Cadeautips voor kinderen

Ik vind Mega bloks een aanrader voor kinderen van 1 1/2 jaar. Er word hier veel mee gespeeld. Gekregen met haar eerste verjaardag en nu ze 14 maanden is speelt ze er lang mee. Wel in combinatie met een mega bloks bouwtafel.

En de activiteiten tafel van Little dutch word ook heel veel mee gespeeld.

2 likes

Ik gooi dit meteen op ons lijstje, thanks!

2 likes

Heeft iemand ervaring met deze camera? Lijkt me zo leuk voor onze dochter haar 3e verjaardag.

Iemand tips voor een leuk theeservies voor een kind van ruim 1,5 jaar?

Er is nu een hele leuke van takkie in de Hema.

9 likes

Deze wiebeltol van Gonge ook een aanrader. Hier wordt er al 3 jaar lang leuk mee gespeeld! Glijbaan, tollen, ballenbak, auto racebaan.
(Die stapstenen op de achtergrond hebben wij ook, ook een groot succes!!)

IMG_4439

9 likes

Deze zoektocht heb ik net uitgevoerd:

De theeset van Vtech is als je plastic + geluid prima vindt echt heel erg leuk! Ik had de variant van de Action maar daar zat geen aan/uit knop op dus werd daar helemaal gek van want zodra die enigszins schuin gehouden werd ging die een thee schenk geluid maken.

Little Dutch heeft een mooi houten servies. Rex London ook leuke kleurrijke serviesjes van metaal maar weet niet of die bij 1.5 al geschikt zijn, er staat vanaf 3 maar zou eigenlijk niet weten waarom.

6 likes

Dank voor de tips! Liefst zonder geluid, maar heb net die van vtech opgezocht en denk dat mijn dochter die fantastisch vindt. Dat wordt m!

2 likes

Ik twijfel een beetje. Ik heb voor Sint een kidizoom camera van vtech gekocht, mn dochter is 2.5 en gek op fotos maken maar twijfel dus of ze er al echt iets mee zou kunnen.

Heb al eerder gevraagd maar niet echt reacties gekregen dus probeer het nog een keer.

Kan hem evt bewaren tot 3e verjaardag (juni), retour kan helaas niet want langer geleden in aanbieding gekocht.

Wij hebben de Kidizooms van de grotere neven gekregen omdat zij te oud ervoor waren. Naast de camera zaten er ook spelletjes op, wat ze natuurlijk aan onze dochters hadden laten zien.

Omdat de oudste (5) binnen no-time alleen maar met die spelletjes bezig was hebben we ze weer ingenomen. Misschien vind jij het geen probleem of maalt je kind er niet om, maar voor ons was het daardoor een no-go.

1 like

Dat klinkt niet echt als wat ik wil maar zou ze dat zelf al makkelijk kunnen vinden?

Edit ja wrss wel want dan zijn ze ineens heel slim haha

2 likes

Denk met 2.5 jaar het wel meevalt :slight_smile:

1 like

Ah wat schattig die van Rex London!
Ik kan me alleen maar voorstellen dat dat van de leeftijd erop staat qua materiaal gevoeligheid? Slaan ermee en deuken krijgen :woman_shrugging:t3:

Moet zeggen dat ik ook met bijvoorbeeld houten speelgoed het lawaai van het slaan soms irritanter vind op die leeftijd dan een speelgoedje met een geluidje… :see_no_evil:

3 likes

Bij ons hebben ze allebei een kidizoom gekregen op vakantie. Voor de jongste begint het nu ze 3 is wat leuker te worden want eerst snapte ze het niet. De oudste is 4 en begint de spelletjes nu door te krijgen maar gebruikt hem ook voor foto’s. Ik denk dat 2,5 een beetje jong is misschien maar vanaf 3 kan het echt leuk zijn

Dank je, miss dat ik hem toch voor haar verjaardag (of kerst) bewaar, nu teveel twijfel.

Vieren nl zondag al sint

1 like

Ja dat zou kunnen! Ze heeft een metalen pannensetje van de Hema en dat is wel snel afgetakeld in een jaar (de handgreepjes laten bv ook los). Little dutch heeft ook twee metalen theesetjes, het theesetje dat niet in een koffertje zit is heel priegelig en zou ik ook niet geschikt vinden voor hele kleintjes. Volgens mij is die van Rex London groter.

Maar inderdaad, in het houten keukentje zitten ook al flinke butsen van hout tegen hout slaan.

1 like

Deze als schoencadeautje gegeven.
5,99 (in winkel gekocht).

3 likes

Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is, excuus als het niet zo is. Een vriendin van mij krijgt een tweede kindje en ik heb voor haar eerste kindje een boekje gekocht van dat ze grote zus wordt. Ik wil dat boek gaan opsturen (ze wonen niet in de buurt) zodat ze het tijdens de zwangerschap al kunnen voorlezen, ze is nu 8 weken zwanger en ik dacht zelf om even te wachten met bijv. 12 weken voor ik het opstuur omdat ze hiervoor een miskraam heeft gehad… Denken jullie dat bij 12 weken oke is of zal ik wachten tot 16 of 20 weken ofzo?

Wat lief! Ik zou na de 12 weken-echo doen :relaxed:

2 likes

Heeft iemand ervaring met 1 van deze 2? Kind wil graag een ijsjesmachine, maar wat is leuker/handiger? Met klei of kinetisch zand?

4 likes