Ohh leuk! Die kennen we nog niet. Ga ‘m opzoeken, thanks!
Komt goed kleine krab is hier trouwens ook al een hit sinds 2 jaar!
Oh wat leuk! Dat is een van de eerste boeken die ik tijdens de zwangerschap heb gekocht maar ik pak 'm bijna nooit omdat hij zo groot is Wel heel mooi vormgegeven en mooi verhaal inderdaad. Ik ga 'm eens proberen in de routine te krijgen bij mijn peuter die niet van verandering in haar verhaaltjes houdt
Ik dompel me weer onder in kindercadeaus: hebven jullie misschien tips voor cadeaus voor twee jongentjes van onder de 5 die net verhuisd zijn?
En misschien een kraamcadeau voor een jongentje dat net geboren is?
Ik moet een cadeautje kopen voor mijn nichtje die 5 wordt. Enige dat mijn broer als tip gaf was ‘ze houdt van knutselen’. Heeft iemand een leuk idee?
mijn kind is helemaal fan van krimpie dimpie. vroeger had ik zo’n houten tekendoos waar ik mijn schaar, liniaal, potloden en kleine verfpotjes in deed: dat heb ik laatst aan mijn kind gegeven en wordt hier ook actief gebruikt tijdens het knutselen
Armbandjes en kettinkjes rijgen vinden kleuters hier heel leuk! Heb je wel setjes voor bij de HEMA en knutselwinkels enzo waar draad etc al bij in zit. Met die leeftijd kunnen ze ook al wel met vrij kleine kraaltjes overweg.
Zo’n kralenset is inderdaad een goed idee. Of fimo klei, dat doe je in de oven om hard te worden. Een verfdoos met kwasten is ook altijd leuk. En mijn kind zou je ook erg blij maken met een canvas om op te schilderen. Bij de Hema heb je ook kant en klare knutselsets, dat is misschien ook nog wat.
De knutselemmers van HEMA doen het ook altijd goed!
Inderdaad zo’n knutselemmer. Aquabeads zijn ook heel leuk.
Dit! Makkelijk en heel leuk.
Je hebt ook veel ‘kinder diamondpainting’ dingen. Bijvoorbeeld bij Pipoos en Hema, maar ook bij de Action.
Kralen is zeker ook altijd een goed idee. En natuurlijk good old strijkkralen
Klei van Hey clay! Echt super leuk!
Bedankt allemaal!! Ik was vanmiddag in een kleine stad dus ging gelijk kijken voor kralen en de andere tips maar zag op de kralen waarschuwingen voor kleine kinderen… en ze is grote zus van een tweeling van 1 jaar oud. Dus toen twijfelde ik of dat dan wel zo handig was. Ik handwerk zelf graag en zag een punnik setje en een soort harde afbeeldingen van eenhoorns waarvan ze de rand kan borduren.
Maar vind die hey clay wel echt heel leuk haha, als ik dit nu niet al had had ik dat besteld.
Sorry dat ik nu geen tip heb opgevolgd
Mijn dochter wordt bijna 2 maar omdat ze al een oudere broer heeft hebben we al veel speelgoed in huis.
Iemand nog leuke cadeau tips voor een 2 jarige?
Zat te denken om zo’n sensorische speelbak te maken, maar weet niet zo goed waar te beginnen. Was dat bij jullie kinderen een succes? Ze houdt van de zandbak en van kleien dus denk dat ze dit ook leuk zou vinden.
Dank maar lees dat Nefertiti juist geen speelgoed wilde maar meer doe cadeaus zocht. Ik zoek wel speelgoed tips, en met name tips hoe je een sensorische speelbak maakt voor een 2 jarige.
Rijst, kikkererwten, bonen in een bak gooien en klaar ben je. En dan kan je nog aanvullen met bakjes, schepjes etc.
Of een zak kinetisch zand en dan vraag je ‘extra’s’ als cadeau. Stekers, bakjes etc.