Ik zoek voor een bijna 3-jarig jongetje een Montessori Activiteitenboek. Ik zie veel moois op Bol voorbijkomen maar ergens riekt dat ook naar dropshipping (voorbeeld: Montessori Activiteitenboek – Busy Board Nederlands – Alfabet, Cijfers & Vormen –... | bol) Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring heeft met een fijn merk. Het mag best iets kosten trouwens.
Geen idee of het wat is, maar zag deze week in de Kruidvatfolder zo’n soort boek staan. Misschien kun je die gaan bekijken.
Ik heb hier eigenlijk nog nooit een mooie, niet dropshipperige versie van gezien dus ben heel benieuwd! Misschien (als het dus wel wat mag kosten) een ‘handgemaakte’ (want in de fabriek wordt het ook met handen gemaakt, let’s not forget) via Etsy?
Heeft iemand een idee voor een cadeau voor een eenjarige jongetje? Hij wordt in augustus één en hij heeft een grotere zus (dus het meeste speelgoed voor eenjarige hebben ze wel). Ouders zijn van het montessori stijl speelgoed. Jochie is nu vooral bezig met lopen en geen prater
Ik ben mij wat aan het oriënteren, maar ik vind het lastig
Een leuk aanwijsboek of voorleesboek is altijd welkom, ook bij kind 2/3/4/8
Als aanvulling op bovenstaande post, dit is een leuk (flapjes) en inclusief boek:
https://www.bol.com/nl/nl/p/100-eerste-woordjes/9200000107459745/
Jolly Designs heeft zulke dingen maar niet specifiek zo’n boek, is handgemaakt maar wel prijzig.
Stabilo Woody potloden vind ik altijd top en/of vingerverf? Zijn ook dingen die altijd opgaan, helemaal als er nog een ouder kind is
Jolly Designs? Zijn volgens mij handgemaakt ipv massaproductie en ook van biologisch katoen.
Edit: spuit elf haha, lees nu bij en zie dat @50193905 die ook al tipte
Is het geen idee om de ouders te vragen wat ze graag zouden willen krijgen voor hun zoontje?
Dierenpoppetjes, hout of van Schleigch. Open ended speelgoed zoals pittenzakjes, (zijden) doekjes, zachte ballen, ringen, blokken. Een leuke stapeltoren. Mijn kind was als beginnende loper ook dol op zo’n trekeend, bij de Hema heb je ze ook van Takkie en Siep.
Dan krijg ik het ongeveer een week voor zijn verjaardag te horen. Zoals gezegd, ik ben een beetje aan het oriënteren
@sashiko volgens mij hebben ze al een trekeend en een trektakkie en ze hebben al sensorische blokken (had ik namelijk al aan zus een keer voor de verjaardag gegeven).
Ik denk dat het een boekje wordt en zulke krijtjes speciaal voor dreumessen. Kan hij samen met zus kleuren.
Dit boekje is hier echt een hit, ook nog bij mijn bijna 4jarige:
Iemand tips voor skeelers of rolschaatsen ofzo?
Voor mijn nichtje (6-7 jaar) wil ik klei kopen, want dat vond ze leuk. Ik heb alleen geen verdere info, alleen ‘clay’ haha. Dus wat haal ik dan? Liefst in een fysieke winkel te koop. Play doh is mss nu al wat te kinderachtig, maar wat dan wel? Zag iets van kleurrijke klei (fimo kids en nog ander merk wat ik hieronder zal linken) wat je kan afbakken. Of moet ik aan de luchtdrogende klei halen? Witte klei lijkt me weer saai mss? Ik heb echt geeeen idee. Help.
Verder nog iets anders want ze vindt ‘arts & crafts’ aka knutselen leuk. Zo moeilijk. Wat is bij jullie kinderen/ nichtjes etc een hit op die leeftijd?
Deze dus:
Of meer dit?
Beide zijn wel leuk denk ik, maar dan moet je als ouder er wel samen voor gaan zitten. ik liet mn dochter dit altijd doen met haar tante ofzo (ivm zoontje waar ik dan mee bezig was)
Deze ziet er wel leuk uit!
Of
-
pixelart
-
Stenen schilderen en dan buiten op verschillende plaatsen leggen buiten
-
mozaieksteentjes knutselpakket
Die Dutch dough die @Jeezlouiz post is hier een populair cadeau om te vragen en te geven voor jongens en meisjes tussen 4 en 7 ongeveer, dus zeker een leuk idee voor je nichtje. Er zijn verschillende groottes en verschillende uitvoeringen.
Oe, even kijken of ik dat hier in de winkel ook kan vinden want ze komt al te vroeg langs voor online bestellen haha.
Anders ga ik idd mss voor die air dry klei ipv ook nog iets wat afgebakken moet worden mss.
Ik vind dit zo lastig.
@Jeezlouiz een winkel hier in de buurt heeft ook van die Djeco knutselpakketten, volgens mij zag ik daar ook wat mozaïekachtigs tussen zitten, goeie!
HeyClay is voor die leeftijd erg leuk!
Ik had laatst een meisje van die leeftijd zeepjes maken cadeau gegeven, ik zag nu ook dat ze een leuke set van zeepjes maken hebben bij de HEMA