Het is zo klein dat je de spulletjes misschien gewoon op de kaart kunt plakken of eraan binden met lintjes.
Je kunt ook van papier kerstkous zakjes maken (gewoon een plaatje van een christmas stocking uitprinten en er twee aan elkaar nieten), daar de spulletjes in doen, en dat op de kaart plakken.
En anders heeft sostrene grene hele schattige papieren zakjes die hier heel geschikt voor zijn.
@LaPetiteRobeNoire @Nysmn en @Radio dank jullie wel! Goede ideeën. En ik kom niet op het woord organza komen, dus ook dank daarvoor
Dit zijn kleine cadeauzakjes die je zelf kunt opsmukken
Wat een lief en leuk idee! Voor de traktatie op de opvang ga ik zoiets gebruiken om alles (klinkt groot haha is een boekje en doosje dadeldingen) bij elkaar te verpakken.
Naaah wat een leuke ideeën nog @Zoeva @Feather en @pastelzwart! Ik vind een doorzichtig zakje denk ik het leukst dus ik ga naar die cellofaanzakjes of die van de Wibra kijken, en anders wordt het een organza zakje. Leuk lintje erom, helemaal kerstig
Keilate reactie dit, maar misschien voor een ander evenement een keer haha. Ik heb voor een vriendin in de us toen eens een pakket boodschappen laten bezorgen van wholefoods. Dat kon ook via amazon, wel beetje gedoe met creditcard ect en volgens mij moet je wel prime hebben. Maar ik had mexicaans thema gedaan en daar heb je wat luxere producten dus dat viel wel goed in de smaak.
Maar vond iets lokaals vinden toen ook heel lastig idd.
Mocht je ze nog niet hebben: ik zag vandaag cellofaanzakjes liggen bij de Action in twee maten. Bij mijn action lag het bij het knutselspul en kaarten. Ik heb de kleinste maat en daar passen een klein knijpfruitje en uitdeelboekje in. Lijkt me met evt. een sticker en lintje prima feestelijk.
Oh thanks, wat leuk dat je er nog aan dacht! Ik heb inmiddels de cellofaanzakjes met groene stippen die @pastelzwart tipte gekocht. Ik heb nog kerstige lintjes liggen die erbij passen dus ik ben al een heel eind
Ik vind dat sostrene grene vaak leuke en schattige dingen hebben om cadeau te geven. Hebben ook van alles.
So cute, misschien dat ik ze ook nog voor mezelf ga kopen.
Ja, leuk! Die zag ik gisteren ook na een rondje googelen. Ik heb een koekblik op mijn sinterklaaslijstje staan.
Ja dit zijn allemaal koekblikken. Ik eet alleen zelf nooit koekjes haha maar wel leuk voor gasten. Ze hebben ook hele leuke koekblikken in kerst stijl. Dat zijn deze al een beetje maar wat neutraler. Je kan dacht ik ook online bestellen bij ze. Want volgens mij zij er niet zoveel sostrene grene winkels in NL. Ik woon toevallig dichtbij 1 en het is echt verleidelijk om steeds toch weer een rondje daar te lopen haha
Kan je denk ik wel op de website vinden, of had je daar al gezocht? Normaal staat daar alles wel op
Ik wist niet dat ze een website hadden incl. Prijzen. Heb het daar gevonden, bedankt!
Natuurlijk, volgens mij heb ik maar max. 9 euro in totaal betaald voor 3 van die supercutekoekblikken . In het echt is de kleur goud gelukkig wat milder (ben heel slecht in foto’s maken).
Ik heb 100 euro gekregen van mijn oma en opa, en normaal verdwijnt dat aan van alles en nog wat, maar dit jaar wil ik er echt iets van kopen. Waarbij ik dan dat kan zien en aan mijn oma en opa denk. Iets dat blijft. Ik dacht aan een mooi sierraad maar als je daarin iets duurzaams wil kom je snel bij gouden sieraden wat voor iets moois snel boven budget is denk? Oorbellen raak ik altijd kwijt dus die durf ik niet. Ring of armband zou wel kunnen. Of heeft iemand anders nog een mooi idee wat ik er van zou kunnen kopen als een soort van herinnering?
Een kunstwerk
Een mooie vaas of lamp
Een grote plant, leuk want dan kan je steeds foto’s sturen van hoe het ermee gaat (mits je een goede plantenmoeder bent)
Je hebt een kitchenaid toch? Gedeelte van een uitbreiding?
Ja alleen net een pasta opzetstuk van mijn moeder gehad! Welke zou nog meer een goeie zijn dan? Zo’n ijsding lijkt me leuk maar past niet in vriezer helaas.
@Higgs_boson plant zou leuk zijn maar ben te bang die te vermoorden. Een kunstwerk of vaas oid zou ook wel leuk zijn als ik een hele mooie zou tegenkomen! Kan ik onthouden. Wil graag iets waar ik dan sentimentele waarde aan ga hechten ofzo en dan was mijn eerste idee een sierraad, maar zoiets kan op zich ook!