Sowieso deze kersttrui (te koop in het forum, ik vond hem zelf heel grappig)
En twijfel nog over:
- Mariokart
- Een ingelijste foto van ons voor in de gang
- Trailvest voor het hardlopen
en ik zou zweren dat ik nog 100 ideeen had…
En twijfel nog over:
en ik zou zweren dat ik nog 100 ideeen had…
Hahaha heerlijk die trui.
Normaal heb ik wel al een beetje een idee wat ik wil kopen voor iedereen, maar dit jaar heb ik echt nul doordat ik veel aan mijn hoofd had! Ik heb door de jaren heen ook de reputatie gekregen in onze familie van een super originele cadeaugever te zijn, dus een beetje pressure om dat weer waar te maken. Ik heb ook zo’n moeilijke familieleden qua cadeaus… Zou liefst van al iets DIY’en maar ik heb geen inspo en weet ook niet of er genoeg tijd gaat zijn. ‘Gelukkig’ is mijn relatie net uit dus dat zijn al 3 cadeaus minder te zoeken
Ik weet niet wat voor DIY dingen je normaal doet of leuk vind, maar ik maak altijd zelf verzorgingsproducten. Badzout, bodybutter, lotion bars, stoom tabletten voor in de douche, enz. Allemaal redelijk simpel, enige is dat je er wel het eea voor moet aanschaffen.
ik ben een beetje inspiratieloos voor m’n eigen kerstlijstje. we doen voor €25,-. ik heb 2 uitbreidingsspelletjes van €9,99 per stuk, een gua sha steen en fluffy huissokken opgeschreven. we zorgen altijd dat er genoeg op staat zodat de gever kan kiezen, of alsnog leuke cadeaus kan geven als er bijvoorbeeld iets van het lijstje niet verkrijgbaar is.
hebben jullie nog iets leuks op jullie lijstjes staan? ik heb tijdelijk geen eigen woonruimte, dus iets voor in huis valt al af en verder kan ik niks bedenken. dus geen kaarsen, mokken, decoratiedingetjes enzo
als je er van houdt een bioscoopbon kan wel leuk zijn
Misschien een leuk boek?
Gezichtsproducten die je normaal niet snel voor jezelf zou kopen? Een masker bijvoorbeeld.
Welk formaat heb jij van deze gekozen? Ik wil het graag voor kerst bestellen maar ik twijfel tussen de klein en de familie? Het mag best een stronk zijn maar hoef ook weer geen kilo’s aan shii-take
Oh ik heb echt geen idee, m’n zusje heeft hem besteld. Ik weet wel dat het best een grote stronk was.
Ik zoek een cadeau voor mijn neef. Ik ken hem eigenlijk niet zo goed, we zien elkaar 2x/jaar. Na zijn studies is hij verhuisd naar Spanje waar hij met huisgenoten een huis deelt. Voor zijn werk moet hij vaak in het buitenland zijn, hij zit dus vaak op het vliegtuig. Hij is het type dat alles al heeft / beetje type fils à papa. Verder weet ik niet zoveel over zijn hobby’s.
Het budget is € 15.
Hebben jullie tips?
Ik zou denken aan iets met reizen, zoals een leren paspoort houder of een goede (persoonlijke) (zonne)bril koker of iets dergelijks
Ja zoals @Mette12 ook aangeeft, een reisaccessoire zoals packing cubes? Die van decathlon vind ik prima, en kost €13.
Iets van make-up? Weet niet wat het budget is maar wellicht een mooie blush, een goede mascara, zoiets? Ook makkelijk te vervoeren. Mijn collegaatje is 21 en die gaat helemaal hard op ongeveer alles wat er uit haar Bijenkorf adventskalender komt dus misschien dat ter inspiratie even bekijken
Je hebt ook een hele hoop goedkopere make-up producten van Essense, Elf en Catrice bijvoorbeeld die helemaal viral op TikTok zijn gegaan (als dupes) ook leuk en betaalbaar om hier eventueel een leuk pakketje van in elkaar te flansen.
Zie bij Boozyshop dat ze een sectie hebben met allerlei tiktok trendy producten die ze verkopen
Leuk!! Bedankt voor de tip.
Nou ik ben eruit hoor, naast de kersttrui heb ik
Echt een belachelijke hoeveelheid maar ok, de helft is ook deels voor mezelf uiteraard.
Leuke dingen! En van dat kookboek ga je veel plezier hebben verwacht ik. De zelfgemaakte mok klinkt ook heel leuk. Helemaal zelf geboetseerd en geverft?
Ik deel even mijn kerstcadeautjes, misschien haalt iemand er inspiratie uit.