Een poster of leuk (projectie)lampje voor op de slaapkamer? Pyjama, zwembroek, sokken, sandalen oid. En toch speelgoed… Maar speelgoed dat ‘op’ gaat? Zoals knutselspullen, klei of kinetisch zand. Zomerspeelgoed voor buiten? Dat gaat hier op de één of andere manier altijd minder lang mee dan ander speelgoed.
Iets dat je kinderen gewoon nodig zullen hebben? Kleding in een grotere maat, of iets voor een hobby of sport dat je ooit met ze zou willen uitoefenen.
Waterschoenen, nieuwe zwemkleding of handdoek, bioscoopkaartjes, abo op disney plus, groentenplantjes voor in de tuin of een moestuinbak, haargel, bruisballen of douchegel, elektrische tandenborstel, drinkbeker, verrekijker, kindermes, theatertickets
ik geloof dat ik nog nooit zo blij was met een cadeau als met de paarse shampoo die ik een keer kreeg
Wat is leuk buitenspeelgoed voor in de zomer voor een dreumes die dan 12-18 maanden oud is? Zand stopt hij alleen maar in zijn mond denk ik…
Hebben best een stukje gras in de tuin dus zoek eigenlijk naar los speelgoed om mee op het gras te spelen, maar weet niet wat
En dan met beetje water of zand, al is voor 12-18 maanden de ijsjes erip doen, in de houder zetten, het balletje, etc waarschijnlijk ook al leuk. Hier is echt verreweg het meest mee gespeeld afgelopen jaar. En een klein balletje?
Jaa dit en stapelbekers!
Hi! Zouden jullie met me mee willen denken? Mijn dochter wordt over een paar weken 5 jaar en we zijn op zoek naar een cadeau wat wij met de opa’s en oma’s kunnen geven (budget max 200-250 euro). Ze houdt van Dino’s, auto’s, piraten, draken en superhelden. Ook is ze dol op dieren. Nu heeft ze in de winkel zo’n grote hotwheels baan gezien die ze graag zou willen hebben, maar ik vind het wel een heel groot plastic ding. Zou liever iets duurzamers hebben. Hebben jullie ideeën?
Veel van deze hotwheels monsters zijn op marktplaats te vinden en mijn ervaring is wel dat er heel veel mee gespeeld wordt! Heb ook liever niet van deze lelijke gedrochten in mijn huis, maar ach, als het kind er zoet mee is
@Madonna misschien niet wat je wilt horen, maar als je dochter echt graag zo’n baan wil, waarom niet. Mijn ervaring is ook dat er veel mee gespeeld wordt.
En @zonderslaap haha misschien hebben jullie gelijk. Nog tips voor de leukste banen? Er is veel aanbod
Wij hebben de ultimate garage, volgens mij hebben ze daar ook nog veel versies van. Je hebt er ook 1 met een draken/dino heeft die naar beneden valt. Ben benieuwd wat je uit gaat kiezen!
Heeft iemand nog een leuke tip voor een voorlees prentenboek leeftijd 2 - 3 jaar ?
Een paar favorieten hier op het moment:
- Waar is de Kat?
- Het Muizenhuis
- Haas, uil en vos spelen verstoppertje
- Rupsje nooitgenoeg
- De spin die het te druk had
- Ssst we hebben een plan!
- Van een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft.
- Ik zou wel een kindje lusten
En eeeeelke dag nog een paar keer Dikkie Dik
Alle Klein konijn boekjes.
Babydoekjes en luiertaarten ? Douchegel en shampoo? Voorleesboeken? Je oudste vindt het leuk om voorgelezen te worden toch?
Oh ja prentenboeken!! Dat is een goede. Gelijk inderdaad (indirecte) cadeaus voor de oudste.
De krokodil die wel een kindje zou lusten (weet de precieze titel niet).
Krokodil naar de crèche is ook een favoriet!
Moet hier al een maand Egalus voorlezen elke avond vind ik zelf ook niet erg want weinig zinnen en lekker snel klaar daardoor haha, maar wel leuk en mooi vormgegeven. is denk ik ook heel veel tweedehands te vinden want was een keer prentenboek van het jaar oid.
Ohh als je Egalus mooi vindt, moet je ook zeker een keer Vosje lezen als je die nog niet kent. Wel langer maar ook zo’n mooie vormgeving, fijn lopende zinnen en een mooi verhaal vind ik