Ik vond altijd leuk om dingen voor mijn speelgoed keukentje te krijgen.
Helaas houdt ze nog niet van barbies haha, hopelijk komt dat nog. Lego is idd wel een idee!
Ik kwam dit tegen en vind en leek me misschien ook wel wat.
Of anders iets van knutselspullen of een spelletje? Of een kinderbakboek?
Een mooi boek of van die boekjes waar ze zelf leert lezen. Of verkleedkleding?
Boeken heeft ze al heeeeel veel. Verkleedkleding is idd wel een leuk idee. Was vroeger zelf 1 van mn favoriete dingen om te doen. Ik zag een leuk zeemeerminnenpak maar met die staart kan je dus niet eens lopen haha.
Op Amazon heb je mooie Elsa verkleedsets voor minder dan 20 euro, ik heb die nu een paar x cadeau gegeven aan verschillende nichtjes/vriendinnetjes en het blijft een hit
Niet echt cadeau-, maar meer verpakkingsinspiratie: ik geef op werk kort voor kerst aan iedereen uit mijn team een persoonlijk kaartje met daarbij een kerstchocolaatje, kersttheezakje en een candy cane, dus echt een kleinigheidje. Hoe kan ik dat leuk bij elkaar bundelen? Als ik niks kan bedenken wordt het denk ik een cadeautasje maar eigenlijk vind ik dat al te groot voor wat het is
Er zijn hele kleine cadeautasjes toch? Of bedoel je dat het dan spannender lijkt dan je denkt dat de inhoud is? Ik vind een klein tasje gewoon schattig hoor!
Of in zo’n stocking, zo’n kerstsok!
Haha ja dit bedoel ik idd!
Zoiets ook leuk, of dan pak je alleen de kaart in een mooie envelop in en dan doe je de thee, chocolade en candycane met een mooi touwtje eraan vastbinden.
En van die organza zakjes? De kaart er los bij dan.
Het is zo klein dat je de spulletjes misschien gewoon op de kaart kunt plakken of eraan binden met lintjes.
Je kunt ook van papier kerstkous zakjes maken (gewoon een plaatje van een christmas stocking uitprinten en er twee aan elkaar nieten), daar de spulletjes in doen, en dat op de kaart plakken.
En anders heeft sostrene grene hele schattige papieren zakjes die hier heel geschikt voor zijn.
@LaPetiteRobeNoire @Nysmn en @Radio dank jullie wel! Goede ideeën. En ik kom niet op het woord organza komen, dus ook dank daarvoor
Dit zijn kleine cadeauzakjes die je zelf kunt opsmukken
Wat een lief en leuk idee! Voor de traktatie op de opvang ga ik zoiets gebruiken om alles (klinkt groot haha is een boekje en doosje dadeldingen) bij elkaar te verpakken.
Naaah wat een leuke ideeën nog @Zoeva @Feather en @pastelzwart! Ik vind een doorzichtig zakje denk ik het leukst dus ik ga naar die cellofaanzakjes of die van de Wibra kijken, en anders wordt het een organza zakje. Leuk lintje erom, helemaal kerstig
Keilate reactie dit, maar misschien voor een ander evenement een keer haha. Ik heb voor een vriendin in de us toen eens een pakket boodschappen laten bezorgen van wholefoods. Dat kon ook via amazon, wel beetje gedoe met creditcard ect en volgens mij moet je wel prime hebben. Maar ik had mexicaans thema gedaan en daar heb je wat luxere producten dus dat viel wel goed in de smaak.
Maar vond iets lokaals vinden toen ook heel lastig idd.
Mocht je ze nog niet hebben: ik zag vandaag cellofaanzakjes liggen bij de Action in twee maten. Bij mijn action lag het bij het knutselspul en kaarten. Ik heb de kleinste maat en daar passen een klein knijpfruitje en uitdeelboekje in. Lijkt me met evt. een sticker en lintje prima feestelijk.
Oh thanks, wat leuk dat je er nog aan dacht! Ik heb inmiddels de cellofaanzakjes met groene stippen die @pastelzwart tipte gekocht. Ik heb nog kerstige lintjes liggen die erbij passen dus ik ben al een heel eind