Cadeau inspiratie topic

Heeft ze een vast kantoor? Een plant zou ik erg kunnen waarderen.

4 likes

Ik vind een lekkere handcrème altijd een leuk/makkelijk cadeau als je iemand niet heel goed kent.

3 likes

Wat lief! Ik vind naast een kaartje een plantje altijd leuk, of een cadeaubon van een koffiezaakje of ijssalon in de buurt.

5 likes

Lijkt mij van wel! Tenzij ze helemaal niks met sieraden heeft natuurlijk.

3 likes

Als ze er van houdt is zoiets jukst leuk, ooit zelf ook gekregen met geboortesteentje en sterrenbeeld, draag het nog steeds zo nu en dan

4 likes

Ik had mijn psycholoog een kaartje geschreven en een klein boeddha beeldje cadeau gedaan.

1 like

Morgen gaan we langs het nieuwe huis van een neef van mn vriend. Natuurlijk hebben we nog niks gehaald dus kan straks alleen nog langs hema, blokker en tkmaxx. Ik dacht zelf aan van die lampjes van hema die je buiten kunt ophangen voor op het dakterras. Iemand nog een ander idee?

1 like

Ah joh tk maxx heeft van alles. Een goede pan. Le creuset ovenschalen. Een lekkere geurkaars.

4 likes

Jaaa TK Maxx is echt perfect voor housewarming cadeaus.

6 likes

De tkmaxx is de perfecte plek voor housewarming cadeau’s maar ik ben daar uiteindelijk niet meer geweest. Heb een spel bij kruidvat gevonden (picto rush) en de lampjes bij hema vind het prima zo :smile:

5 likes

Over TK Maxx gesproken. Ik loop er elke week naar binnen omdat ik de roze ovenschaal wil, maar er staan altijd alleen maar blauwe en grijze hier.

2 likes

Een beetje laat misschien maar wij hebben voor het afscheid van een collega eens een voorpagina van een krant nagemaakt. Dus: logo van de krant, grote teamfoto, en dan allemaal kleinere “nieuwsberichten” waarin de boodschappen of inside jokes dan verwerkt zaten. Die voorpagina hebben we dan ingelijst.

6 likes

Ik zoek nog een fysiek cadeau van €15 euro voor een collega. Het is een jongen van 23, houd vooral van sporten en heeft verder niet echt uitgesproken hobby’s. Doet vooral veel met zn vriendin. Drinkt geen alcohol.

Ik dacht iets voor in de keuken, maar het is niet echt een foodie. Denk dat hij een kookboek niet gaat gebruiken…

Iemand een idee?

4 likes

Misschien een spelletje die ze met elkaar kunnen spelen?

2 likes

Ja! Misschien regenwormen? :upside_down_face:

2 likes

Als ie van sporten houdt, misschien een leuke bidon?

2 likes

Hmm ja ik heb het idee dat hij er al heel veel heeft…

En spelletjes hoor ik hem nooit over, maar is wel een optie!

Als hij shakes drinkt enz misschien een (portable) elektrische shaker/blender beker,

zoeits

https://xxlnutrition.com/nl/electric-shaker-1-stuk?bg_source=ga&bg_campaign=17670819316&bg_kw=-mi-10449832-pi-16374-ppi-&bg_source_id=&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw8diwBhAbEiwA7i_sJfo2k1AbqcFWwSdT9JvojezNsJhwNL44jHKRB-PffVPYbGDH_oO38RoCujIQAvD_BwE

3 likes

Ja is idd wel een optie, maar met suprises had hij al een miniblender gekregen haha. En ik moet het morgen geven dus kan ook niks bestellen.

Ik dacht nu aan tiktoksnoep omdat hij soms met rare dingen komt aanzetten!

1 like

Hoe ga je daar aan komen dan? :smiley: