Mijn hoofd toen ik dit las:

Dat is toch juist een leuk cadeau
*Das een leuk cadeau
Je kon net zo goed de hele post verwijderen. Hier heeft niemand iets aan
Oke, zal ik doen voor je.
ho late reactie! Ja het koffiemokje is helemaal zelf gekeramiekt En het kookboek bevalt echt super goed, ik was wat sceptisch want de titel spreekt me totaal niet aan, maar tot nu toe heel tevreden over!
Oke een vriend van mij heeft eindelijk een nieuwe woning kunnen vinden dus ben blij voor hem. Ik vroeg of hij een video of wat foto’s kon sturen want ben nieuwsgierig. Opzich best mooi maar dan filmt hij zn slaapkamer en ligt de zijn jas nog in bed? Zn sleutels ook, wat random waterflessen, een flesje bier naast het bed. En echt zo’n typisch mannenhuis haha
natuurlijk met een extreem grote tv in de woonkamer. Ik ga er donderdag of vrijdag naartoe en wilde iets voor in zn huis meenemen. Ik heb alleen geen idee wat ik mee kan nemen voor zo’n typisch mannenhuis. Heeft iemand een tip?
Kratje bier
Speciaalbierpakketje, plant die makkelijk in leven blijft, lekkere handzeep (heeft ie vast niet), leuke theedoeken van de hema (heeft ie vast niet)
Ik geef altijd een spelletje cadeau bij een housewarming! In het kader: je hebt nu even geen financiële ruimte om aan dit soort dingen geldmarkt te geven, maar wel leuk om in je huis te hebben en met gasten te doen.
Mijn mannelijke vrienden kunnen dit ook altijd wel waarderen
Whaha ik zie mezelf al aanbellen met in mn hand een krat bier.
@crazyplantlady thanks! Dat zijn wel leuke ideeen.
Een kapstok? (als het een goede vriend is, zou ik dit echt doen trouwens. Een vriend van mij heeft nog steeds geen toiletrolhouder en de volgende keer dat ik daar heen ga, neem ik er een voor hem mee)
Je zou ook een soort startpakketje voor de keuken kunnen geven, met wat basis kruiden, olie, azijn, kookboek, wellicht spatel oid.
Als je een plant doet, doe dan met pot en wellicht een waterdruppelaar, dan is het alweer makkelijker om in leven te houden.
Zelf ben ik ook altijd blij met een bon die ik in verschillende woonwinkels en/of bouwmarkten kan besteden. Verhuizen is duur zat, dan zijn dat soort dingen ook fijn.
Ik zag dat hij wel een deurkapstok had in z’n slaapkamer. Maar niet in de hal. Dus waar moeten mensen hun jas kwijt? Mannen denken echt vaak niet aan die dingen zoals idd een toilletrolhouder. Ik zit er nu over na te denken om hem een keukenrolhouder te geven. In z’n 3 vorige studentenwoningen waar ik ben geweest moest ik dan maar wc papier pakken als ik om keukenrol vroeg? Hahaha maar dan voel ik me weer zo’n moeder. Ik ben jonger dan hij maar als hij bij mij thuis is zeg ik ook altijd waar hij alles moet neerleggen. En “NIET je jas op de bank gooien!”.
Mannen raken ook altijd hun sleutel kwijt in mijn ervaring
Mijn vriend loopt binnenkort zijn eerste halve marathon en ik wil graag een klein cadeautje kopen voor bij de finish. Beetje à la een bloemetje, maar hij houdt niet van bloemen. Hebben jullie een leuk idee?
Een massage boeken voor de volgende dag.
Een mini flesje champagne.
Zo’n mini prijsbeker laten graveren.
Een aandenken dat met de stad waar hij hem loopt te maken heeft, een souveniertje.
Verder lastig inderdaad. Mijn vriend kreeg van mij een grote fles trippel Karmeliet (was in België) en een verlepte bos gerbera’s uit de plaatselijke supermarkt bij zijn eerste. Hij was er blij mee, maar waarschijnlijk overal mee
Bij de marathon kan je een shirt van de race kopen, als hij dat nog niet heeft gedaan, zou je het shirt kunnen kopen of een chocolade medaille. of anders idd massage of idd een klein aandenken van de stad. Lief van je!
Je hebt een soort printen die je kan laten maken met een foto de tijden en het rondje en de plaats etc
Kan een leuk aandenken zijn
Leuke ideeën allemaal! Bedankt voor het meedenken.
Je kan ook altijd een aftercare giftset geven