Ik vind dat sostrene grene vaak leuke en schattige dingen hebben om cadeau te geven. Hebben ook van alles.
So cute, misschien dat ik ze ook nog voor mezelf ga kopen.
Ik vind dat sostrene grene vaak leuke en schattige dingen hebben om cadeau te geven. Hebben ook van alles.
So cute, misschien dat ik ze ook nog voor mezelf ga kopen.
Ja, leuk! Die zag ik gisteren ook na een rondje googelen. Ik heb een koekblik op mijn sinterklaaslijstje staan.
Ja dit zijn allemaal koekblikken. Ik eet alleen zelf nooit koekjes haha maar wel leuk voor gasten. Ze hebben ook hele leuke koekblikken in kerst stijl. Dat zijn deze al een beetje maar wat neutraler. Je kan dacht ik ook online bestellen bij ze. Want volgens mij zij er niet zoveel sostrene grene winkels in NL. Ik woon toevallig dichtbij 1 en het is echt verleidelijk om steeds toch weer een rondje daar te lopen haha
Kan je denk ik wel op de website vinden, of had je daar al gezocht? Normaal staat daar alles wel op
Ik wist niet dat ze een website hadden incl. Prijzen. Heb het daar gevonden, bedankt!
Natuurlijk, volgens mij heb ik maar max. 9 euro in totaal betaald voor 3 van die supercutekoekblikken . In het echt is de kleur goud gelukkig wat milder (ben heel slecht in foto’s maken).
Ik heb 100 euro gekregen van mijn oma en opa, en normaal verdwijnt dat aan van alles en nog wat, maar dit jaar wil ik er echt iets van kopen. Waarbij ik dan dat kan zien en aan mijn oma en opa denk. Iets dat blijft. Ik dacht aan een mooi sierraad maar als je daarin iets duurzaams wil kom je snel bij gouden sieraden wat voor iets moois snel boven budget is denk? Oorbellen raak ik altijd kwijt dus die durf ik niet. Ring of armband zou wel kunnen. Of heeft iemand anders nog een mooi idee wat ik er van zou kunnen kopen als een soort van herinnering?
Een kunstwerk
Een mooie vaas of lamp
Een grote plant, leuk want dan kan je steeds foto’s sturen van hoe het ermee gaat (mits je een goede plantenmoeder bent)
Je hebt een kitchenaid toch? Gedeelte van een uitbreiding?
Ja alleen net een pasta opzetstuk van mijn moeder gehad! Welke zou nog meer een goeie zijn dan? Zo’n ijsding lijkt me leuk maar past niet in vriezer helaas.
@Higgs_boson plant zou leuk zijn maar ben te bang die te vermoorden. Een kunstwerk of vaas oid zou ook wel leuk zijn als ik een hele mooie zou tegenkomen! Kan ik onthouden. Wil graag iets waar ik dan sentimentele waarde aan ga hechten ofzo en dan was mijn eerste idee een sierraad, maar zoiets kan op zich ook!
Een hanger aan een ketting kan wel binnen je budget denk ik?
Ik ben zooooo blij met de groente snijder. Heb de volledige set via marktplaats voor €50,-.
Broodkom is echt onzin. Heb je al extra kommen? De glazen is echt mijn favoriete.
Tja haha dat kan van alles zijn? Wat zijn haar hobbies? Kun je daar iets mee bedenken?
Is het voor een collega, goede vriendin, familie?
Want dat maakt soms verschil
Welke groentesnijder heb je?
Ik ben zelf altijd blij met een lunch of eet-bon van een luxer/trendy tentje. En dan evt nog een reep tony erbij ofzo
@Nysmn Mijn oma heeft mij toen ze nog leefde meegenomen om keuken en kookspullen te kopen (gezellig uitje ansich), ze hield zelf ook van koken en ik ging tegen die tijd ook op mezelf. We hebben toen een mooie pannenset, ovenschalen etc gekocht. Ze zei: dan denk je nog eens aan me als je staat te koken. Vond dat ook erg mooi, en ik denk inderdaad nog vaak aan haar als ik ze gebruik. Dus een wat mooier gebruiksvoorwerp is (voor mij althans) ook speciaal.
Zelf zoek ik nog 3 cadeau’s van rond de 10 euro voor het jaarlijkse dobbelspel met mijn vriendinnen. Ieder jaar weer een uitdaging.
Niet een direct antwoord op je vraag maar misschien heb je er toch iets aan als je niet gelijk een goede bestemming hebt voor dit geld.
Ik vond het ook altijd lastig dat ‘cadeau-geld’ op de grote hoop van de betaalrekening ging. Dus op een gegeven moment heb ik op mijn spaarrekening daar een potje ‘Cadeautjes’ gemaakt. Daar zet ik het dan op, om op een later moment als ik iets ‘moois’ wil kopen als bijv een nieuwe tas, het daarvoor kan gebruiken.
Ik ben op zoek naar een cadeau voor mijn zusje, ze wordt 29. Zat eraan te denken om haar mee te nemen naar een indoor speeltuin voor volwassenen maar ik denk toch dat dat tegenvalt. Dus ik ben op zoek naar een uitje, iemand ideeën? Omgeving Nijmegen of Utrecht en budget is 100 euro (in totaal voor 3 personen). Oke iets meer mag ook wel trouwens. Aanvulling: niet iets met beauty en het moet in de winter kunnen. En het liefst iets actiefs (workshop kan ook maar geen pottenbakken of koken).
Escape room hebben we laatst nog gedaan, doloris is ze al geweest, diner in het donker heeft ze ook al gedaan. Maar zit dus wel iets in die richting te denken.