Cadeautips voor kinderen

Potje en kinderstoel worden hier veel gebruikt.
Edit: oh en een badje!

1 like

Een draagzak! Zo ontzettend lief.

4 likes

Een eetstoeltje en deze flesjes zijn bij mijn dochter een hit

Naast wat er al genoemd wordt: een slaapzak!

2 likes

Ik zou ook zeggen een draagzak @Bambam

Ik wil graag een uitbreiding kopen van de magnetische tegels, en dan een wat goedkopere set (die ik hier ook wel eens voorbij heb zien komen). Ik ben alleen bang dat ze niet lekker passen op de tegels die we al hebben. Dus mijn vraag, heeft iemand de learn and grow set + nog een andere set (en welke?) en passen die goed op elkaar?

1 like

Bij ons worden de speelzijde doeken heel veel gebruikt i.c.m. de pop! Als wikkeldoek, als dekentje voor in de kinderwagen, als jurkje. We hebben ook een draagzak voor de pop die gebruikte ze veel toen ik haar broertje nog droeg in de draagzak. Ziet er heel schattig uit ook!

4 likes

Luiertjes met klittenband. Mijn kind is altijd druk bezig met de poppen verschonen. En de poppen slaapzak is ook een hit.

4 likes

Wij hebben learn & grow, desire deluxe (goedkoop merk van Amazon), Coblo en kruidvat gecombineerd en dat gaat prima. Zolang ze dezelfde afmeting hebben is het oké hoor! Soms zit er net een paar mm verschil tussen de plaatsing van de magneten maar dat geeft hier geen problemen.

1 like

Wat zijn leuke (bord)spellen voor een gezin met twee jongens van 9 en 13?
Ik dacht al aan Ticket to ride.

2 likes

Misschien Carcassonne? Of beetje afhankelijk van het gezin, Party & Co (junior) of Dixit
Keezenspel vind ik ook heel leuk en simpel.

Maar Ticket to Ride is ook heel leuk

4 likes

Misschien beverbende of regenwormen?

2 likes

Leuke cadeautip: magnetische behang, zoals die van Kinderly. Mijn zoontje heeft deze cadeau gekregen en maakt daarop o.a. een knikkerbaan van magnetische tegels.

3 likes

Dit lijkt mij ook leuk, maar ik zie dat je het op een gladde muur moet hangen en die hebben we boven niet (vliesbehang). Heb jij het op een echt gladde muur of toevallig ook op een muur met structuurtje en gaat dat goed?

2 likes

Ik heb bij de lieve Sint 2 kinderen van 9 en 11 toegewezen gekregen die houden van Roblox en minecraft. Iemand een idee wat voor cadeau dan leuk/passend zou zijn? Ik zit echt nog niet in de roblox-fase :sweat_smile: maar dat is uitsluitend online, toch?

2 likes

Ja bij ons is het tegen een gestucte muur geplakt

1 like

Je hebt heel veel sets van Minecraft Lego, maar ook veel andere spullen gewoon bij een speelgoedwinkel. Knuffels, stationary, echt vanalles.

Roblox is alleen online en heb je denk ik alleen cadeaukaarten van.

2 likes

Ik heb een jongen van 12 die lego, pokemon en funkopop heeft staan. Vind ik ook wel lastig, van die funkopop heb je zoveel verschillende en ook qua lego, wat vindt een 12 jarige (mogelijk) leuk?

Het andere kindje is een meisje van 1, daar wil ik in ieder geval duplo en een boekje voor halen.

Iemand nog tips wat leuk is voor de ouder? In dit geval moeder. Wilde er iets kleins voor haar bij doen.

1 like

Voor de mama: lekkere doucegel of handcrème. Mooi boek, luxe thee, twee mooie theemokken. Lekkere wollen sokken voor op de bank, geurkaars.

Mooie waterfles, goede thermosbeker, of als ze een tuin hebben een klein vogelvoeder-dingetje om op te hangen?

Ik ben zelf ook nog aan het bedenken wat te geven :grimacing:

1 like

Ik heb nog helemaal niks gehoord van de lieve sint, zou ik dan niet gekoppeld zijn? :pensive:

1 like

Je moet even inloggen, dan zie je of je gekoppeld bent. Ik heb er ook geen mail oid van gehad.

Kan alleen nergens vinden of er een afspraak is over wanneer je het pakket verzend, weet iemand of dat er is?

@zonderslaap voor dat soort dingen kun je toch de chatfunctie gebruiken? Of er bepaalde Funkpops zijn die het kindje in kwestie graag zou willen bijv?

3 likes