Cadeautips voor kinderen

Woooooow nostalgie! :heart_eyes:

6 likes

Met de aankomende 5 december lijkt het me leuk onze verlanglijstjes + leeftijd te delen om eventueel inspiratie op te doen.

Op ons lijstje voor dochter van (dan) 3,5 jaar:
(uiteraard zal ze lang niet alles krijgen :rofl:)

• Tentje/tipi voor in haar kamer
  • Kid Knex (Marktplaats)
  • Hubelino knikkerbaan (Marktplaats)
  • Twister junior
  • Kinetisch zand + grote bak
  • Puzzels 20 a 30 stukjes
  • Doktersjas Hema
  • Schmink
  • Knutselspullen
    Chenilledraad
    Maxi strijkkralen
    Vouwblaadjes (vooral om te knippen)
    Glitterpapier
    Washi tape
    Kartelschaar
    Houten lijmblok met lijm pot en kwast
    Houten houder voor verfpotten + kwasten
11 likes

Wat een goed idee! Hier op de verlanglijst (4 jaar):

• bal voor in de tuin
  • verkleedkleren
  • stickerboek
  • iets voor in bad
  • knutselactiviteit/setje om samen iets te maken of te bakken
3 likes

Ja leuk!

Grootste hits tussen 2 en 3 jaar waren:

• Dokterstas Little Dutch
  • Houten picknickset Little Dutch
  • Pop met slaapzak, flesje en buggy
  • Magnetische tegels
  • Schleich dieren
  • Spelletjes met kleuren/vormen herkennen zoals Eerste Boomgaard, Nijntje ballonnen en Djeco Little Select
  • Stickers, (water)verf, stiften, stempels
  • Dierentuinabonnement heeeeeel erg veel gebruikt
  • Poncho handdoek voor na het zwemmen

In deze post

Voor de baby/eerste jaar:

• Doek speelzijde
  • Tickit spiegel
  • Petit Boum sensorische ster
  • O-ball
  • oil&carol bijtspeeltje
  • Grapat houten auto
  • Knisperboekje
  • XL hydrofiel

@Kaasvlinder heb jij al een houten lijmpot op het oog? Ik wil er een geven voor de verjaardag maar die van Heutink heeft een levertijd van 60 dagen en die van Grenn vind ik erg duur.

2 likes

Ik heb deze op het oog, is toch dezelfde als bij Heutink? Maar deze lijkt wel gewoon op voorraad :+1:

2 likes

Ik heb mijn nichtje daarvan de broccoli kado gedaan en ze had m laatst voor het eerst in haar knuistjes, ziet er zooo grappig uit (precies zoals ik het bedoelde)

3 likes

Wauw fantastisch, die gaat wel op het lijstje en dan hopen dat ze nog steeds zo goed zijn!

@Maanzaad heb je misschien een linkjes van welke je bedoeld? Ik kan ze niet zo vinden online

2 likes

Heeft iemand nog leuke tips voor speelgoed bij een pop? M’n kind heeft een setje met een slabbetje en speentje etc en is ze heel druk mee met de pop. Wat zijn nog meer leuke dingen (behalve een bedje en een poppenwagen)

Leuke kleertjes?

2 likes

Een reiswiegje en een zitje voor op de step/loopfiets/fiets

17 likes

Potje en kinderstoel worden hier veel gebruikt.
Edit: oh en een badje!

1 like

Een draagzak! Zo ontzettend lief.

4 likes

Een eetstoeltje en deze flesjes zijn bij mijn dochter een hit

Naast wat er al genoemd wordt: een slaapzak!

2 likes

Ik zou ook zeggen een draagzak @Bambam

Ik wil graag een uitbreiding kopen van de magnetische tegels, en dan een wat goedkopere set (die ik hier ook wel eens voorbij heb zien komen). Ik ben alleen bang dat ze niet lekker passen op de tegels die we al hebben. Dus mijn vraag, heeft iemand de learn and grow set + nog een andere set (en welke?) en passen die goed op elkaar?

1 like

Bij ons worden de speelzijde doeken heel veel gebruikt i.c.m. de pop! Als wikkeldoek, als dekentje voor in de kinderwagen, als jurkje. We hebben ook een draagzak voor de pop die gebruikte ze veel toen ik haar broertje nog droeg in de draagzak. Ziet er heel schattig uit ook!

4 likes

Luiertjes met klittenband. Mijn kind is altijd druk bezig met de poppen verschonen. En de poppen slaapzak is ook een hit.

4 likes

Wij hebben learn & grow, desire deluxe (goedkoop merk van Amazon), Coblo en kruidvat gecombineerd en dat gaat prima. Zolang ze dezelfde afmeting hebben is het oké hoor! Soms zit er net een paar mm verschil tussen de plaatsing van de magneten maar dat geeft hier geen problemen.

1 like

Wat zijn leuke (bord)spellen voor een gezin met twee jongens van 9 en 13?
Ik dacht al aan Ticket to ride.

2 likes

Misschien Carcassonne? Of beetje afhankelijk van het gezin, Party & Co (junior) of Dixit
Keezenspel vind ik ook heel leuk en simpel.

Maar Ticket to Ride is ook heel leuk

4 likes