Holle bolle big valt hier ook heel erg in de smaak
Halli Galli junior is leuk!
Spelletjes van vroeger: memory, ganzenbord, vier op een rij, wie is het etc
Al veel genoemd hierboven, maar wij spelen ook nog vaak Dobble of Uno Junior. Of kwartet
Heeft iemand nog tips voor een meisje van 10 (rond 20 euro)?
Ik heb geen TikTok of Insta, dus kan daar geen inspiratie op doen
Sol de Janeiro bodymist?
Is dit de Impulse van deze tijd?
Mijn nichtjes (zelfde leeftijd) vinden de CreaChick kleur- en doe-boeken altijd heel leuk! Misschien is dat wat?
Ik zoek een leuk spel dat klein inpakt/makkelijk meeneemt voor vakantie. Vanaf 2.5 jaar!
Boomgaard en kleurenballonnen van Nijntje zijn favoriet en kan ze goed. Ik heb daarom het Kleurentorentjes spel al gekocht. Memory en visjes vangen vindt ze niet zo leuk.
Kroko Loko
Daar staat 4+ op, maar is dus al wel te doen voor een jonger kind?
Regenboogrups, kleurentorentjes
Ze moeten onderscheid kunnen maken of iets een ‘lucht-dier’ (vogels), ‘landdier’ (konijn, egel, kat etc) of een ‘waterdier’ (vis, garnaal, inktvis) is.
Als je denkt dat ze dieren al in die categorieën kan indelen kan ze KrokoLoko spelen
Ja en de achtergrond van elke categorie is anders (lucht, land en water), dus zelfs als ze alle dieren nog niet kent, dan is het al te doen! En de dieren kunnen jullie dan juist samen oefenen.
Kroko loko zou ik ook aanraden, ons kind is even oud en vindt het ook heel leuk om gewoon alle dierenkaartjes te kijken en geluidjes te doen, maar kan ook al wel goed het spelletje zelf met een beetje hulp. Hier is loco bambino ook echt een hit, zit wel veel verschil qua moeilijkheid in de boekjes
Domino of iets van electro?
Mijn nichtje is bijna klaar met de basisschool. Ze is autistisch en heeft een moeilijke weg gehad op school maar is echt uitgegroeid tot een hele lieve, sociale meid en ik ben super trots op haar. Nu is haar eind musical volgende week en heeft ze de hoordrol. Ze heeft mij (als een van de vier mensen die mogen komen) gekozen om te mogen kijken. Ben helemaal vereerd haha! Nu weet ik niet zo goed of het gebruikelijk is om iets mee te nemen voor haar als cadeautje. Wat zouden jullie doen? Ik kan haar ook op een later moment iets geven, ook als afsluiting van de basisschool periode.
Misschien een kaartje waarin je schrijft hoe trots je op haar bent en dat je haar als cadeau mee wil nemen naar de bioscoop/theater/iets wat ze leuk vindt? Denk dat ik het op die leeftijd heel leuk zou vinden om even het huis uit te gaan met iemand die ik leuk vind en vertrouw (zo komt jullie relatie op mij over).