@Fairytale en @Sanseveria goede ideeën, dank! Soms heb je gewoon even een zetje nodig ![]()
PS waar liggen bij jullie die Bobbi-boekjes bij het Kruidvat? Ik lees er hier wel eens over maar kom ze zelf nooit tegen en mijn kind is dol op Bobbi
@Fairytale en @Sanseveria goede ideeën, dank! Soms heb je gewoon even een zetje nodig ![]()
PS waar liggen bij jullie die Bobbi-boekjes bij het Kruidvat? Ik lees er hier wel eens over maar kom ze zelf nooit tegen en mijn kind is dol op Bobbi
Bij de Action heb je leuke stickerboekjes in verschillende thema’s. Ik vind die ook handig voor onderweg. Mijn dochter is ook helemaal weg van alles dat bij de Hema in het elastiekjes schap hangt (in het bijzonder van die doosjes met frutsels erin). Of bij de kruidvat/speelgoedwinkel een zakje duplo? Zeeman heeft ook vaak leuk speelgoed, bijvoorbeeld een magnetisch tekenbord.
Yesss, nog meer goede tips, dank! En die stickerboekjes van de Action wil ik ook voor mijn eigen kind, want ik zat mezelf gisteren nog weer te vervloeken (tijdens een lange treinreis met een moe drakerig kind) dat ik te weinig vermaak mee had.
Dat is zo’n product dat ze af en toe hebben. Waarschijnlijk als ze een partij opgekocht hebben. In de buurt van het speelgoed heb je vaak ook wel war boekjes liggen. Als ze ze hebben, dan liggen ze daar.
Geloof dat wij door de jaren heen onze hele collectie via Kruidvat opgebouwd hebben. Maar dan is vooral kijken of (en wat) er ligt. Je moet niet het idee hebben dat je een specifiek boekje daar kan halen.
Ah nee dat klinkt logisch, ik blijf het gewoon af en toe even checken.
Toevallig heb ik deze week bij 2 filialen bobbi boeken gekocht, het is vaak bij het speelgoed/huishoudelijke artikelen.
Ik vind die waterkleurboekjes van Zeeman ook altijd een hit!
Hier is een soort boekenkast naast de luiers e.d. daar liggen ook bobbi boekjes. Ik heb ze nooit meegenomen, want het sprak me niet zo aan, maar wist niet dat ze zo populair waren bij kindjes haha.
Deze tip is al vaker gegeven, want ik heb het ook van hier. Maar ik wil even beamen dat dit echt zo’n enorme hit is ![]()
Jaaaa meest bespeelde speelgoed ooit.
Vandaag voor 2 euro deze doos met zachte Loom-elastiekjes gekocht bij de Action.
Onze (bijna) 4 jarige kan hier best goed mee uit de voeten. En het voordeel is dat je met weinig elastiekjes al snel een armband (oid) mee gemaakt hebt.
Mn nichtje wordt over een paar dagen 12 en gaat nu naar de middelbare. We wonen niet in dezelfde stad en ik ben maandag uitgerekend dus de kans dat we naar haar verjaardag gaan is klein. Heeft iemand een leuk idee voor een brievenbus kadootje? Mag kant en klaar, maar iets zelf samenstellen is ook leuk.
Ik heb echt even geen idee en wil het eigenlijk al klaar hebben liggen, omdat ik gok dat ik met een newborn geen hersens meer heb om hier dan nog over na te moeten denken.
Zou gewoon wat bestellen bij een winkel en bij haar laten bezorgen. Dan kun je gewoon iets kopen wat je leuk vind. Heeft ze al een schooltas voor de middelbare, een make up pakketje, snack pakket, waardebon? Maar weet niet wat haar interesse is, maar ik vind 12 een moeilijke leeftijd voor cadeaus.
En! Ze zijn fantastisch als haar belastiekjes ![]()
Iets van my jewellery, armbandje ofzo?
Cadeaubon voor de bios of een ijssalon?
Mocht iemand alvast Sinterklaas/kerstcadeaus willen kopen: kruidvat heeft vanavond extra korting op Legosets.
Voor degene met een kind/kinderen die graag knutselen etc.
Mijn moeder kwam een keertje aanzetten met een Pixelsetje voor mijn oudste dochter en was echt een groot succes.
Het is eigenlijk een soort ministek, maar dan nog kleiner. Dus ik zou wel zeggen dat ze er minimaal 5 voor moeten zijn. De jongste van bijna 4 kan er nog niet echt mee uit de voeten. (As we speak zit mijn partner met zijn grote vingers een setje voor haar in elkaar te zetten
).
Om te proberen hebben ze ook kleine setjes waar je 1 (sleutel)hanger mee kan maken. Die kosten een paar euro. Maar je kunt ook losse ‘pixels’ en hangers bijkopen.
Mijn nichtje wilde op die leeftijd heel graag een H&M cadeaubon zodat ze zelf iets uit mocht kiezen van sieraden of kleding (werd een ketting en pet geloof ik).
Ze hebben deze ook met grotere steentjes! PixelXL heet dat. Mijn dochter van 3 vindt dat heel leuk. Ik help haar wel met welk steentje waar moet, maar ze kan ze er zelf indrukken