Zo’n trampolinehal? Zit in Nieuwegein geloof ik.
Setje leuke cocktailglazen (via marktplaats hele leuke te vinden)
Mooie bloempot eventueel met plant
Aardewerk koffiekopjes
Mooie waterfles
Susan bijl shoppingbag
Spelletje (Qwixx bijvoorbeeld)
Koffie / thee
Speciaalbier/ wijn / specialer alcoholvrij drankje
Gevulde koektrommel
Krasloten
Spelletje
Kaarsen / kaarsenstandaard
Setje mooie ansichtkaarten
En een stom, klein cadeau als een scheetkussen oid doet het hier ook altijd goed.
Avontuurfabriek?
Je hebt in Nijmegen ook zo’n trampoline hal en ook bijvoorbeeld een indoor beach volleybal waar je volgens mij ook kunt borrelen. Of iets zoals boules en bites? Dan kun je eerst een wandeling doen en daarna dat. Is allemaal alleen niet echt heel spectaculair…
Collega’s zijn laatst gaan disco bowlen en daarna nog de escaperoom bij Olround, beetje nostalgisch uitje haha
Wie heeft een cadeautip voor mijn vader? Hij is 65 en heeft helaas een spierziekte, waardoor hij alles wat hij leuk vond (sporten, fietsen, kamperen) niet meer kan. Hij houd niet van lezen en ook niet van spelletjes, dagjes uit zijn lastig en alles wat fysiek is (klussen, tuinieren, wandelen) kan hij niet meer. Ik kom echt niet verder dan een restaurant bon.
Houdt hij wel van lekker eten? Tenminste bij mijn vader gaat kaas, nougat, azijn en olijfolie altijd goed. Drank ook, maar lijkt mij niet verstandig met spierziektes.
Heel cliché maar een cadeaumand met zijn favoriete hapjes?
En @Chesirecat ja zeker leuk! Ik heb hem dat al voor zn laatste verjaardag gegeven dus liever niet. Maar in the end wel leuker dan een bon
Een abo op streamingdienst? Puzzel? (Ik weet niet of het grove of fijne motoriek is die problemen geeft of allebei?)
Waarom neem je hem niet mee uit eten, als dat mogelijk is dan ook i.v.m. zijn ziekte? Dat vind ik tegenwoordig het leukste cadeau om met mijn vader te doen.
Ik geef mijn vader vaak iets voor in de tuin, is dat misschien iets?
Zo heeft mijn vader al eens een citroenboom in pot gekregen en een voederhuis (handgemaakte van marktplaats, echt een mooi ding). Een metalbird is ook leuk als dat kan
Misschien een mooi vogelhuis wat je op t raam kunt plakken? Klinkt alsof hij van de natuur houdt dus iets om vanuit huis te kunnen genieten?
Zoiets
Of deze
Edit: of een mooi boek! Ik heb deze voor mijn eigen vader gekocht. Die houdt van dieren en natuur en creatieve fantasie dingen zoals science fiction enzo
Vogel adventkalender? Zag ik in het adventskalender voorbij komen en zag er leuk uit.
Dagje sauna, een massage of misschien een floating sessie
Wij hebben mijn vader laatst een digitaal fotolijsten gegeven voor zijn verjaardag. Er hangt echt zo‘m bejaardenvibe omheen maar hij hecht er veel waarde aan omdat hij zo de hele dag door nieuwe foto’s kan bekijken.
Oehhhh dit is een goed idee, thanks!!
Mijn bonus mama is er ook helemaal blij mee
Ik heb inmiddels een floating bon besteld, dankje voor de tip! Ik herinnerde me ook dat mn ouders laatst eens gezegd hadden dat ze nog eens wilden floaten dus dit komt mooi uit.
Dank voor de suggesties allemaal! Samen uit eten en een massage ga ik voor de volgende keren onthouden, daar maak ik hem wel blij mee denk ik
Ik zat te twijfelen tussen dit topic en het oma-topic voor deze vraag… toch maar hier eerst proberen. Mijn bijrijdster (helpt met m’n paard) is bijna jarig en ik wil haar graag iets geven. Budget is ong 20 euro. Ze is 17 jaar en heel creatief. Ze gaf aan dat ze overweegt om te beginnen met haken. Zou het leuk vinden om haar iets van een starterspakketje te geven waarin alles zit wat je nog hebt om iets te maken. Iemand tips waar ik moet zijn en of ik nog ergens op moet letten?