Vandaag voor 2 euro deze doos met zachte Loom-elastiekjes gekocht bij de Action.
Onze (bijna) 4 jarige kan hier best goed mee uit de voeten. En het voordeel is dat je met weinig elastiekjes al snel een armband (oid) mee gemaakt hebt.
Vandaag voor 2 euro deze doos met zachte Loom-elastiekjes gekocht bij de Action.
Onze (bijna) 4 jarige kan hier best goed mee uit de voeten. En het voordeel is dat je met weinig elastiekjes al snel een armband (oid) mee gemaakt hebt.
Mn nichtje wordt over een paar dagen 12 en gaat nu naar de middelbare. We wonen niet in dezelfde stad en ik ben maandag uitgerekend dus de kans dat we naar haar verjaardag gaan is klein. Heeft iemand een leuk idee voor een brievenbus kadootje? Mag kant en klaar, maar iets zelf samenstellen is ook leuk.
Ik heb echt even geen idee en wil het eigenlijk al klaar hebben liggen, omdat ik gok dat ik met een newborn geen hersens meer heb om hier dan nog over na te moeten denken.
Zou gewoon wat bestellen bij een winkel en bij haar laten bezorgen. Dan kun je gewoon iets kopen wat je leuk vind. Heeft ze al een schooltas voor de middelbare, een make up pakketje, snack pakket, waardebon? Maar weet niet wat haar interesse is, maar ik vind 12 een moeilijke leeftijd voor cadeaus.
En! Ze zijn fantastisch als haar belastiekjes
Iets van my jewellery, armbandje ofzo?
Cadeaubon voor de bios of een ijssalon?
Mocht iemand alvast Sinterklaas/kerstcadeaus willen kopen: kruidvat heeft vanavond extra korting op Legosets.
Voor degene met een kind/kinderen die graag knutselen etc.
Mijn moeder kwam een keertje aanzetten met een Pixelsetje voor mijn oudste dochter en was echt een groot succes.
Het is eigenlijk een soort ministek, maar dan nog kleiner. Dus ik zou wel zeggen dat ze er minimaal 5 voor moeten zijn. De jongste van bijna 4 kan er nog niet echt mee uit de voeten. (As we speak zit mijn partner met zijn grote vingers een setje voor haar in elkaar te zetten ).
Om te proberen hebben ze ook kleine setjes waar je 1 (sleutel)hanger mee kan maken. Die kosten een paar euro. Maar je kunt ook losse âpixelsâ en hangers bijkopen.
Mijn nichtje wilde op die leeftijd heel graag een H&M cadeaubon zodat ze zelf iets uit mocht kiezen van sieraden of kleding (werd een ketting en pet geloof ik).
Ze hebben deze ook met grotere steentjes! PixelXL heet dat. Mijn dochter van 3 vindt dat heel leuk. Ik help haar wel met welk steentje waar moet, maar ze kan ze er zelf indrukken
Dat balansbord van Stapelstein, spelen jullie kinderen daar veel mee? Ik denk erover om dat cadeau te geven aan een beweeglijk jongentje.
Die hebben wij (in combinatie met de stenen) en daar wordt zeker mee gespeeld. Niet elke dag maar het is zeker wel leuk qua wiebelen/balans.
Nee nooit. En ze spelen wel heel veel in de ruimte. Maar ze spelen bij ons met iglu grote blokken en op de banken/tafeltje/krukjes. Eigenlijk doen ze bijna niks anders dan klimmen springen en spelen dus dacht dat het een succes zou zijn, maar die wiebelsteen blijft liggen.