Tip: de ijskraam van melissa en doug is bij amazon nu met black friday korting. Als je eerste keer via de app besteld met de code enjoy10 dan krijg je nog 10 euro korting, dus dan is ie maar 21,50!
Mijn dochter van 3 speelt momenteel echt alleen maar met haar paw patrol auto’s. Ze speelt er wel heel leuk mee, echt een fantasiespel en laat de poppetjes praten etc. Weet iemand wat nog een leuke aanvulling is? Is die toren iets of die grote bus?
Mijn zoon is ook dol op paw patrol. Hij heeft nu net de pup pad van Ryder gekregen, hij vindt het namelijk heel leuk om te spelen dat ie Ryder is en de pups aanstuurt. Die pup pad moet overal mee naartoe tegenwoordig. Voor Sint krijgt ie de uitkijktoren, dat is echt z’n grootste wens op het moment
maar nog geen ervaringen mee dus.
Ja beide waren hier een hit toen mijn dochter in haar paw Patrol fase zat!
Thanks voor de tip! Deze besteld voor het dochtertje van mijn beste vriendin die dol is op ijsjes.
Mijn kind net zo, maar met de toren en de bus wordt eigenlijk niet gespeeld, alleen maar met de auto’s en de losse pups. De boot is nog het leukste (ik had een groot pakket voor weinig via marktplaats en met lange tussenpozen steeds iets gegeven)
Wilde deze even tippen. Je hebt meer thema’s. Mijn dochter is helemaal in de wolken met haar glitter tattoo’s!
Ik zoek nog twee leuke cadeaus voor onze zoon van 8, een klein cadeautje van minder dan 10 euro en een groter cadeau van rond de 30. Hij speelt graag met lego en buiten en houdt ook erg van knutselen. Is zo’n “Clementoni Wetenschap en Spel” doos leuk? En welke dan?
Ik zat ook aan Ticket to Ride Europa te denken, maar ik denk dat ik dat zelf leuker vind dan hij…
Speel de laatste tijd heel veel ticket to ride met m’n 8 jarige zoon, hij vindt het super leuk dus ik vind het wel een aanrader!
Mijn zoontje heeft dezelfde hobby’s en is ook wel into wetenschap, maar die set van clementoni heeft hij nauwelijks mee gespeeld. Het is ook onhandig dat er altijd een volwassene moet meehelpen, alleen lukt het vaak nog niet.
Hier hebben we een andere Clementoni set (dierenarts) en dat vond ik echt prut voor wat het kost.
Heeft iemand een tip voor een cadeautje voor een driejarige met ouders die van leerspeelgoed/open einde speelgoed en hout enzo houden? Budget is 45 euro ongeveer
Die Grimms en Grapat setjes zien er een beetje karig uit voor dat budget…
Zijn het ouders die open zouden staan voor 2e hands? Dan kan je misschien wel iets Grimm/groters kopen voor dat budget.
Edit: anders misschien speelzijde doeken van bijv mama Nova?
Ik ken ze niet goed genoeg om te weten of ze openstaan voor 2ehands speelgoed. Maar die speeldoeken klinken leuk! Ik denk er ook aan om er een Lego Duplo set bij te kopen…hopelijk is het niet te plastic-y voor ze
Volgens mij gaat het kind er wel veel mee spelen, dat is voor dat budget misschien de beste optie…
Mocht iemand nog meer ideeën hebben, graag!
Misschien Kapla, dat kunnen ze in de toekomst ook uitbreiden door meer Kapla te kopen. Funfact, Kapla staat volgens de bedenker voor KAbouter PLAnkjes.
Of andere houten blokken om mee te bouwen? Hebben mijn broertje en ik als kinderen eindeloos mee gespeeld. Zoiets als deze
Deze set van Grimm’s is nieuw en rond de 45 euro. Ik vind t zelf geen karige set als je ziet wat je er allemaal mee kan. Grimms 43689 - Grimms houten ramen bouwset
Mijn kind heeft een houten ‘laptop’ van de Lidl geloof ik met lettermagneetjes en krijtjes en vindt dat erg leuk om mee te ‘werken’ en woordjes te schrijven. Verder zijn kleine electroboekjes met pen een hit, Jumbo ik leer lezen, XL strijkkralen, hamertje tik, bromtollen, en ongelijke stapelblokken van Grimms nu een succes hier (3 jaar).

Edit: bij AH hebben ze nu ook pimpampet picto, wat er leuk uitziet!
Matador heeft leuk constructiespeelgoed!
Bijvoorbeeld:
(Iets boven het budget, dat wel)
(Het hameren maakt natuurlijk wel wat lawaai, dus daar eventueel ook rekening mee houden
)
Ja of pittenzakjes! Speelringen van Gonge. Wordt hier veel mee gespeeld, sorteren, in de ringen gooien etc.
Brio treintje