Cadeautips voor kinderen

Djeco heeft veel leuke knutselsets en dat is te koop in speelgoedwinkels.

Mijn dochter had het ook op haar lijstje en bedoelde van die klei die hard kan worden in de oven waar je bijvoorbeeld oorbelletjes of ringetjes mee kan maken op andere leuke dingetjes en dat hadden ze gewoon bij de Action en dat vond ze helemaal fantastisch!!

https://www.action.com/nl-nl/p/3224293/polymeerklei-set/

En anders heyClay is ook super leuk!!

1 like

Ik wil graag skeelers halen voor mn dochter, heeft iemand tips? Het liefst van die verstelbare wieltjes dus dat je ook eerst twee naast elkaar kan doen.

Zijn die van Decathlon prima?

Ik heb laatst badstickers gekocht en dat is hier een grote hit. Als iemand nog een leuk cadeautje voor in december zoekt kan ik dit zeker aanraden! Mijn zoontje is 1.5 nu maar denk dat hij het voorlopig wel leuk blijft vinden.

Deze heb ik:

9 likes

Ja mijn dochter heeft die ook gehad, die zijn inderdaad prima! Er is ook een variant met lampjes in de wieltjes

2 likes

O goede tip, mijn zoontje is rond Sinterklaas 1,5 dus perfect cadeautje!

2 likes

Zeeman heeft hetzelfde idee maar dan met Nijntje! En die zijn er vaak einde jaar ook bij Kruidvat van Nijntje, Kikker en Rupsje Nooitgenoeg. Ik heb die ook voor de feestdagen gekocht haha. Mijn dochter had heel lang schuimrubberen letters van Zeeman, ook heel leuk.

Cadeaus langer vooruit kopen voor de verjaardagen en feestdagen:

• Doe ik wel
  • Doe ik niet

0 stemmers

Ik heb voor beide kinderen een paar cadeaus klaarliggen, ook om op een ander moment te geven als dat uitkomt of om de knutselkast een keer aan te vullen met iets nieuws. Maar ben benieuwd hoe anderen dat doen. Koopjes jagen vanaf augustus? Alles last minute?

1 like

Ik koop geen cadeaus vooruit want dan wil ik het meteen geven :weary: Maar heb zo’n online verlanglijstje die ik vanaf de kraamcadeaus doorlopend bijhoud als ik iets leuks voorbij zie komen.

1 like

Ik koop nu voor het eerst wat vooruit. Als ik iets tegen kom wat leuk is en goed geprijsd is koop ik het vast. We gaan dit jaar denk ik 3 x Sinterklaas vieren dus wel fijn als ik niet meer alles last minute hoef te bedenken en regelen.

1 like

Haha herkenbaar! Ik heb ook een lijstje in mijn telefoon inderdaad. Maar soms loop ik tegen iets aan in de sale/kringloop/vinted dat ik dan nu al koop. Mijn kinderen zijn ook allebei rond de feestdagen jarig đŸ« 

2 likes

Ja dit doe ik ook. Ook kleine dingen die dan bijv handig zijn als schoencadeautjes. Vind het altijd heel chill om dan last minute die dingen niet meer te hoeven regelen. Moet wel zeggen dat ik het lastiger vind nu ze ouder worden omdat de interesses nu sneller veranderen. En we hebben al zoveel spullen
 dus probeer echt nuttige dingen te geven.

2 likes

Koop wel vooruit, maar moet me echt inhouden het niet meteen te geven. :joy: Heb laatst wat gekocht en mijn man gevraagd het te verstoppen, want anders geef ik het alsnog gewoon. Vind het ook gewoon zo leuk om m’n kind te verwennen haha.

2 likes

Ik koop ook wel vooruit, heb ook een cadeautjes doos :joy: en ik heb laatst een cadeautje wat mn kind had gekregen van mn schoonfamilie maar nog te jong ervoor was opnieuw gegeven. En als ik cadeautjes die mn kind krijgt niet leuk vindt dan geef ik ze ook aan andere kinderen voor hun verjaardag. Mijn kind heeft dat niet door en dat zijn nooit Ăšcht leuke cadeautjes, denk meer aan het zoveelste geluidenboekje oid

8 likes

Haha m’n moeder kocht vroeger altijd dingen vooruit en dan vergat ze vervolgens waar ze het neerlegde. En dan vond je in mei opeens een ingepakt boek terug ergens in een la en dan zei zij van: oooooh oeps die was voor sinterklaas nog!!

1 like

Ik begin nu een beetje met om me heen kijken of ik iets leuks zie voor de kinderen en maak notities als ze zeggen dat ze iets graag willen hebben. Mijn man houd de legoprijzen een beetje in de gaten, als het dan ineens heel laag geprijst is kopen we het alvast. Kan echt tientallen euros schelen. Vandeweek een pakket gekocht dat in de legowinkel 80 euro, bij intertoys 70 euro en op bol.com 40 euro was. Dat stel ik dan niet uit

5 likes

Het hele jaar door!

2 likes

Wat geven jullie uit aan cadeautje kinderfeestje?
Even zonder nuances en ik bedoel met kinderfeestje dus zonder ouders en niet verjaardag van kind van vrienden/familie

• onder 5
  • 5
  • 7.50
  • 10
  • 12.5
  • 15
  • 17.50
  • 20
  • boven 20

0 stemmers

2 likes

Ik heb een tas met allerlei cadeautjes, ook voor verjaardagen van vriendjes enzo.

3 likes

Hoe houdt hij die prijzen in de gaten, steeds los al die websites af of is daar iets snellers voor?

Volgens mij via Brickwatch

1 like