Cadeau inspiratie topic

Hebben ze er misschien leuke kindertijdschriften waar ze één abbonoment op kunnen krijgen
Voor die van 7 misschien?
Net zoals hier de donald duck

3 likes

Oh wat een leuk idee, heb ik helemaal niet aan gedacht, bedankt!

3 likes

Wat is nu een leuk kraamcadeautje wat niet voor de baby is, maar voor de ouders (of enkel moeder)? De vrouw ken ik niet zo heel goed, dus geen idee of ze bijvoorbeeld van een massage etc. houdt.

Toevallig was dit het onderwerp hier een week geleden
Misschien even teruglezen

1 like

Oh excuus inderdaad, bedankt voor de tip!

3 likes

Hebben jullie nog leuke moederdag cadeau inspiratie? Mijn moeder houdt van verzorgingsproducten, maar heeft ondertussen de halve rituals al thuis :sweat_smile:

1 like

Misschien iets van een setje van dure zonnebrandcrème met een voor gezicht en een voor je lijf van Lancaster ofzo.

Of olie van Nuxe of een bodyspray van Lancôme oid?

Ik weet niet of ze graag naar de sauna gaat, die van mij wel en die krijgt een hammamdoek. Misschien wat random, maar ik moest er ineens aan denken :grin:

1 like

Thanks! Ze is toevallig vandaag naar de sauna geweest en ik heb even gepolst of ze een hammamdoek had en dat is nog niet het geval, dus dat is een goeie. En ik zag ook zonnebrand van nuxe :heart_eyes:

1 like

Wat zouden jullie geven voor mensen die 35jr getrouwd zijn en dat vieren? Men noemt dat een koralen huwelijk, dus leek me leuk daar iets mee te doen, maar dat is lastig haha.
Ze zijn eind 60, nog actief/fit, geen kinderen en houden van kunst (om te zien maar ook om te maken).

1 like

Namens hen een gift doen?

En dat dan op een ansichtkaart schrijven waar ook een afbeelding van koraal op staat? Met evt. nog een klein pakketje met lekker eten/drinken.

28 likes

Wat een onwijs goed idee! Past ook wel helemaal in hun denkbeeld m.b.t. goede doelen steunen etc.
En verder hebben ze sowieso alles al wat ze zouden willen qua materialistische zaken. Dus dit ga ik doen, dank je! :star_struck:

20 likes

Het is volgende week zondag moederdag! Misschien leuk om hier cadeaus te delen voor de mensen die geen inspiratie hebben.

Ik neem mijn moeder mee uit lunchen en ik wil daarnaast nog een klein leuk cadeautje meenemen. Weet alleen nog niet helemaal wat, misschien een tijdschrift en een doosje bonbons oid.

2 likes

Ik ga denk ik voor een leuk boompje in pot! Mijn ouders zijn de laatste tijd veel bezig met hun tuin en bloembakken etc dus dit gaat ze wel leuk vinden. Misschien een citroen en anders iets soortgelijks.

2 likes

Ik geef m’n moeder een bon van de lokale beautysalon + setje met crème/serum etc.

Mijn moeder krijgt een mooie nieuwe bakvorm en de reservering voor een workshop.

1 like

Ik laat een uitgebreid ontbijt (op bed) bezorgen. Woon helaas niet meer in de buurt, dus dit leek me een goede oplossing.

1 like

Ik geef een e-book/reisgids voor haar volgende reisbestemming.

Had liever een ‘echt’ boek gekocht maar die was er voor deze bestemming niet.

2 likes

Een stukje natuur! Via mijnnatuur.nl

5 likes

Mijn moeder en schoonmoeder krijgen zo’n ingelijste poster met foto’s van ons zoontje (dit is een foto van de website).

IMG_0078

4 likes

M’n zoontje gaat voor Moederdag een oude pindakaas pot verven en ik doe daar een hyacint in. :joy:

6 likes