Cadeautips voor kinderen

Ik vind het ook leuk om iets mee te nemen om aan haar te geven aan het eind. Mooie bloem en/of een snoepketting/ armband of iets dergelijks. Leuk cadeautje kan je daarna altijd nog geven, dan is ze waarschijnlijk toch nog lekker druk met vriendinnen en nagenieten.

7 likes

@Bunnyslippers wat een goede ideeƫn! Ik wou inderdaad een doe-cadeau geven :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Bij ons op school geeft de familie wel eens een bloem of klein bosje bloemen. Ander dingen heb ik nooit zien langskomen.

2 likes

Ik heb een chocolade reep gekocht in verpakking waar ā€œtrots op jouā€ staat :smile: En anders geef ik het aan mijn schoonzus mee :laughing:

6 likes

Ik heb mijn nichtje ook weleens uit shoppen genomen. En dan voor cadeau X betaalde ik en de lunch, wat ze zelfde extra shopte uiteraard niet ;). Afhankelijk van budget uiteraard maar bv shoppen voor een tasje, oorbellen/ander sierraad, nieuwe outfit (deed mijn moeder toen) ofzo?

5 likes

Hartstikke leuk!

1 like

Haha toevallig gaan we dit inderdaad doen voor haar verjaardag in augustus! Super leuk :heart:

2 likes

Mijn kind van 2,5 is uitgenodigd voor zijn eerste kinderfeestje :sweat_smile: Van een meisje van de opvang waar hij veel mee speelt. Zij wordt drie. We willen graag een klein kadootje geven maar ik kom niet verder dan bellenblaas (vind ik zelf irritant om te krijgen) of stoepkrijt (vind ik eigenlijk al vrij groot). Ik wil het graag klein houden. Ik weet eigenlijk weinig van dit meisje behalve dat ze een kleine wildebras is haha

Misschien stickers of een kleurboek?

3 likes

Een boekje? Boekjes zijn altijd goed vind ik. Ze hadden hier bijv. weer Bobbi boekjes bij Kruidvat, voor 2.99.

2 likes

@Fairytale en @Sanseveria goede ideeƫn, dank! Soms heb je gewoon even een zetje nodig :slight_smile:

PS waar liggen bij jullie die Bobbi-boekjes bij het Kruidvat? Ik lees er hier wel eens over maar kom ze zelf nooit tegen en mijn kind is dol op Bobbi

2 likes

Bij de Action heb je leuke stickerboekjes in verschillende thema’s. Ik vind die ook handig voor onderweg. Mijn dochter is ook helemaal weg van alles dat bij de Hema in het elastiekjes schap hangt (in het bijzonder van die doosjes met frutsels erin). Of bij de kruidvat/speelgoedwinkel een zakje duplo? Zeeman heeft ook vaak leuk speelgoed, bijvoorbeeld een magnetisch tekenbord.

Yesss, nog meer goede tips, dank! En die stickerboekjes van de Action wil ik ook voor mijn eigen kind, want ik zat mezelf gisteren nog weer te vervloeken (tijdens een lange treinreis met een moe drakerig kind) dat ik te weinig vermaak mee had.

1 like

Dat is zo’n product dat ze af en toe hebben. Waarschijnlijk als ze een partij opgekocht hebben. In de buurt van het speelgoed heb je vaak ook wel war boekjes liggen. Als ze ze hebben, dan liggen ze daar.

Geloof dat wij door de jaren heen onze hele collectie via Kruidvat opgebouwd hebben. Maar dan is vooral kijken of (en wat) er ligt. Je moet niet het idee hebben dat je een specifiek boekje daar kan halen.

4 likes

Ah nee dat klinkt logisch, ik blijf het gewoon af en toe even checken.

1 like

Toevallig heb ik deze week bij 2 filialen bobbi boeken gekocht, het is vaak bij het speelgoed/huishoudelijke artikelen.

1 like

Ik vind die waterkleurboekjes van Zeeman ook altijd een hit!

3 likes

Hier is een soort boekenkast naast de luiers e.d. daar liggen ook bobbi boekjes. Ik heb ze nooit meegenomen, want het sprak me niet zo aan, maar wist niet dat ze zo populair waren bij kindjes haha.

4 likes

Deze tip is al vaker gegeven, want ik heb het ook van hier. Maar ik wil even beamen dat dit echt zo’n enorme hit is :star_struck:

IJskraam van Melissa & Doug

7 likes

Jaaaa meest bespeelde speelgoed ooit.

2 likes