Wordt wel krap haha 2 weken.
En thanks!! Ik ben gekoppeld ![]()
Krap? Twee weken de tijd nog hebben is toch best heel makkelijk te halen?
Oke ja dit is wel slim ja, mog niet aan gedacht!
Wat zouden jullie kopen voor een kinderfeestje voor een meisje (groep 3) die van knutselen houdt?
Gewoon wat losse spulletjes of een bepaald setje?
Ik vind Aquabeads cadeau geven heel leuk. Soms heb je leuke aanbiedingen van zo’n koffer waar alles in zit en je het weer netjes kan opruimen.
Ik zou kijken naar Djeco setjes die geschikt zijn voor die leeftijd. De dunne pakketten zijn vaak niet duur. O.a. te krijgen via ilovespeelgoed.nl
Hema heeft ook leuke losse knutseldingen zag ik net!
Bij Baker Ross zijn ook leuke pakketjes, vind ik.
Aquabeads wat @Broodrooster al zei, of anders iets van SES, dat is vaak een grote doos en dat is toch leuk om te geven/krijgen
Gewoon een setje van bijv SES. Bij Action hebben ze ook SES soms!
Bijv blaasstiften, armbandjes maken, van die gipsvormpjes gieten en dan verven.
Bij de zeeman heb je nu ook van die setjes met krimpfolie om daar armbandjes mee te maken.
Heeft iemand een tip van iets dat écht een aanvuling is voor mijn bijna-niet-meer-baby?
In december word hij één en we hebben werkelijk waar alles wat ik me bedenken omdat hij het tweede kind is. En ik ‘moet’ zowel iets kleins voor sinterklaas als wat groters verzinnen voor zijn verjaardag kort erna.
Ik ben echt tegen geven om het geven en heeft het toch nog niet door (hij speelt net zo lief met een afstandsbediening of pakje billendoekjes), maar dat vindt de familie niet zo gezellig.
Ik kom niet verder dan een boekje of geld verzamelen voor stapelstein.
Ik tip 'm heel vaak maar ik vind een grapat seizoensset met bijbehorend sorteerbord van Reiger en de Raaf echt heel leuk. Wordt al vanaf het begin (ook voor eerste verjaardag gekregen) op veel verschillende manieren mee gespeeld, ze is nu bijna 3. Past ook goed bij ander speelgoed zoals magnetische tegels, houten blokken, etc. Maar de bakjes werden bv ook gebruikt als ‘theekopjes’ en de munten nu ze winkeltje speelt.
Een uitje of museumjaarkaart? Vingerverf?
Ik heb voor ons baby inderdaad ook vingerverf gevraagd, en een grote doos Duplo. Daar speelt zus van 3 ook nog mee dus is ook een beetje voor samen
stapelstein heeft zus hier ook gekregen toen ze twee werd en speelt ze veel mee, dus als je geld bij elkaar kan leggen is dat inderdaad misschien ook wel leuk!
Misschien het boek met 100 eerste woordjes in NL-ENG van Eric Carle van Rupsje nooit genoeg? Dat blijkt hier een succes voor een gezamenlijke activiteit. Het oudste kind kan dan wat meer focussen op engels terwijl het voor de jongste meer gaat om het voorlezen en woordjes/plaatjes ontdekken.
En als groter cadeau zocht ik vaak iets van Grimm uit. Dat vind ik vaak te duur maar als opa’s en oma’s dan toch echt wat wilden kopen dan dat
Mooie set stabilo Woody potloden in lekker veel kleuren. Echt top dingen voor dreumessen (en erna)