Ohhh tot nu toe werkt hier de telefoon en auto sleutel goed als afleiding. Maar het echte spul is uiteraard favoriet
Waar is het activiteitenbord van in je nieuwe post?
Ohhh tot nu toe werkt hier de telefoon en auto sleutel goed als afleiding. Maar het echte spul is uiteraard favoriet
Waar is het activiteitenbord van in je nieuwe post?
Oh sorry van Lilliputiens, die activiteitenknuffel daarvan was ook echt een hit, maar weet niet of dat iets vroeger was:
Thanks!
Het bord staat nu op het verlanglijstje voor mijn baby die bijna 1 wordt. Denk dat het dan ook nog leuk is (?)
Hmmm dat weet ik niet, wij hadden ‘m bevestigd hangend in de box en daar zat hij nog best lang in te spelen maar rond 1 niet meer. Misschien is rond 1 een ‘liggend’ activiteitenbord leuker
Zag dat je deze ook liggend neer kon leggen, en hij vindt tot nu toe in de box spelen nog wel heel leuk… alleen nu twijfel ik 🥹:joy: Maarja je hebt zoooo veel verschillende versies. Denk dat hij zo’n bord geweldig is maar ik heb echt geen idee wat een 1 jarige ‘aankan’
Tipje voor 18 maanden en ouder. Mijn kind (ruim 2 jaar) is hier echt dol op. En je kan de stickers gemakkelijk schoonmaken met een doekje en dan plakken ze weer als nieuw.
Ook leuk voor in de auto.
En ze hebben hier ook versies van voor oudere kinderen (wat priegeligere stickers)
Sowieso heeft Djeco leuke dingen. Van een familielid kregen ze onderstaande set. Drie poezen die je met herbruikbare stickers steeds weer kunt aankleden. Qua stijl vind ik het vreselijk tuttig maar de eerste keer hebben ze hier -ongelogen- een uur mee gespeeld
Nog een djeco tip en leuk als schoencadeautje/klein cadeautje voor kinderen die schrijven al leuk of interessant vinden. Ze hebben deze magische pen met verschillende printjes:
Ik kwam gisteren dit tegen op insta. Ook wel een leuke toevoeging. De magnetische stenen kun je op zichzelf altijd al goed klemmen op zo’n grondplaat van duplo.
Mijn kinderen spelen bij anderen graag met van die stapelstein blokken, maar no way dat ik 200 euro voor piepschuim dingen ga betalen dus voor Sinterklaas wilde ik de namaak van play factory geven https://www.smythstoys.com/nl/nl-nl/speelgoed/peuterspeelgoed/play-factory/play-factory-stapelstenen-set-van-6-stapstenen/p/238597
Iemand hier ervaring mee? Of een andere goeie namaak?
Geen ervaring mee alleen met de Stapelstein. Maar ik lees dat ze tot 50kg kunnen dragen. En stapelstein tot 180 kg. Dus dat zegt wmb iets over het materiaal (ik zie nergens waar en waar het van gemaakt is) en wij spelen zelf vaak mee met ons kind en gaan dan ook erop staan dus dat kan dan niet met die neppe. Misschien iets om in overweging te nemen.
Mijn gastouder heeft deze en is er heel tevreden over. Ik heb zelf de neppe van de aldi en die zijn ook tot 50 kg maar ik ben er nog niet doorheen gezakt.
Het jammere is dat ze vierkant zijn en dus niet op iedere manier stapelen.
Het voordeel is dat ze 150 euro goedkoper zijn .
Ik heb deze en ze zijn fijn, kan ze zeker aanraden. Ik ben er zelf niet doorheen gezakt, maar zo vaak ga je er zelf toch ook niet op staan?
Nee ik was niet van plan er zelf op te gaan staan haha. Mijn kinderen zijn 7 en 5 en dol op parcourtjes maken, die kunnen dat prima zelf.
Bedankt voor alle tips!
Voor een baby die nu nog 7 maanden is, maar we hebben genoeg knuffels, doekjes etc. dus vraag dingen voor als ze 1 is en wat meer echt kan spelen.
Leuk (schoen)cadeautje voor een kindje vanaf 1 jaar. Mijn dochter van anderhalf vind het echt leuk om mee te prutsen en ook al alleen het in de opbergbuis te doen. Zoontje van 4 pakt het ook al steeds om mee te bouwen. Zijn mooie, stevige blokjes.
Ja PlusPlus is echt leuk spul. Er is ook een kleinere variant voor grotere kindjes (vanaf 4-5 jaar denk ik), daar kun je geweldig mee bouwen!
Wat voor materiaal is dit? Gewoon hard plastic?
Op bol staat dat het pas vanaf 3 jaar geschikt is, maar de stukjes lijken me groot genoeg om veilig te zijn voor kleinere kindjes inderdaad?
Ja hard plastic en lekker licht. Het komt ook uit Denemarken, dus geen goedkope Ali troep ofzo. Op hun eigen website stond deze variant bij ‘vanaf 1 jaar’ dus daarom dacht ik, dat kan vast gewoon. Volgens mij zijn de regels in NL erg streng en staat er daarom bijna op alles ‘vanaf 3 jaar’.
Smartmax is echt heel leuk, spelen mijn kinderen na 4 jaar nog steeds supergoed mee. Voor zo’n kleintje zijn de dieren of de rammelaars ook leuk.