Cadeautips voor kinderen

Een pop is heel leuk, mijn dochter speelde daar echt al snel mee. Een flesje erbij is dan leuk want heel herkenbaar en evt een haarborstel (ook als de pop geen haar heeft). Kleding aan en uit is nog te moeilijk.

Een kleine set magnetische tegels, grapat seizoensset met sorteerbord, goede kleurpotloden (stabilo woody of het krijt van Bruynzeel) met een schetsblok, smartmax, een knikkerboom (wel een met grotere houten ballen).

2 likes

Oh knikkerboom maakte me nieuwsgierig en deed me denken aan een knikkerbaan / iets waarin je met ballen gaan gooien dus ik ga even in die richting kijken.
En toch ook voor de pop, dat zie ik namelijk helemaal voor me al :grinning: Zo cute, dreumesen en peuters met poppen en poppenwagens en poppendraagzakken in weer.

2 likes

Ik bedoelde zoiets: https://reigerenderaaf.nl/product/knikkerboom-magic-wood-72-cm/ Dit heb je in allerlei formaten en prijsklasses, Lidl heeft dacht ik ook zoiets. Vooral even letten op het formaat van de ballen want echt iets met knikkers zou ik zelf niet geven aan een eenjarige.

2 likes

Mee eens dat deze dingen echt leuk zijn ! Bij stabilo Woody is zwart kleurpapier ook leuk om erbij te geven

1 like

Baby Born was voor mijn tweejarige echt te groot geweest. Ik heb haar destijds een kleinere pop gegeven en daar speelt ze nog steeds graag mee. Eentje van Gotz die ook in bad kan, dolgelukkig was ze met die feature haha. De kleinere Baby Born versie is idd ook een mooi maatje, die heeft ze bij mijn ouders.

2 likes

Mijn nichtje wordt binnenkort 1 en ik wil graag een belevenis kado geven i.p.v. spullen (omdat haar ouders aangeven dat ze al zoveel heeft). Ik wilde kaartjes voor een baby- of dreumesconcert doen, maar het lijkt wel alsof het seizoen daarvoor al is afgelopen. Ik zoek iets in Amsterdam. Heeft iemand tips, en/of andere leuke ideeƫn?

1 like

Ik ben een keer geweest bij black cat theatre amsterdam, dat vond mijn dochter heel leuk en ik zie ook wat aanbod bij

Evt kan je ook een strippenkaart kopen bij world of play of playhood (geen ervaring mee maar ziet er wel leuk uit)

4 likes

Thanks! :blush: Die had ik nog niet gevonden.

Edit: ik heb kaartjes voor Black Cat Theatre gekocht! Heel leuk, daar was ik zelf niet zo gauw op gekomen denk ik

3 likes

Ik heb laatst ook een tegoedbon gegeven voor baby/kinderconcerten. Het huidige seizoen is hier ook al voorbij, maar de tegoedbon is 5 jaar geldig. Heb de brochure voor het volgende seizoen meegegeven en denk dat het voor de ouders juist wel fijn is dat ze heel flexibel kunnen kiezen wanneer ze gaan.

1 like

Wat is een leuke play doh set? Liefst met een apparaatje waarmee ze zelf klei plat kunnen maken of slierten mee kunnen maken

1 like

Bij de action heb je van de klassiekers een mini variant. Deze doet het hier heeeel goed en heb je dus ook als grote:

https://www.action.com/nl-nl/p/2577120/play-doh-mini-classics/

En deze heeft ze ook en is ook al langere tijd leuk (weet niet waarom.hij alleen potjes laat zien in de preview, het is een hondje/dierenarts set):

1 like

Dat ziet er leuk uit, dankje!

2 likes

De ijsjesmaker is bij ons favoriet!

Edit: deze https://www.action.com/nl-nl/p/3013390/play-doh-betoverende-ijsmachine-speelset/

4 likes

Ik moet hierbij wel altijd helpen omdat je best veel kracht moet zetten/dat ding altijd eruit schiet, heb jij dat niet?

2 likes

Omg heel goede tip, deze gaat op de verlanglijst voor aankomende verjaardag. Mijn dochter gaat hier denk ik echt heeeeel goed op :stuck_out_tongue: :icecream:

3 likes

Hmm … valt mee bij ons eigenlijk

1 like

Thanks nog! Ik heb het hondje gekocht (en de super slice set met dat oventje) en er is al de hele middag mee gespeeld :smiling_face_with_three_hearts:

1 like