Iemand tips voor een meisje, ze wordt 6.
Tot nu toe:
Boeken om zelf te lezen
Een spelletje (tips?)
Knutselspullen met glitters
Lego friends of Gabby
Wat dingen die in me opkomen:
- buitenspeelgoed, zoals skeelers, een step, hoepel of springtouw
- beddengoed met een leuke print
- een lampje, klok of andere wandversiering voor de slaapkamer
- een (bijdrage aan) een uitje naar een museum, pretpark of dierentuin
- een theatervoorstelling
- het spel Betoverde doolhof
- een puzzel
- loombandjes
- diamond painting voor kinderen
- (verkleed)kleding / onsie / pyjama
Het is een kleurboek van Dikkie Dik geworden, is een groot succes! Veel leuker dan de ‘grote’ cadeaus natuurlijk op de dag zelf
Dit boekje hadden ze niet in de winkel waar ik was, maar ziet er echt heel schattig uit!
Toen mijn kind 2 was had hij inderdaad wat met knikkers gekregen en binnen vijf minuten heb ik ze afgepakt omdat hij ze inderdaad in zn mond deed! Dus goed idee haha
Boek om voor te lezen of zoek boeken (deze was hier met 5jr een hit: Bekijk Waar is de eenhoorn? op: https://www.bol.com/nl/p/waar-is-de-eenhoorn/9200000132632207?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp papier en best pittig haha. Die van 5&6.5 waren beide wel avonden zoet
)
Schmink van goede kwaliteit
Haar krijtjes (gaat er heel makkelijk weer uit! Bekijk Multicolor Verkleedhaarkleuring - 24-delig op: https://www.bol.com/nl/p/multicolor-verkleedhaarkleuring-24-delig/9200000102140957?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp)
HeyClay sets?
Iets voor sport die ze doet, zoals hier kreeg ze een turnpakje
Iemand nog cadeautips voor een jongen die 4 wordt? Hij is dol op auto’s, treinen e.d, banen bouwen, buitenspelen, maar we hebben al zoveel (al veel duplo, autos, treinbaan, klimrek, magnetische tegels, step, fiets, stapelstenen, autobaanpuzzel)
Dus iets misschien wat leuk of uitdagend is voor zijn leeftijd?
Wij hebben zo´n set waarmee je de treinbanen op duplo kan gebruiken, die wordt hier veel gebruikt. Ook een knikkerbaan die compatibel is met duplo is favoriet. Een spel, of puzzelboek?
War bedoel je met die set? We hebben nu duplo treinbaan.
En knikkerbaan klinkt goed, heb je een linkje?
Dit soort koppelstukken , daarmee kan je een houten treinbaan op duplo klikken.
En de knikkerbaan is Hubelino, niet goedkoop, maar ook te vinden op Vinted enzo. Misschien heb je ze ook van andere merken, maar dat weet ik niet.
Ik heb laatst aan een jongetje die 3 werd een hotwheel autotje gegeven, vond ie helemaal te gek! Ik heb geen idee of je daar een vierjarige ook nog blij mee kan maken ![]()
Maar echt uitdagend is het niet haha.
Misschien een 3D pen voor kinderen. Mijn kinderen maken daar samen leuke dingen mee.
Niet uitdagend maar toen mijn zoontje vorig jaar 4 werd gingen we ineens de Marvel fase in. En dan vooral die verkleedpakken. Ik heb ze allemaal van H&M en dat was de hit van het jaar bij ons. Ook als er vriendjes kwamen spelen werden gelijk die pakken aangetrokken. Later wou hij ook graag al die poppen.
Thnx! Maar familie heeft het en hij vindt het niet heel interessant haha. Hij wil er liever zelf mee rijden
@Broodrooster oh wat grappig, ken ik niet. Maar helaas houdt mijn kind totaal niet van knutselen of dat soort dingen. Denk dat dit teveel in die categorie valt, maar ga even checken met mijn vriend. En sowieso onthouden voor mijn dochter, die knutselen tot nu toe wel leuk lijkt te vinden.
@Coco helaas wil hij absoluut niet verkleden. We hebben allemaal leuke verkleedkleding, maar nope…
(en geeft nog niks om tv figuren)
4+ lego? Een bel of spaakversiering voor de fiets? Voor buiten een voetbalgoaltje, jeu de boules, hinkelbaan? En anders een uitje, bijvoorbeeld naar eigen keuze? Wij wisten niet wat we onze 5-jarige moesten geven dus hij kreeg een klein cadeautje, mocht kiezen uit 3 uitjes en we gingen pannenkoeken eten; vond hij super leuk en op die leeftijd net zo leuk denk ik.
Keyboard, skateboard, stuntstep, Brio Builder, spelletjes?
Thnx ik heb weer wat ideeën!
Skelter?
Deze kreeg onze oudste toen zij drie werd en het is nu 3 kinderen verder nog steeds een hit. ( meiden en jongen).
Wij hebben er een van Berger, kan je daarna ook prima door verkopen óf je koopt een nette tweedehands.
Ja zou hij fantastisch vinden, helaas geen ruimte om het te stallen.