Cadeau inspiratie topic

Doloris meta maze? Wel in tilburg, dus weet niet of dat in de buurt genoeg is. Of zo’n middag persoonlijk kleuradvies?

1 like

Ik weet niet of dit aansluit bij wat je zoekt, maar ik heb wel wat willekeurige ideeën :joy:

Een leuke vintage auto huren en een mooie toeristische route rijden :grin: maar is in de winter misschien wel minder leuk, is het leukste als je dan ergens kan stoppen om te picknicken ofzo.
Cocktail workshop.
Naar de winter efteling!!!
Naar de veluwe en daar in een pannekoekenhuisje eten en een fietsroute doen op een van die fietsen die je daar kan huren
De lumineuze nachten (haarzuylens)
Lunch in theetuin millingen (vanaf het voorjaar).
Openlucht museum arnhem (naar de winter kermis!)
Naar een roller disco.

2 likes

@Max daar is ze dus al geweest :yum:

Hier zitten wel leuke ideeën tussen, ik ga even kijken of er hier ergens een rollerdisco is in de buurt

4 likes

Oh jezus wat irritant dit, helemaal over heen gelezen

4 likes

Maar ik kende het niet en kan deze tip denk ik deze week nog inzetten dus bedankt!

2 likes

jij zit ook in 030 toch?
er is binnenkort een kitchenaid stock verkoop in overvecht
bij mij is het kleine hakmachine de favo naast de echte keukenmachine

2 likes

Oh wat superchill! Kan er geen info over vinden alleen?

2 likes

hier!
ik heb hier een aantal jaar geleden mn spullen gehaald en ga nu weer

3 likes

Ik zag laatst een hairspa behandeling voorbij komen. Lijkt me heerlijk maar niet iets wat ik zelf zou kopen voor mezelf. Dus leuk als cadeau !

3 likes

Ah nee dat is niks voor haar, ik zoek wel iets actiefs!

Weet jij meer over die maze? Ik lees bij de faq dat dit een individuele experience is en dat je echt apart van elkaar gaat, dat is misschien wel een beetje jammer.

2 likes

Nee, zelf niet geweest!

2 likes

Je komt elkaar in het doolhof wel tegen en kan dan ook prima stukken samen doen (of je kiest ervoor allebei een andere kant op te gaan), maar je gaat er wel apart van elkaar in. Ik heb het met 2 vriendinnen gedaan en was echt heel erg tof. Daarna op de rooftop gegeten en geborreld, dus konden we napraten over wat iedereen heeft gezien en hoe we het hebben ervaren. Was erg leuk!

Ah ja oke! Er stond van je kan elkaar inderdaad tegenkomen, maar ja geen idee hoe groot die kans is. Kinkt wel echt leuk, ben blij met deze tip. Kan je niet soort stiekem ergens afspreken waar je elkaar meet en vanaf daar samen doen?

1 like

Nee dat niet, iedereen start ook op een ander punt in het doolhof dus van tevoren iets afspreken qua plek is lastig. Maar je komt elkaar echt wel tegen en kunt dan natuurlijk wel kiezen het verder samen te doen. Ben ook andere mensen meerdere malen tegenkomen toen, dus komt denk ik wel goed.

Maar moet zeggen, vond het alleen ook juist heel leuk omdat je het dan weer ander beleeft.

2 likes

Ja is ook zo! Alleen ik ben bang dat ik dan dingen vergeet ofzo, je hebt geen collectief geheugen als je het alleen doet haha. Maar mooi, wel goed dat je zegt dat je mensen meerdere keren tegen bent gekomen.

4 likes

Klimbos?

2 likes

Wipeout? https://www.wipeout.nl/

2 likes

Wel leuk alleen zoek wel iets wat in de winter kan! Zal ik er ff bij zetten

1 like

Wij gaan 1 december met een vriendengroep van ongeveer 10 personen dobbelen. Mannen en vrouwen, allemaal rond de 30 jaar.
Wat zijn de beste cadeaus voor in een dobbelspel?
Het budget is 20 euro, maar het mogen meerdere cadeaus zijn

1 like