan.