Cadeau inspiratie topic

Ja! Misschien regenwormen? :upside_down_face:

2 likes

Als ie van sporten houdt, misschien een leuke bidon?

2 likes

Hmm ja ik heb het idee dat hij er al heel veel heeft…

En spelletjes hoor ik hem nooit over, maar is wel een optie!

Als hij shakes drinkt enz misschien een (portable) elektrische shaker/blender beker,

zoeits

https://xxlnutrition.com/nl/electric-shaker-1-stuk?bg_source=ga&bg_campaign=17670819316&bg_kw=-mi-10449832-pi-16374-ppi-&bg_source_id=&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw8diwBhAbEiwA7i_sJfo2k1AbqcFWwSdT9JvojezNsJhwNL44jHKRB-PffVPYbGDH_oO38RoCujIQAvD_BwE

3 likes

Ja is idd wel een optie, maar met suprises had hij al een miniblender gekregen haha. En ik moet het morgen geven dus kan ook niks bestellen.

Ik dacht nu aan tiktoksnoep omdat hij soms met rare dingen komt aanzetten!

1 like

Hoe ga je daar aan komen dan? :smiley:

Straks even langs jamin in het centrum, haha. Maar die blender kan je hier in het centrum niet meer kopen!

1 like

Xenos had laatst ook een hoop tiktoksnoep

1 like

Oke heb net een rondje stad gedaan en vond het bij de jamin tegenvallen! Dus toen had ik kleine crisis en heb ik 2 sportrepen gekocht. Toen had ik tien euro over en wist ik het echt niet!!

Maar gelukkig kwam ik bij de hema en toen bedacht ik me dat we hem ook een bon geven voor een nachtje weg (bij bijzondere overnachtingen), dus waarom niet meer dingen voor een romantisch avondje? Dus ik heb nu 2 alcohol vrije drankjes, zak van zn favo chips en 2 canvassen en waskrijtjes zodat ze als activiteit een portret van elkaar kunnen maken :joy::joy::joy: (dit past echt heel goed bij hen, haha)

28 likes

Nou wat leuk en creatief zeg! En heel persoonlijk dan ook, goed gedaan!

2 likes

Ah lief! Ja het is eigenlijk nog veel beter! We produceren een bepaald product en deze collega heeft vaak eigenaardige dingen/verhalen, dus ik heb de verpakking van dat product versierd met allemaal bijzondere herinneringen! Dus plaatje van een massagegun die hij wel eens meenam, snacks die hij at en echt hele grappige andere dingen! Morgen ga ik de cadeautjes erin doen en dan laten verpakken en dan is dit eigenlijk nog mijn frenemy he :joy:.

Vind het echt 10/10 van mezelf :sparkles:

13 likes

Een vriendin van mij is pas bevallen. Wat is een leuk cadeau? Ik neig er naar om vooral iets voor haar mee te nemen en iets kleins voor de baby omdat ik denk dat ze overladen is met rompers, kleertjes etc

Ik koop meestal een prentenboek, vind samen hier altijd heel mooi en laatst de kabouters van loes riphagen gegeven. Spullen voor de baby krijgen ze vaak al veel, net als dat ene babyboekje met die figuren erin.

4 likes

Eten! Naar een goeie bakker gaan en allemaal soorten koekjes kopen ofzo.

3 likes

Kraamkost en een voorleesboek idd

1 like

Waar houdt ze van qua eten? Iets van een verse maaltijd of een tegoedbon van thuisbezorgd oid. Ik kreeg zelf ook iets van een lekkere zeep/badschuim, maar moet zeggen dat ik daar in het begin niet echt gebruik van heb gemaakt cq. genoten omdat ik toch nooit relaxt kon douchen/badderen met het idee dat je kind weer wakker werd :joy:

2 uurtjes oppassen of het huishouden doen daar was ik eigenlijk nog het meest blij mee! Vriendinnen die even deden stofzuigen of de was opvouwen 🫶🏼

3 likes

Eten! Gewoon een (of meerdere) zelfgekookte maaltijden die de vriezer in kunnen en waar je niet veel aan hoeft toe te voegen (pastasaus, dahl, soep) of iets als een bananenbrood.

Dingen voor onder de douche gebruikte ik zelf niet omdat ik de voorkeur gaf aan iets neutraals omdat ik borstvoeding gaf. Ik kreeg van mijn schoonouders een cadeaubon van mijn favoriete kledingwinkel, ook heel fijn want na de zwangerschap had ik nieuwe dingen in een andere maat nodig. Of een cadeaubon van een koffiezaakje in de buurt, misschien heeft ze nog geen bekerhouder voor aan de kinderwagen, Treatwell bon die ze kan gebruiken voor kapper/massage/whatever.

2 likes

Eten in welke vorm dan ook en/of bon voor post partum massage.

3 likes

Ik denk dat ik de enige ben maar ik wilde geen eten. Stom of raar misschien maar ik vind het fijner zelf te bepalen wat ik eet. Maar goed, dat is zoals je hierboven ziet de uitzondering.

1 like

Is inderdaad heel verschillend, soms weet je wel een beetje hoe vrienden/familie hierin zijn. Je kunt je ook opgelaten voelen als je eten krijgt waarvan je denkt hmmm niet helemaal mijn ding. Dan eet je het op - want lief gebaar - maar met lange tanden

@cappuccino wat ik tegenwoordig doe: gewoon vragen wat ze willen hebben en evt andere vrienden vragen om samen iets groters te geven.

4 likes