Cadeau inspiratie topic

Ik ben op zoek naar tips voor een vriendin die zaterdag haar henna feestje geeft en gaat trouwen en emigreren (naar een warm land). Ik wil iets kopen dat ze dus zonder al te veel gezeik kan meenemen naar hun nieuwe woning. Dus niks groots en iets wat daar ook van pas komt.
Ze houdt van roze en echt meisjesmeisjesachtige dingen, fluffy spul enzo. Ik dacht aan leuke roze huispantoffels maar 1. kon geen lehke vinden en 2. misschien veel te heet daar voor pantoffels.

Budget is ongeveer 50!

1 like

Misschien een lekkere huisparfum of geurstokjes in een roze flesje?

2 likes

Een mooie satijnachtige kamerjas?

3 likes

Ik zou gaan voor een mooie toilettas/beauty case/nécessaire! Als je budget overhoudt daar een mooi spiegeltje bij.

Ik weet niet of ze moet vliegen maar zo ja: ik zou echt iets heel kleins/lichts doen óf iets waarvan je 100% zeker weet dat ze het nodig heeft want anders grote kans dat ze het niet mee gaat nemen.

Misschien iets van foto’s laten afdrukken + leuke (kleine) koelkastmagneten? Dan heeft ze vast iets om op te hangen in haar nieuwe huis. Of misschien een waardebon voor ern winkel in het nieuwe land zodat ze daar iets leuks kan kopen?

5 likes

Ik ben binnenkort jarig en er word weer vol op cadeau tips gevraagd. Wat staat er op jullie cadeau wensenlijstje momenteel? :grimacing:

1 like

Ik weet niet wat het budget is maar ik ben aan het kijken om mijn vakantiegeld uit te geven aan een luchtreiniger/ventilator :joy:

Ehmm leuke dingen: een bon van je favo eettentje/winkel, parfum/beauty dingen die je eigenlijk altijd te duur vind, nee ik zou het ook niet weten ik ben ook niet zo’n type dat een lijst bijhoud ofz haha. Oh misschien een lekker dekbedovertrek voor de zomer? Linnen?

4 likes

Parfum, pizzasteen, boekenbon, bon voor massage, nieuwe piercing, oh collective vibrator, goed mes

3 likes

Ik wil een doe activiteit geven aan een vriendin, maar weet niet wat.

Ik dacht aan een toer in een brouwerij, maar de opties in n-h zijn matig. Escape room vind ze denk ik niet leuk en ze houd ook niet van sauna massages of sportieve dingen en knutselen vind ze denk ik alleen leuk als het niet serieus is.

Ik kan echt niks bedenken! En nee bob ross vind ze denk ik ook stom.

2 likes

Iets met eten? Een workshop bonbons maken ofzo?

1 like

Boulderen, museabezoek, wandeling met picnick, midgetgolf, paintball

1 like

Ik zou dit allemaal heel leuk vinden, maar zij denk ik niet… ja misschien nog een oorlogs museum ofzo!

Sorry dat ik zo moeilijk ben, maar als het makkelijk was had ik het hier niet gevraagd!

Bonbons maken is het ook niet echt voor haar en kom ik ook niet echt online tegen!

Bootje varen, lasergamen, karten, indoor skydiven.

1 like

Misschien een tour op e-choppers? Die zijn in mijn omgeving altijd een hit als doe-activiteit!

5 likes

Rondleiding met een gids in een stad, bijv hofjestoer in Haarlem? Naar een bloemenpluktuin gaan? Of fruit gaan plukken. Fluisterboot huren.

Wijnspijs wandeling?

4 likes

Pottenbakken? Ik heb laatst koffiekopjes gemaakt tijdens een workshop. Was heel leuk!

Wat zijn haar verdere hobby’s? Mijn vriend heeft laatst een rondleiding gehad bij Bols in Amsterdam en daar was hij ook erg over te spreken.

4 likes

Amsterdam underground tour?
En als het oorlogsmuseum misschien wat is, why not? Of een museum met expositie in hetzelfde onderwerp?

2 likes

Ik weet niet of je deze bedoelt maar deze is echt een heel goed kado: Amsterdam Underground Tours, stadswandelingen door (ex)daklozen

Ik heb hem meerdere keren gedaan met verschillende gidsen en ze hebben allemaal een eigen “goed verhaal”.

4 likes

Klinkt ook weet echt interessant, maar als ik dit gerf gaat ze zeker zeggen dat ik hrt gaf omdat ik zelf heen wil :joy:

Ja hobby’s zijn true crime, kaas, dr hond, beetje klussen, alles met drank en drugs gebruiken :joy:

2 likes