Parfum, pizzasteen, boekenbon, bon voor massage, nieuwe piercing, oh collective vibrator, goed mes
Ik wil een doe activiteit geven aan een vriendin, maar weet niet wat.
Ik dacht aan een toer in een brouwerij, maar de opties in n-h zijn matig. Escape room vind ze denk ik niet leuk en ze houd ook niet van sauna massages of sportieve dingen en knutselen vind ze denk ik alleen leuk als het niet serieus is.
Ik kan echt niks bedenken! En nee bob ross vind ze denk ik ook stom.
Iets met eten? Een workshop bonbons maken ofzo?
Boulderen, museabezoek, wandeling met picnick, midgetgolf, paintball
Ik zou dit allemaal heel leuk vinden, maar zij denk ik niet… ja misschien nog een oorlogs museum ofzo!
Sorry dat ik zo moeilijk ben, maar als het makkelijk was had ik het hier niet gevraagd!
Bonbons maken is het ook niet echt voor haar en kom ik ook niet echt online tegen!
Bootje varen, lasergamen, karten, indoor skydiven.
Misschien een tour op e-choppers? Die zijn in mijn omgeving altijd een hit als doe-activiteit!
Rondleiding met een gids in een stad, bijv hofjestoer in Haarlem? Naar een bloemenpluktuin gaan? Of fruit gaan plukken. Fluisterboot huren.
Wijnspijs wandeling?
Pottenbakken? Ik heb laatst koffiekopjes gemaakt tijdens een workshop. Was heel leuk!
Wat zijn haar verdere hobby’s? Mijn vriend heeft laatst een rondleiding gehad bij Bols in Amsterdam en daar was hij ook erg over te spreken.
Amsterdam underground tour?
En als het oorlogsmuseum misschien wat is, why not? Of een museum met expositie in hetzelfde onderwerp?
Ik weet niet of je deze bedoelt maar deze is echt een heel goed kado: Amsterdam Underground Tours, stadswandelingen door (ex)daklozen
Ik heb hem meerdere keren gedaan met verschillende gidsen en ze hebben allemaal een eigen “goed verhaal”.
Klinkt ook weet echt interessant, maar als ik dit gerf gaat ze zeker zeggen dat ik hrt gaf omdat ik zelf heen wil
Ja hobby’s zijn true crime, kaas, dr hond, beetje klussen, alles met drank en drugs gebruiken
Ja die!
@Sjern naar een hondenspeeltuin of een hondenactiviteit (foto’s laten maken, naar zo’n renbaan, afhankelijk van de hond). Je kan op sommige plekken ook suppen met je hond.
Haha nou in Noord-Holland kun je zeker workshops kaas maken doen!
Edit: Misschien zelf een leuke kroegentocht samenstellen? Of een food tour in Amsterdam. Ga je bij allemaal leuke zaakjes iets te snacken/eten halen. Er zit daar genoeg leuks!
Hehe! Nou ja er komt wel veel true crime voor in de rondleiding
@Nysmn misschien een bon voor een massagesalon van haar nieuwe woonplaats? Dan kan ze alvast ontspannen na haar verhuis.
@Sjern een SUP-tocht met picnic (en fles rosé)? Heb ik eens gedaan met 2 vriendinnen en was super leuk. Of kano-uitje?
Mooie peper- en zoutmolen, nieuw servies en gebaksbordjes, sport bh, sierkussens voor op de bank, stoofpan, oorbellen, wenkbrauwgel, goede olijfolie
Ik ben opzoek naar een cadeau voor mijn nichtje die binnenkort 18 wordt. Ze geeft niet om de typische meidendingen zoals make-up en kleding. Ze houdt van lekker eten en ze gaat binnenkort voor het eerst backpacken.
Een mooi reisdagboek? Een reishangmat?